0 אנשים צפו, 0 כתבו תגובות, 0 דרגו את התגובות

6 טיפים איך להרגיש טוב - מה פילאטיס עושה לגוף?

איילת נוימן זיו | הטיפ פורסם ב-15/07/19 בשעה 13:07

6 טיפים איך להרגיש טוב - מה פילאטיס עושה לגוף?

שיטת האימונים שיצר ג'וזף פילאטיס לפני כמעט מאה שנה נוצרה במקור לשיקום רקדנים, המשיכה בשיקום חיילים פצועים ובהמשך, כשהתגלו יתרונותיה הרבים, הפכה לשיטת אימונים פופולרית ברחבי העולם, ממנה נהנים גברים ונשים שזוכים לתרגול המשלב גוף, נפש ותודעה ועם התמקדות באיזון הגוף והמפרקים  וביחס בין הנשימה לבין השליטה על מרכז הגוף.


אז הנה טיפים ללימוד פילאטיס, ומה הוא עושה לגוף


1.      שמרו על חיזוק השרירים והביאו את הגוף לאיזון

אימון פילאטיס מחזק את מערכות השרירים תוך שמירה על מפרקים פתוחים כדי לגרום לתנועות להיות קלות, זורמות, יעילות ובריאות יותר. האימון  משלב חיזוק השרירים החלשים ומתיחת השרירים הקצרים כדי להביא את הגוף ל איזון  ושיפור היציבה ושיווי המשקל ועלייה באנרגיה.

 

2.      נפצעתם? שקמו את הגוף!

פילאטיס פותח במקור כדי לטפל באנשים אחרי פציעה. פילאטיס מסייע בהגמשת השרירים וחיזוק שרירי הליבה, הקלה בכאבים ושיפור התפקוד לאחר הפציעה. עידוד החזרת הגוף הפצוע לכל טווחי התנועה תוך שחרור מטראומת הפחד מתנועה הנוצר בשל כאב.

 

3.      בהריון? כך תסייעי ללידה שלך להיות קלה יותר

האימון, ששם דגש רב על חיזוק, גמישות, נשימה נכונה וחיזוק שרירי הליבה, מסייע מאד במהלך הריון ובתהליך הלידה. הגוף, האגן ושרירי הבטן מחוזקים וגמישים והלידה תהיה קלה יותר ומהירה יותר. האימון במהלך ההריון מזרז את השיקום בחזרה לגוף גמיש וחטוב לאחר הלידה, מפחית את הסיכוי לכאבי גב, ללקות בסוכרת הריון, ושומר על מבנה הגוף ועל המשקל.

 

4.      המערכת הגופנית חלשה? כך תחזקו אותה!

אימון פילאטיס משפר את זרימת הדם, מחזק את הלב והריאות ומחזק את מסת השרירים ומסת העצם. חיזוק שרירי הגב העליון והתחתון, שיפור היציבה,  חלוקת העומס על שרירי הבטן התחתונה, חיזוק והגמשת המפרקים. נשים ייהנו מחיזוק רצפת האגן שנחלשת עקב הריונות, לידות וגיל.

 

5.       שגרת היום מכניסה אתכם לסטרס? תנו מתנה לנפש שלכם!

אימון פילאטיס מסייע בהפחתת לחצים ודכאון, שיפור הדימוי העצמי ושיפור כללי במצב הרוח. האימון כולל עבודה על הנשימה, שחרור והרפיה, מה שתורם רבות לתחושת רוגע ונינוחות.

 

6.      מנסה להתחטב לקראת הקיץ? כך תרוויחי חיטוב וצמצום היקפים!

הבונוס של אימוני הפילאטיס: צמצום היקפים וחיטוב הגוף למראה בריא, מוצק וגמיש.

 

איילת נוימן זיו M.Sc היא מדריכת פילאטיס בכירה ומנהלת סטודיו ובית ספר לפילאטיס - שמים וארץ.

 

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף תגובה... גם מבלי להירשם!
אבל, אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
בהרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת תגובות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לתגובות שלך
מעקב אחר התגובות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת תגובות ותגובות

הוספת תגובה ללא הרשמה

טרם נכתבו תגובות. כתיבת תגובה כעת