שאלה 351454
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

בתקופה ממש גרועה בחיים שלי ואני לא מבין איפה הבעיה, אני לא מספיק טוב?

אנונימי בן 15 | כתב את השאלה ב-22/05/22 בשעה 15:05

היי, אני בתקופה ממש גרועה בחיים שלי, אני לא בקשר עם אבא שלי אני מרגיש שלא כזה אכפת לו אם אני אהיה בחיים שלו ומעניין אותו רק אשתו הילדים החדשים שלו, לא ראיתי אותו משהו בסביבות ה4 חודשים, הוא חסר לי.
קשה לי עם הלימודים אני מרגיש שאני חייב לתת את כל כולי ואני באמת נותן ועדיין אף אחד לא מסופק ממני ותמיד אומרי לי תשתדל יותר והם לא מבינים שאין לי כוחות נפשיים לעשות יותר מאמץ. אמא שלי מאוכזבת ממני רמת כי היא גילתה שאני מעשן ואן דבר שאני יותר אוהב ממנה בעולם והלוואי שהיא הייתה יודעת את זה, אני מרגיש שכל העולם שלי קורס עליי ומתפרק לי בין בידיים.
הייתה מישהי לפני שהיינו מדברים והיה לשתינו רגשות אחד לשני ופחדתי לעשות משהו אז פשוט ניתקתי איתה קשר, כעבור כמה זמן חזרנו לקשר בלי רגשות, לפני משהו כמו שלושה חודשים סיימתי קשר עם מישהי אחרת ויום אחרי זה חזרו לי הרגשות אליה, אבל זה היה מאורח מידי היא הייתה הקטע עם מישהו ואז שהם ניתקו קשר וחשבתי ששי עוד סיכוי הם חזרו לקשר, אתמול הם יצאו למסיבה והתנשקו והרגשתי פשוט רע.
אני לא יודע איך אני יוצא מהמצב הזה ובאמת שפשוט קשה לי.
עד לפני כמה זמן הייתי הבן אדן הזה שאם תבוא לדבר איתו הוא תמיד ידע מה להגיד תמיד היה לו את העצות הכי טובות ולאחרונה אני מרגיש שאני לא יודע איך להתנסח ולעזור לאנשים, מרוב שאני שקוע בחרא של עצמי אני לא מצליח לעזור לאנשים אחרים וזה הדבר שהיה הכי מספק אותי בעולם.
יש לי בעיות אמון קשות אני לא מצליח לסמוך על אף אחד לפני שנה וחצי עברתי בגידה ועד לםני ארבעה חודשים שיחקו בי,אני האמת לא מבין איפה הבעיה, אני לא מספיק טוב? אני לא נראה טוב? אני נמוך מידי? אני מראה יותר מידי אהבה? אני מתייחס יותר מידי?
היה כיף לפרוק קצת..
תודה!

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות