שאלה 121121
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

בעיות בתפקוד המיני, כבר מזמן ירד החשק לסקס

נגה בת 23 | כתבה את השאלה ב-31/05/16 בשעה 17:00

שלום לכולם אשמח לתגובות והתייעצויות...

אני וחבר שלי כבר שנה ביחד בדיוק. אני בת 23 וחצי והוא בן 34. יש לנו חיבור מדהים ונדיר והכי חברי שיש !! אני אוהבת אותו והוא אותי והכול טוב ויפה חוץ מדבר מאוד מאוד חשוב!! שזה הסקס.
התחלת קיום יחסי המין שלנו הייתה בערך חודש וחצי לאחר שהתחלנו לצאת. בהתחלה הכול היה סבבה...הייתה לו זקפה והכול כמו שצריך לתפקד.
אך חודשיים שלוש אחרי כן, התחלתי להבין שיש לו בעיות בתפקוד המיני. לא עומד לו. אין לו זיקפה. בכ"ז במהלך החודשים הללו עד היום קיימנו יחסים-(לא מקיימים הרבה כי אנחנו לא מתראים הרבה אולי פעם או פעמיים בשבוע..) לא משהו בכלל. הוא כן מצליח לחדור אליי למרות שאין לו זיקפה או שהיא רפויה או לוקחת המון זמן...הוא תמיד נעזר בידיים שלו כדי להרים את איבר המין . מה שאומר שאם אני מעליו , אין לו זיקפה כך שהוא צריך להכניס את האיבר אליי וזה מאוד מסובך ומביך. לפעמים הוא לא מצליח בכלל לחדור אליי ואני תמיד רואה שזה לרוב כי לא עומד לו, והוא "מוותר" לא מנסה לדחוף את האיבר עם הידיים אליי, אז הוא רק יורד לי ודברים כאלה.

אני גם יורדת לו. הוא טוען שזה מה שמחרמן אותו הכי הרבה, אך פעם אחרונה שקיימנו סקס, ירדתי לו בהתחלה ובכלל לא הייתה לו זקפה כלום. האיבר היה נפול מאוד וזה היה מאוד מביך במיוחד לו.

רק בפעם האחרונה, הוא הודה שמשהו לא בסדר איתו. עד אז לא דיברנו על זה ותמיד הוא הדחיק. אני לא ממש ידעתי מה לעשות ולא היה לי נעים לדבר ולפתוח איתו את זה.
הוא אמר שהוא קבע פגישה עם רופא כדי לראות איזו בעיה יש לו.

לי כבר מזמן ירד החשק לסקס...אני כבר לא יודעת מה לעשות. עוד מעט בקרוב אני עוברת לגור איתו ואני ממש מפחדת שהבעיה שלו אולי לא תצליח להיפתר. אולי זאת בעיית בריאות? בעיה נפשית?? אני מאוד דואגת לו ורוצה לדעת שהכול תקין אבל מה אם לא?. כמה סבלנות תהיה לי?? ועוד בכלל לעשות צעד ענק ולגור איתו ואחרי כן אולי המצב ימשיך להיות אותו דבר??


אני אובדת עצות...:(

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (5) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בין הסדינים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות