0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

מחפשת שביל בחיים. מה לעשות?

אנונמית בת 21 | כתבה את השאלה ב-25/03/21 בשעה 12:09

אוקי אז נתחיל אני הייתי הילדה החנונית שהיו ממנה מעתיקים את השיעורים. חנונית יפה. כל החברות שלי נשואות עם תארים+עבודות טובות+זוגיות+בית משלהם (מזל מזל במקרה יש להורים של הבעל דירה)
ואני החכמה השמינה 50 קילו,ללא עבודה טובה לא השיגה שום דבר בלי זוגיות. אני מרגישה כל-כך מבוזבזת. ויתר מזה אני מאוד בודדה. אני דתייה שכל החברות שלה גרות רחוק ואין לי איך להכיר אנשים.
כל דבר שאני מנסה לעשות אני לא מצליחה.
יתרה מזאת אני עוזרת למשפחה כלכלית משלמת שכירות והמצב שלי הכלכלי:13,000 שקל הלוואה 270 של לחודש בבנק לאומי בלי מינוס שכל חודש יורד סכום ההלוואה עם כרטיס דירקט בנק שני מינוס של 5000 בערך עם ויזה. אני למדתי לק ג'ל בנוסף חשבתי שזה יכניס לי כסף השקעתי המון המון המון כסף אני לא טובה במריחת לק אבל אמרתי אם אני הצלחתי בלימודים אז למה לא גם להשקיע בזה לייצר כסף בזמן שאני אלמד (לומדת לפיסכמוטרי) אני בבור שאני לא מרוויחה מספיק כסף בעבודה הנוכחית אני לא יודעת מה לעשות עם מה שלמדתי והאם להתאמן כיב רגע שאתאמן על המוצרים מי יודע אם יהיה אפשר למכור אותם. יש לי תנור עיקור,יד מכוונת לאימון גדולה,סטרילזטור,מכונת שיוף ויבוש. להתאמן על עצמי זה לא ריאלי למרות שניסיתי אני צריכה המלצה לסדר יום, פרנסה ומה באמת לעשות עם החיים שלי? זה באמת כואב לי שאני לא מוצלחת בכלום היה לא מזמן אירוע אחרי הקורנה. אמא שלי אמרה לי אל תלכי ככה גם השמנת וגם בפנים דחוף הלבנה לטיפול פנים. השמנתי 50 קילו באמת נראית בהריון!!! בקיצור באתי לשם עם הלבנה וטיפול פנים אבל אני מרגישה שהיה מבטים. כי באמת השמנתי. שאני שמחה ומספיקה אני מאושרת ויש לי רשימה ויש לי מטרות אני פשוט לא מצליחה להרים את עצמי מהבדידות. קשה לי שאני צריכה להרים את אמא שלי המצב שלה מאוד קשה כלכלית היא שנה לא עבדה ונוצר לה חובות עתק. אני לא יודעת מה לעשות המלצות?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "לימודים וסטודנטים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות