שאלה 380212
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

בקשר כבר חודש ומרגיש לי שזה לא מתקדם, הוא אומר שעוד לא פיתח רגשות, לתת לו זמן?

אנונימי בן 15 | כתב את השאלה ב-11/04/24 בשעה 17:08

התחלנו לדבר בדיסקורד ואז עברנו לאינסטגרם. אני כבר יודע שהוא מי שהוא אומר שהוא כי כבר נפגשנו והכל בסדר.. העניין הוא שאני בן אדם שמאוד אוהב תשומת לב ובכללי נואש להיות נאהב על ידי כולם, וסוף סוף מצאתי מישהו שייתן לי את מה שאני מחפש. אני כמובן מכבד אותו ואוהב אותו ואני מרגיש שבאמת השתנתי מאז לפני כמה שנים שהקשרים עם חברים שלי התפרקו בגלל השילוב הזה של הנטייה המינית שלי והאופי שלי.
העניין הוא שאני רוצה לקדם את הקשר שלנו ואני רוצה להרגיש שאני ראוי לו, כי מאז שאני זוכר את עצמי אני השוותי את עצמי לאחרים גם אם זה אומר באופן מיני.. ידוע לי שגיל ההסכמה הוא לפחות 16 אבל אני מנסה לשכנע את עצמי לחכות ופשוט לא מצליח. אני לא פותח את זה בפניו באופן ישיר כי כבר הבנתי שהוא עדיין לא יודע מה הוא חושב על זה, אבל כן אני כל הזמן שואל אותו אם הוא אוהב אותי, והוא עונה לי שאני מוגדר בשבילו כבן אדם שמנהל איתו קשר רומנטי.. אבל אני רוצה שהוא יגיד לי את זה באופן ישיר.
בכל מקרה, נפגשנו רק פעם אחת וכבר הבנתי שזה לא יעבוד כרגע בהקשר המיני, לכן אני מנסה לשכנע אותו להיפגש באופן כללי והוא בעד זה.. רק אנחנו לא מוצאים זמן בשביל שנינו ואני מתחיל לחשוב שאני סתם רודף אחריו. הוא לא זה שמתחיל איתי שיחות או מתייחס אליי כמו שאני אליו.. ויכול להיות שאני באמת מפתח ציפיות כמו שאני יודע שאני עושה בדרך כלל.
הוא אמר לי שהוא נמשך אליי אבל הוא עדיין לא פיתח רגשות כלפיי.. שזה בדיוק הפוך אצלי.. שאני תולה תקוות באנשים אחרים. הוא אומר לי שהוא באמת מנסה לשכנע את עצמו לפתח כלפיי רגשות אבל הוא לא מצליח והוא לא יודע מה הוא רוצה.. אני כמובן מכבד אותו ובאמת שבפועל אני תומך בו ואומר שהוא לא צריך להכריח את עצמו, אבל בפנים אני כן מרגיש איזשהו פספוס..
האם לבוא לקראתו ולתת לו זמן? או לנסות לקדם את הקשר ולעשות את הצעד? כי באמת מרגיש לי שהוא רוצה את זה, אבל הוא לא יודע איך, אז מבחינתי אני עוזר לו והוא יודע את זה והוא גם מודה לי.

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות