שאלה 334384
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

גבר, מפחד מהסקס הראשון. מה לעשות?

ג בן 24 | כתב את השאלה ב-25/08/21 בשעה 14:10

אני יוצא עם מישהי קרוב לחודשיים. בעצם, בת הזוג הראשונה שלי אי פעם. היא מדהימה, כיף לי איתה בטירוף, ואלא אם כן היא שחקנית ממש טובה אז נראה שגם לה כיף איתי. ובכל זאת - אני מפחד פחד *מוות* מהפעם הראשונה שנשכב. אני בתול בגיל יחסית מאוחר, וזה לא כאילו שיקרתי לה ואמרתי שאני לא - הנושא פשוט לא ממש עלה אף פעם בחודשיים האלה (היא כן אמרה משהו שהבהיר שהיא לא בתולה, אבל לא דסקסנו מעבר לכך). ואל תדאגו, אני נותן לה קרדיט - היא כן יודעת שהיא מערכת היחסים הראשונה שלי, אז אני בטוח שזה לא יפתיע אותה ושהיא כבר עשתה את ה-1+1 שלה. אם היא עדיין איתי, ואם אשכרה נראה היא בעצמה חותרת לכיוון הזה (היא זאת שהתחילה איתי בהתגפפויות ובנשיקות), היא כנראה מבינה מה היא עושה.

ובכל זאת עם כל ההערכה שלי אליה אני חושב שהיא לא באמת מבינה עד כמה רע הולך להיות הסרט שהיא מנסה להיכנס אליו. ביום שבו הנושא הזה ייפתח סופית, ואני מניח שהיום הזה מתקרב, כבר הכנתי את הנאום שאומר לה שבאמת, זה לא כדאי לה. היא באמת לא הולכת ליהנות מזה. זה יהיה הכי גרוע שהיה לה בחיים, בוודאות. הפערים בניסיון יהיו ניכרים. אני לא אדע בשום צורה מה עושה טוב לנשים בכלל ולה בפרט (ואני חילוני אגב אז אפילו אין לי את התירוץ של דתל"שים שגדלו בחברה פוריטנית. אני מכיר את העקרונות אבל מסיבות אסתטיות מעולם לא הייתי חובב גדול של פורנו וכאלה). היא גם יודעת שאני טוב מאוד שאני טיפה שמנמן, אבל אני חושב ששום דבר לא יכין אותה לרגע שבו היא תראה את סימני המתיחה שיש לי בבטן התחתונה - אם עד עכשיו אני מניח שהפנים היפות (לטענתה, לא מבין על מה היא מדברת) פיצו על זה בשבילה, אחרי זה ירד לה ממני, בדוק. בקיצור, סקס איתי יהיה בזבוז הזמן הכי גדול של החיים שלה. ואני לא מסוגל לעשות לה את זה - לא לה, ולא לאף אף אחת אחרת.

עכשיו אני מכיר את הקלישאות שיביאו. "זה עניין של תקשורת, דברו על זה ותהיו פתוחים והכל יהיה טוב". ברור שאני הולך לשאול אותה מה היא אוהבת והולך לעשות מה שאני יכול כדי להוציא את זה לפועל - אבל מי אמר שזה יעבוד? "אם היא מישהי שהדבר הזה כל כך יפריע לה, היא כנראה לא שווה את זה". בולשיט. בחורה יכולה להיות מינית ויכולה לראות בסקס חלק חשוב מאוד בשיקולים שלה וזה לא סותר את זה שהיא אדם נדיב ואינטליגנטי. "נו, אז בסדר, כולם צריכים להתחיל מאיפשהו, אם היא מספיק מחבבת אותך אז לא תהיה לה בעיה 'ללמד' אותך". ממש לא בטוח. היא לומדת תואר יותר תובעני ממני ועובדת משרה מלאה בניגוד אליי. יש לה פחות זמן ממני, ואני ממש לא מצפה ממישהי שתסכים להיות לטווח ארוך עם מישהו שלא יכול לעשות לה כיף בזמן הפנוי המועט יחסית שיש לה - בטח כשמדובר ב"תיק" של ללמד מישהו משהו שלבים שהיא כבר מזמן עברה. "תגיד, אתה כל הזמן אומר שאתה מעריך אותה, אבל זה לא נשמע קצת כאילו אתה ושב בשבילה ויודע יותר טוב ממנה?" - מבין למה זה עלול להישמע ככה, אבל זה פשוט שאני לא חושב שיש לה את המידע המלא. היא פשוט לא מסוגלת לדמיין כמה גרוע אני הולך להיות, כי זה פשוט לא משהו שאפשר לתפוס גם אם היא תחשוב על הסקס הכי נוראי שהיה לה אי פעם לפני זה.

זה אולי יישמע קצת קיצוני אבל אני מבחינתי לא פקטור בדבר הזה. אני רק רוצה שיהיה לה טוב ונעים. ואם אני לא מסוגל לזה, אז וואלה, כבר מעדיף להישאר בתול. מעדיף להמשיך במצב הזה מאשר לגרום אי נעימות, אדישות, תחושת בזבוז זמן וחוסר נוחות לאחרים - ועל אחת כמה וכמה למישהי כמוה.

מה לדעתכם אני יכול לעשות כדי להקל על עצמי בלי שזה יפגע בה?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (5) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בין הסדינים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות