שאלה 380563
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

נפגשתי איתו כדי לדבר והוא לא הפסיק לנסות לגעת בי כשלא רציתי ובכוח, זו תקיפה?

אנונימית בת 19 | כתבה את השאלה ב-18/04/24 בשעה 12:20

קצת רקע לשאלה..
לפני כמה זמן נפגשתי עם מישהו שהיינו יזיזים לתקופה קצרה אחרי שלא ממש היינו בקשר ולא נפגשנו כמה חודשים. קבענו להפגש ולדבר על כמה אי הבנות שהיו שגרמו לנו לסיים את הקשר. כמה דקות לתחילת הפגישה הוא התחיל לגעת בי הרבה והזזתי אותו כי לא הרגיש לי מתאים, הוא לא הבין כל כך למה והסברתי לו שזה לא יקרה היום ושנפגשים כדי לדבר. אחרי כמה זמן שאנחנו מדברים הוא אמר שהוא רוצה לנשק אותי ושאמרתי שלא הוא שאל אם אפילו נשיקה אני לא רוצה ואמרתי שכן. במהלך הזמן שאנחנו מדברים הוא עדיין ממשיך לגעת בי המון בגוף ובאיזורים והייתי צריכה כמה וכמה פעמים להזיז אותו והוא התעצבן בטענה שהוא כבר נגע בי פעם ומה אני ילדה קטנה. אמרתי לו שאין קשר ואני לא חושבת שזה מתאים שזה יקרה יותר סתם ככה ובטח לא בפגישה הזאתי. שוב אחרי כמה זמן שאנחנו מדברים והאווירה טובה הוא אמר שהוא הולך לנשק אותי ואמרתי שלא אבל הוא עדיין בא וקצת נרתעתי אבל החלטתי לזרום וגם קצת יותר אפשרתי לו לגעת בי והוא ביקש שאגע בו בחזרה, וכן זרמתי עם זה כי בכל זאת אני כן נמשכת אליו, אבל עדיין עצרתי יחסית מהר והסברתי לו שאני פשוט לא רוצה להגיע למצבים מיניים בפגישה הזאת וחבל שזה יקשה עליו וגם תכלס עליי. הסברתי לו שמבחינתי דברים השתנו ואני לא רוצה להיות יזיזה שלו יותר או בכללי של מישהו ושאני מוכנה לעשות דברים שוב רק אם נהיה בקשר רציני וגם בלי קשר לא נפגשנו מלא זמן בגלל שהוא היה דופק לי מלא ברזים וקטעים מסריחים אז לא הרגיש לי נכון לזרום איתו לכלום בפגישה הזאת אלא רק לדבר כי רציתי שיוכיח את עצמו קודם לפני שהוא משיג ממני משהו כזה במיוחד לא כזה מהר על ההתחלה כמו שהוא ניסה.
עד כאן הכל סביר עד שהוא ביקש שנעלה אליו לדירה.
בהתחלה אמרתי לו שאין טעם כי אני באמת לא רוצה שיקרה בפגישה הזאתי כלום ושזה סתם יקשה עליו יותר אבל הוא התעקש ואמר שרק נראה סרט ושהכל טוב לא יקרה כלום. הבהרתי לו שוב שלא יקרה כלום ועלינו אליו.

זה היה הרקע ועכשיו קצת יותר לסיפור..

כשהגענו לחדר הבן אדם שוב לא הפסיק לגעת בי ולנסות להפשיט אותי בכוח בטענה שהוא כבר נגע וכבר ראה אותי אז אין סיבה שאני לא אסכים שוב, ועדיין התעקשתי שלא יפשיט אותי ושאני לא רוצה. הדבר היחיד שהסכמתי לעשות איתו זה להתנשק ואז הוא ביקש ממני שלפחות אני אגע בו קצת בחזרה והסכמתי. אני כן אציין שכן הראיתי עניין במעשים שכן הסכמתי אליהם אבל כן הבהרתי לו שזה רק בגלל שאני כן נמשכת אליו ושזה עדיין לא משנה את דעתי שלא צריך לקרות משהו מעבר מבחינתי ובגלל זה עדיף לעצור.. וכל פעם ניסיתי לעצור.
אחרי כמה זמן הוא עלה עליי והחליט להוריד לי את החזיה תוך כדי שאני אומרת שלא יעשה את זה והוא לא עוצר ואומר אל תדאגי יהיה לך כיף. עד שחזרתי על עצמי בערך עוד פעמיים שלוש והלבשתי על עצמי את החולצה שוב בכוח.
אמרתי לו שוב שבגלל שאין ביננו משהו רציני אני לא רוצה שנעשה כלום, וברגע שהוא שמע את זה הוא התחיל להגיד לי שהוא מתכוון לקחת את הקשר הזה רציני ושניפגש גם מחר וכאלה.. וניהלנו בעיקר שיחה על זה והוא אמר שניפגש גם מחר ושהוא כן רואה את זה הולך לכיוון רציני. התחיל להפעיל מלא מניפולציות בעיקר.
שוב אני אחדד שאמרתי לו שאני לא אשכב איתו ושאני לא אעשה דברים מיניים איתו לפחות לא בפגישה הנוכחית וממש הדגשתי כמה פעמים ״היום לא יקרה כלום״ . והוא אמר משפטים כמו ״מה אני לא אגמור היום״ וכאלה..
בשלב מסוים אחרי כל מיני דיבורים רגילים הוא החליט שוב לנסות את מזלו והוריד את המכנס וביקש שאני ארד לו ולא הסכמתי. הוא ביקש שוב ושוב ואמר שאני ארד לו רק לשניה אחת וזהו ונכנעתי ללחץ והסכמתי כי חשבתי שזה גם יעזור לו לרדת ממני מה שממש לא עזר.. אחרי זה הסתכלתי עליו ואמרתי לו הכי ביפה שזהו שאני לא רוצה להמשיך והוא בכל זאת התעקש שאני אמשיך רק עוד טיפה וזהו, אמרתי לו שרק עוד טיפה וזהו.
אבל שנגשתי אליו הוא פשוט דחף לי את הראש ממש חזק עד הסוף וחנק אותי בעצם, הוא החזיק אותי בכוח ולא נתן לי להוציא את הראש למרות שממש ניסיתי לצאת כי בעצם לא רק שאני לא רוצה להמשיך כי לא תכננתי שנעשה אקט מלא ולא הסכמתי על זה מראש גם, אני גם נחנקת למוות, הבן אדם התעלם לגמרי למשך כמה שניות ארוכות ואז הודיע לי שהוא עומד לגמור לי בפה בקרוב ובשלב הזה כבר ממש ניסיתי להשתחרר בכוח וסימנתי לא עם היד כדי שיבין . הוא עדיין החזיק אותי בכוח ולא הקשיב לי ואחרי עוד כמה שניות הוא גמר . בהתחלה לא ממש הבנתי מה קרה וחשבתי שאולי הוא היה בנקודה שממש היה קשה לו לשלוט בגמירה שלו אז הוא לא נתן לי להשתחרר, ושזה לא היה בכוונה אבל כשהוא סיים הוא אמר לי שהוא גמר מהר בכוונה כי הוא ראה שאני לא רוצה להמשיך והוא רצה להספיק לגמור ושהוא שלט בזה.. באותו רגע לא ממש הבנתי כמה זה חמור מה שהוא אמר ועשה ואחרי זה הוא פשוט התלבש והציע שנלך לאוטו ושהוא יחזיר אותי לבית.

בדיעבד אני מבינה שזה כן לא היה רעיון חכם לחשוב שאפשר לזרום ככה עם גבר שהוא חרמן לחצי קלאץ ושזה מתכון לאסון ושהתנהגתי בתמימות אבל זה גם נבע מהמון המון לחץ שהופעל עליי והמון מניפולציות ברקע שלא הוספתי בסיפור שנאמרו שכבר חשבתי שאולי רק זה יעזור ולצערי רק עשה ההפך ואני לא מצליחה לנתק את תחושת האשמה. מאז הוא גם לא דיבר איתי בכלל ואחרי בערך יומיים מהפגישה הזאתי שזה התחיל לצוף בכיתי מלא והרגשתי שהוא לקח ממני בכוח משהו וכפה עליי משהו שלא רציתי לעשות.. הרי אני מבינה שכן הסכמתי לאקט אבל גם זה היה תחת לחץ ומניפולציות וגם הסכמתי רק לשניה כמו שהוא אמר ובסוף הוא רימה אותי ופשוט הכריח אותי להמשיך משהו שלא רציתי בנוסף לזה שהוא גם הפעיל עליי מלא כוח והתעלם לגמרי מההתנגדות שלי, שכל זה פשוט גורם לי להרגיש שעברתי תקיפה מינית ואני רוצה לדעת אם אני לא מגזימה במחשבה הזאתי. אני בכל מקרה לא אלך להתלונן עליו אבל אני רק רוצה לאשר לעצמי אם זה הגיוני שאני מרגישה כל כך נורא עם זה?
אני מנסה להבין האם זה באמת נחשב תקיפה מינית או משהו כזה או שסתם הבן אדם פשוט כנראה חשב שאני בעניין ולא הצליח לשלוט בגמירה שלו? יכול להיות הוא אמר שכן סתם מהבושה שהוא גמר מהר? התחושות שאני מרגישה מוצדקות או שזה הגיוני שככה הוא התנהג כי בסופו של דבר כן נגשתי לאקט הזה בהסכמה ואני הייתי בעצם לא מספיק ברורה?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (11) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מה שעובר עליי"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות