שאלה 269528
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

אולטימטום - בן זוג או חברה?

אלין בת 28 | כתבה את השאלה ב-07/10/19 בשעה 10:08

הכל התחיל כשהתחלתי לצאת עם בן זוגי וישר עברתי לגור עליו, התחלה של יחסים כבדים, בן אדם יצא מהכלא ואחרי לודש התחלנו לצאת. (קצת עלי, לא אחת שיוצאת עם אנשים שקשורים לעולם של פשע, קרימינל וכל מה שקשור לנושא הזה, גדלתי בלי אבא, כי כל החיים הוא ישב בכלא באיזהשהו שלב הורים נפרדו, כל החיים השהייתי נתקלת באנשים שקשורים לזה הייתי מסתובבת והולכת לכיוון אחר, איתו לא יודעת מה קרה, אולי באותו רגע היה לי נוח להיות עם בן אדם שיש לו יכולת כספית גדולה, אבל אני לא עושה דברים כאלה באמת, בחיים לא חייתי על חשבון של אף אחד).
אז בן זוגי סוג של ילד רחוב, מאוד מאוד רציני, צעיר שהשיג הקבה דברים בחיים שלו, חי לפי כללים קצת מיושנים, סטיגמות שהוא בחיים לא ישב עליהם בעומק בתוך הראש, בן אדם סגור ומאוד איפולסיבי, אבל בפנים בפנים יש לו לב, יש בו משהו מיוחד, הוא מאוד חזק. קשה לי להסביר. ואני בן אדם שונה לגמרי, אני מאוד פתוחה לאנשים, אוהבת לצחוק, אוהבת את החיים, אוהבת לעזור לאנשים, וגם כן אני לא טיפשה, ולא עשו אותי באצבע, אני לא גדלתי ברחוב אבל אני מכירה את הרחוב.
התחלנו לצאת, סיוט של מערכת יחסים ניסיתי לעזוב, כל פעם רציתי לברוח מבן אדם, אבל הוא לא נתן, לא בקטע רע, בקטע שהוא ממש התאהב בי, בפעם ראשונה במישהיא ( ככה הוא אמר לי). כל יום רבני. אחרי שנה בן אדם השתנה 360, הוא הקשיב לי ומאוד מאוד ניסה להשקיעה , ניסה לשנות את עצמו, ובאמת יצא לו, הוא השתנה הרבה.... אבל הדרך הקשה הזאת.
אני אקצר..
כשעברתי לגור עליו אחרי כמה חודשים הכרתי מישהיא שממש התחברתי עליה, בקטע מטורף שלא הייתה לי חברה כזאת, היה לי ממש כיף איתה, היא הבינה אותי, הקשיבה לי, תמיד הייתה מעייצת לי, היינו בשביל אחת לשניה, היא אף פעם לא הייתה נגד בן זוג שלי, תמיד ניסתה להרגיע אותי, אף פעם לא אמרה מילה רעה עליו
באיזהשהו שלב הוא התחיל לקנאות, הוא התחיל לתעון שהיא הורסת את החברות שלנו, שהיא יודעת הרבה על הריבים שלנו (כל יום רבנו באותה תקופה), עם כל יום שעובר הוא התחיל להחמיר בתגובה, התחיל להגיד כמה שהוא שונא אותה ורוצה שהיא תעוף לו מהחיים, כל יציאה איתה היה נהפך לסיוט ולריב ענקי.

כל כך קשה לי המצב הזה.
כי חברה שלי באמת לא עושה כלום שככה הוא ישנא אותה, אבל הוא רב איתי כל פעם ניסיתי לדבר איתו, אמרתי לו שהוא בטור בן זוגי לא יכול לבוא לי באולטימטום כזה, זה לא הוגן, זאת חברה שלי ואם היא באמת כזאת רעה אז אני רוצה להבין את זה לבד ולא להשאים אף אחד. בזכותו לבוא להגיד את הדעה שלו בטאקט אבל לקלל, לריב, לעשות סצנות כל פעם בקטע דפוק אני חא מסוגלת לסבול ואם זה בשבילך אהבה לעמיד את הבן אדם שאתה אוהב בבחירה בינך לבין חברה. אז אני אבחר את חברה אבל לא בגלל שזאת היא. אני עושה פה לא בחירה אלה הדחה. בעצמך בחרתי לא לבחור בך באותה סיטואציה כי אני חושבת מישהו שאוהבת את הבן אדם ולא את עצמו בחיים לא אתן לעשות בחירה כזאת.

אני מתפרקת ולא יודעת מה נכון ומה לא. ואני חייבת שמישהו יגיד איך הוא היה עושה.
הכל מתקבל, גם אם אתם חושבים נגדי.

לבחור בין בן זוג לחברה(תענו אחרי שתקראו את הסיפור)

בן זוג
 
4
חברה
 
13
אופציה שלכם(תרשמי)
 
1

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "חברים ואנשים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות