0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

אחי נקלע לצרה - בת זוג לשעבר שמפעילה נגדו מניפולציות וסחיטות בנוגע לחשש להריון

אנונימית בת 21 | כתבה את השאלה ב-11/07/20 בשעה 22:26

היי יקרים! אחי נקלע לצרה. סחיטה ומניפולציות של בת זוג לשעבר שמזמן חצתה את גבול הטעם הטוב. השניים היו יחד כשנה וחצי ונפרדו לאחר יוזמתו של אחי. מאז נוצרה אובססיה שגדלה וגדלה במשך 4 חודשים. הטרדות, הצקות, אינסוף שיחות טלפון גם אליו וגם לשאר בני המשפחה, איומים מצידה שהיא תחבל בקשרים רומנטיים שלו, שתפגע בעצמה ועוד. בעקבות הלחץ המסיבי (שסיפרתי על רגל אחת) השניים נפגשו ואחי טעה, שגה, וקיים איתה יחסי מין. בשבוע האחרון, כחודש לאחר הפגישה היא טוענת שהמחזור שלה מאחר, ושהיא סובלת מכאבי בטן והקאות. כמובן שמיד הוא הפציר בה ללכת לרופא ולבצע בדיקה אך מאז התחילו איומים חדשים: ״אם לא תתן לי הזדמנות נוספת אני לא אלך להיבדק, אם לא תתן לנו צ׳אנס אני לא אעדכן אותך בשלבי הבדיקה ובעוד 5 חודשים אגיע עם בטן כשלא תהיה עוד ברירה והתינוק יישאר.״ מרגיש לכולנו כי היא חצתה גבולות ומשקרת בנוגע למצבה (או לפחות משמיטה חלקים אך ורק כדי שהוא יישאר לצידה). אציין גם כי היא טענה שעשתה בדיקות והלכה לרופאים ואז הודתה ששיקרה ולא עשתה זאת ובקיצור כל פעם שינתה גרסאות. מדובר בסחיטה רגשית של הלב הטוב של אחי והוא אובד עצות, כך גם אנחנו בתור המשפחה שלו. רציתי לשאול אתכם- האם ניתן לכפות עליה (גם אם זה ידרוש מעורבות משפטית) לבצע בדיקת אולטרסאונד? או לחלופין להכריח אותה להיות בשקיפות מלאה מול אחי שזכותו לדעת מאחר והוא זה שקיים איתה יחסי מין. תודה לעונים.

עדכון מאנונימית, שואלת השאלה 2020-07-11 22:57:06

אשמח להוסיף בקשר האמירות על ההריון עצמו- יחסי המין היו מוגנים (היא לא לוקחת גלולות אבל כן היה קונדום, אבל כידוע עדיין מקרים קורים).
לפי הגרסא שלה- המחזור איחר 10 ימים ואז היה דימום שלטענתה ממש לא מזכיר מחזור. אחי בדק וראה שיש דבר כזה שנקרא דימום השתרשות ולכן מפחד עדיין שמדובר בהריון. אחרי שינויים רבים של גרסאות היא טוענת שעשתה בדיקת הריון שיצאה חיובית. יש מצב שהצג יראה תוצאה חיובית לשווא אם הבדיקה בוצעה שלא כמו ההוראות מבחינת הטיימינג? הרי אומרים לעשות כמה ימים לפני קבלת ווסת והיא עשתה כמה ימים אחרי הדימום המוזר שהיה לה לטענתה.
תראו, הסיפור אכן מוזר אבל החשש הכי קטן שזה נכון גורם לפחד להשתלט, לכן השאלה על הכפייה בבדיקות
שמור עדכון

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (19) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "היריון ולידה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות