0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

מרגיש שהתרבות המודרנית מתעסקת בהכחשת המציאות. אני "טרנסופוב"?

ציון בן 41 | כתב את השאלה ב-02/08/21 בשעה 15:50

אני גבר סטרייט בעל צבע עור בהיר ולכן לפי התרבות (שלא שופטת אף פעם אנשים לפי הנטייה המינית וצבע העור) אני נחשב לסוג של "פריבילג" ועזבו את הפרטים הלא חשובים כמו זה שאני במקור מגיע ממשפחה ענייה מרובת ילדים שעלתה לארץ וחסכה במזון והייתי צריך לעבוד מגיל 14 בשחור. "גבר לבן סיס סרטרייט" זאת הגדרה שלי וזהו.

אבל אני מדבר על משהו אחר בתרבות שמתפתחת היום: סוג של הכחשה של המציאות האובייקטיבית. להגיד שיש הבדלים פיזיולוגיים במבנה רגל אישה וגבר נחשב לפוגעני. להגיד שמחזור מקושר לנשיות ושיער פנים מקושר לגבריות זה סוג של עלבון עבור אוכלוסיה "מתקדמת".
נכון שיש אנשים עם נטייה מינית הומוסקסואלית. אין לי טיפה רתיעה או התנשאות מעליהם: כל אחד ומה שהוא קיבל. יתכן שבן הומו יהיה מאושר בחיים יותר מבן סטרייט. אז למה לא? (אם הוא יגדל להיות גיי, אקבל אותו כמו שהוא. להגיד שאני אשמח יהיה שקר, אבל בטוח זה לא יהיה סוף העולם בשבילנו.)
ואין לי משהו נגד טרנסים למיניהם: אם מישהו נולד גבר אבל מרגיש אישה, וניתוח פלסטי הולך לעזור לו להרגיש יותר טוב: אז למה לא? הגוף שלו, החלטה שלו.

מה שמפריע לי בעיקר הוא שבשביל לא לפגוע ברגשי הקהילה הטרנסית, אנחנו סותמים את הפה ומנסים להימנע כמה שאפשר מלהשתמש בדיבור על גוף האדם. נחשב לבלתי תקין פוליטית לדבר על זה שלגברים יש אחוז טסטוסטרון גבוה יותר מנשים. כי עכשיו "גברים" ו"נשים" הפכו למונחים מיושנים וצריך לדבר על מגדר במקום על מין גם בהקשר של פיזיולוגיה.
מכיר מישהו שהמליץ בתחילת שיחה לשאול כל אדם או הוא גבר או אישה ולא להסתמך על סימני מין חיצוניים.
השיא החדש שראיתי היה לא מזמן, כאשר מרצה התנצל על הצירוף "אישה בהריון". פרופסור לרפואה לא יכול כבר לנהל הרצאה על מבנה גוף האדם מבלי לפחד לפגוע במישהו.
בשלב הבא בטח יכתבו "את/ה בהריון? דווח/י לרופא" במחלקת רנטגן. וגינקולוג יצטרך לטפל בבלוטה ערמונית בשביל לא לפגוע ברגשות.

זה רק אני שמרגיש שעוברים פה את הגבול? הניסיון למחוק את המציאות בה יש גברים ונשים להפוך את החברה בה הביולוגיה לא משחקת תפקיד?
האם אני נחשב לטרנסופוב?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (8) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "חברים ואנשים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות