0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

איך אני יכול לגרום להורים שלי לתת לי להיות עצמאי ופחות להתערב לי בחיים?

אנונימי בן 18 | כתב את השאלה ב-03/04/18 בשעה 11:52

ההורים שלי הם אנשים מאוד קשים ומתערבים לי המון בחיים ומונעים ממני לעשות הרבה דברים שאני רוצה לעשות ותמיד מחוסר בררה אני מוותר תכננתי השנה לעבוד בחופש פסח וגם להתחיל ללמוד נהיגה כי זה הזמן היחיד שיש לי לעשות את זה כי אחר כך יתחיל חודש עמוס בגרויות . והם לא הרשו כי הם רוצים להתקע כל הזמן הזה אצל מישהו שהם מכירים מירוחם והם רוצים שאני יבוא איתם ניסיתי להסביר להם שזה הזמן היחיד שיש לי ושאחר כך אני לא יוכל וגם בחופש "הגדול " אני לא יספיק כי הגיוס שלי מוקדם מאוד . ושאני רוצה להוציא מהר רשיון לפני הצבא כי אני לא יוכל ללמוד נהיגה רצוף בצבא . ( גם זה תוצאה של זה שוויתרתי להם דחיתי את הלימודי נהיגה שלי שנתיים ותאוריה עשיתי רק היום )
והם לא הרשו לי לעבוד (בחופשים ) אף פעם ואמרו שזה יפגע לי בלימודים ובכבוד שלהם ( הם חושבים שלעבוד כמלצר ו... זה נחות וזה יבייש אותם ) והם אומרים לי תשובות יש לך את כל החיים לעבוד ושהם רוצים שאני ילמד מקצוע "אמיתי " ניסיתי להסביר להם שאני יעבוד כדי שאני לא יבקש מהם כסף אבל הם עדיין לא הרשו (אבל כל פעם שאני מבקש מהם כסף למשהו הם כועסים ולא נותנים יותר מ5 ) ועושים לי חקירה כל פעם שאני הולך לחברים (שהם מכירים וגרים מולי )

נמאס לי מהמצב הזה שהם מתנהגים אלי כמו ילד קטן ומונעים ממני לעשות דברים נורמלים שכל 1 עושה ושאני מנסה להסביר להם משהו הם מגיבים בצורה חולנית ומאיימים להעיף אותי לרחוב ולנתק איתי קשר ( היו פעמים שהם קיימו את זה ) ולהביא כל מיני טיעונים מטומטמים כדי שאני "חס וחלילה " יעבוד או יצא מהביית. איך אני יכול להסביר להם שאני יכול לדאוג לעצמי ושיפסיקו להתערב לי בחיים

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות