שאלה 367128
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

לא מרגישה חלק בחבורה שאני בה, כאילו לא שמים לב לב אליי, מה לעשות?

אנונימית בת 16 | כתבה את השאלה ב-01/05/23 בשעה 17:52

היי
בחצי שנה האחרונה החברה הכי טובה שלי ואני הצטרפנו לחבורה של עוד ארבע בנות. אחת מהן חברה מאוד טובה שלי. השלוש האחרות פחות קורובות אלי, ככה שאנחנו לא נפגשות או מדברות לבד אחרי בית ספר, אבל אני אוהבת אותן ומאוד נהנית להיות איתן, ובאמת מבאס אותי שאני לא מצליחה ליצור איתן קשר מעבר.
כיף לי כשאני עם כל אחת מהחברות שלי בנפרד או כשאנחנו בקבוצה מצומצמת (לא עם כל הבנות), אבל כשזה כולנו ביחד אני מרגישה הרבה פעמים לא קשורה, כאילו אני לא באמת חלק. מרגיש לי שאני פשוט נשארת בחוץ, כאילו אני לא באמת חשובה וזה לא היה משנה אם אני נמצאת או לא. התחושה היא שלא שמים לב אלי.
אני לא חושבת שהן עושות את זה בכוונה לפגוע בי או להוציא אותי, אני יודעת שגם הן נהנות איתי. אני חושבת שאולי אני פשוט פחות חשובה להן מהבנות האחרות שם.
זה גם מובן שהבנות בחבורה הזאת יעדיפו אחת את השנייה, הן מכירות יותר זמן ואני וחברה שלי הצטרפנו אליהן, אבל זה עדיין מבאס אותי. אני לא רוצה להיות בעדיפות אחרונה אצלן.
זה יכול להתבטא בהרבה סיטואציות. נגיד הרבה פעמים אני רואה שהן מתייגות בסרטונים את כולן חוץ ממני. אני יודעת שהדוגמא הזאת יכולה להישמע טיפשית או סתמית, אבל התחושה של החוסר שייכות מתחילה בדברים האלה.
את האמת שאני לא יודעת מה לעשות, אני לא יודעת כמה אני באמת ברמת קרבה שאני יכולה לדבר איתן על זה.
לפעמים אני מרגישה שהחבורה הזאת לא באמת בריאה לי, למרות שבאמת הבנות שם הן לא רעילות או משהו, אני יודעת שהן כן אוהבות אותי, פשוט לא מספיק בשביל שאהיה חלק מכולן.
אני לא יודעת אם כדאי לי להתרחק מהן או לא, התחושה של החוסר שייכות גורמת לי להרגיש לבד וזה סתם מבאס אותי, אבל אם אני אתרחק אני יכולה להרגיש אפילו יותר לבד. זה לא שאין לי עם מי להיות אן לא איתן, יש לי חבורה אחרת שאיתה אני לא מרגישה את התחושות האלה, אבל הבנות בחבורה הזאת כן חשובות לי ואני כן יכולה להנות איתן.
מה כדאי לעשות? למה כשאני עם אחת מהן לבד או בקבוצה מצומצמת אני כן מרגישה שייכת? למה אני לא מספיק חשובה כדי שישימו אלי לב כשכולנו ביחד?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות