שאלה 35522
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

סובלת מהנחירות של אבא שלי! די! פשוט די!

מעיין בת 23 | כתבה את השאלה ב-23/07/14 בשעה 23:40

נחירות זה הרעש הכי שנוא עליי בעולם. מקום שני זה בכי של תינוק. אבל נחירות? הכי שנוא עליי. זה מביא אותי לרמת עצבים אחרת.... גם ככה אני בן אדם די עצבני, אז עכשיו עם המצב הביטחוני הזה שאנחנו נמצאים בו, לדעת שיש לנו חיילים שם בשטח, לשמוע את הדי הפיצוצים מעזה (כי אנחנו גרים די קרוב לרצועה) ובנוסף לשמוע גם את הנחירות של אבא שלי?! די זה בלתי אפשרי.
אבא שלי בן אדם שמן והנחירות שלו בלתי נסבלות. באמת. הוא נשמע כמו טרקטור!!
אני לא מגזימה. הנחירות שלו כל כך חזקות עד כדי כך שלפעמים הוא בעצמו מתעורר מהן.
זה לא משנה כמה מרפקים תוקעים לו בצד וכמה אני צועקת לו להיות בשקט, הוא מתעורר לכמה שניות ואחר כך מתחיל לנחור שוב. ככה יוצא שאני צועקת וצועקת בלי הפסקה , מוציאה את הגרון שלי וכלום לא עוזר.
המצב נמשך ככה כבר שנים.
משום מה הוא תמיד מתעקש לראות טלויזיה בסלון וההרגל שלו הוא פשוט "לנמנם" תוך כדי.. ואז כמובן שהוא נרדם ממש ומתחיל לנחור. וזה קורה בזמן שאני יושבת בפינת ישיבה רואה טלויזיה, או יושבת בפינת אוכל והנחירות שלו פשוט מזיזות את כל הבית וזה מחרפןןןןןןןןן אותי!!!! אני לא מפסיקה לצעוק לו שיתעורר וכלום פשוט לא מזיז לו!!!!
זה מביא אותי פשוט להיות פקעת עצבים ואני מתחילה להוציא את העצבים שלי על אנשים אחרים בבית! היום זה כבר הגיע למצב בלת נסבל אז פשוט התחלתי לצרוח עליו שהוא אגואיסט ושלא מעניין אותו אף אחד כי בן אדם שיודע שהוא מפריע למישהו אחר צריך לעשות עם זה משהו ולעבור לחדר שינה ולא לשבת איפה שכולם שומעים אותו ולשים עליהם זין!!! הוא פשוט שם זין ולא מעניין אותו אף אחד! אין מילה אחרת לתאר את זה!
מצד אחד אני לא רוצה לצעוק ככה על אבא שלי כי אני כן מכבדת אותו והכל, אבל מצד שני הוא מביא אותי למצב הזה! הוא יודע שאני אדם עצבני ושנחירות זה דבר שמעביר אותי על דעתי ולא מעניין אותו כמה פעמים אנחנו מעירים לו הוא פשוט ממשיך בשלו!
הוא לא רוצה לעשות עם זה כלום.
אני יודעת שאפשר לטפל בדברים האלה במעבדת שינה והוא גם מודע לזה, אבל בגלל שהפרנסה שלו זה הוראת נהיגה הוא אמר שאם יגלו במעבדת שינה שיש לו דום נשימה בשינה או משהו כזה אז יכולים לקחת לו את הרישיון והוא יכול לאבד את העבודה והוא לא רוצה להסתכן בזה. גם לא מעניין אותו שהוא שמן והוא מודע לזה שזה לא בריא וכו' וכו' אבל פשוט לא אכפת לו.
המצב הזה ממש מייאש ומעצבן אני כבר לא יודעת מה לעשות. כל לילה זה אותו הסיפור. יושב בסלון, נרדם, נוחר, צועקת עליו במשך שעות, בסוף הוא קם אחרי שהוציא אותי מדעתי וחוזר חלילה.....
די! פשוט די! מה לעשות?????

עדכון ממעיין, שואלת השאלה 2014-07-24 00:22:07

אנשים "חמודים" לא ביקשתי שתתחילו לשפוט אותי. ביקשתי עצה מעשית איך להתמודד עם דבר שמפריע לי. בא לכם לשפוט ולמתוח ביקורת? לכו למקום אחר. פה זה לא המקום. מי שאין לו עצה מעשית בשבילי וסתם בא לו לפרוק את העצבים אז שלא יגיב בכלל וימצא לו שק אגרוף אחר. תודה.
שמור עדכון

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (11) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "הורות ומשפחה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות