אישה מפתה (צילום: istockphoto)
וואו, הכי לא | צילום: istockphoto
שבועות הלחימה בעזה גרמו להתגייסות של הציבור הישראלי, שפינק את הלוחמים בכל צ'ופר אפשרי בחינם: מלאפות עם שווארמה ועד קצף גילוח. צעירה בת 28 חשבה על מוצר מקורי מעט יותר להציע לחיילים – הגוף הפרטי שלה. הצעירה, שהעלתה את השאלה לאתר הייעוץ AskPeople, הפכה עד מהרה לסנסציית רשת מקומית, וזכתה לאלפי שיתופים ואזכורים.

"רוצה לתרום לחיילים כמו שכולם עושים"

וכה כתבה "גלי" (הטקסט מובא כלשונו, ללא קיצורים או תיקונים): "היי נעים מאוד, אני גלי, אני רווקה בת 28, ולא, אני לא משוגעת... אני בסה"כ רוצה לתרום לחיילים כמו שכולם עושים. יש אנשים שתורמים באוכלים, בקופסאות שימורים, תחתונים, בהרמת מורל... ואני רוצה לתרום להם באופן מיני ולפנק חיילים שיוצאים להפוגות קצרות מעזה... זה רעיון שעלה לי לראש... ורציתי להעלות אותו לכאן ולהתייעץ אתכם. (ראיתי שאנשים מעלים לכאן הרבה וידויים ודברים כאלה באנונימיות אז אני מרגישה בנוח חחח).
כמובן אציין שלא מדובר באיזה מין בתשלום או משהו כזה, ממש לא. פינוק מיני חינם ולא מעבר... ולא חשבתי על אורגיות או דברים מטורפים, ממש לא. סקס רגיל, אחד על אחד, עד נגיד 10 חיילים...
לגבי איך אגיע אליהם, הכי פחות בעיה, אפרסם מודעות ברשתות חבריותיות אירוטיות ואפילו בפייסבוק מפרופיל אנונימי... וכמובן אוודא שמדובר בחייל שחזר מעזה... מה דעתכם על התרומה שלי? עצות יתקבלו בברכה...".

עוד בערוץ הנשים:

באופן מפתיע (ומטריד למדי), סקר שהוסיפה הגולשת לשאלתה העלה כי קיים שוויון כמעט מוחלט בין מי שתומך ברעיון למי שמתנגד לו. בעוד שמאות גולשים הצביעו בעד האופציה "אל תעשי את זה", מספר כמעט זהה של גולשים הצביע עבור התשובה: "לכי על זה – תפנקי כמה שיותר!".

גם התגובות שקיבלה הצעירה – מנשים, או למצער מגברים שבחרו להתחזות לנשים – מפתיעות בפשטות שבה הן מקבלות את הרעיון התמוה הזה. לצד תגובות הגיוניות, שהזכירו לצעירה שהגוף הפרטי שלה אינו מוצר צריכה, ואין דין יחסי מין כדין רכישת מכלי דאודורנט או אפיית עוגיות, היו נשים שצידדו במיזם. "מיכל", בת 38, כתבה: "בואי נהייה כנות רגע, זה כבר ידוע וברור לכולן שגם אנחנו, נשים, נהנות ממין... אנחנו כבר לא חיים בימי הביניים שכולם חושבים שרק גברים נהנים ממין ובנות עושות טובה שהן זורמות. בקיצור ולעניין: כולם יוצאים פה 'פיטים'. את נהנת? החיילים נהנים? אין פה שירות ליווי בתשלום? אני לגמרי בעד... זה נראה לי מחווה לא רעה בכלל ואם הייתי רווקה בגילך הייתי הולכת על זה... (כמובן לוודא שזה חיילים ואמצעי מניעה!)".

"עדיף שתתרמי לנו מטענים או אטבי כביסה"

"אנה", בת 26, הייתה מסוייגת יותר, אבל לא פסלה את הרעיון על הסף: "תפנקי אחד ורק אז תחליטי אם את זורמת עם ההרגשה. אם תרגישי לא בסדר כלפי עצמך אז תפסיקי. וגם לא לפנק יותר מדי חיילים בכל אופן, בשיחה, חשוב שתבהירי את הציפיות שלך מהמפגש ואת הגבולות שלך".

ודווקא "ניצן", קנדידט למימוש הקופון שמציעה הצעירה, כתב תגובה רגישה ומוסרית: "א. אני חייל שבדיוק חזר הביתה מעזה ואני קורא את ההצעה שלך ומזדעזע. זה מוריד לנו מערככן, באמת! בנות שמציעות כאלו הצעות בדרך כלל מוצאות עצמן מנוצלות ואחר כך מאשימות אותנו שאנחנו מניאקים חסרי רגשות. ב. אני חושב שיש דרכים יותר נחמדות לעזור- תתרמי לנו מטענים סלולריים או אטבי כביסה! זה באמת מה שצריך. אם אני ארצה סקס אני בטח לא אפנה למישהי שמציעה את עצמה לכולם באינטרנט. אני אחפש לי סטוץ ללילה או אמצא יזיזה. בקיצור רדי מזה ועדיף כמה שיותר מהר".

>> כזה עוד לא ראיתם: צילומי חתן וכלה במנהרות