שאלה 99118
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

מתחילה לפחד מהאקס, קשה לי לראות את עצמי סולחת לו...

נוטלה בת 14 | כתבה את השאלה ב-01/12/15 בשעה 20:19

שלום, אני לא אפרט יותר מדי אבל אני בת 14 והאקס שלי בן 16
היינו 3 חודשים ביחד, במהלך הזוגיות שלנו היה לי טוב מאוד, הוא פינק אותי והצחיק אותי, תמיד תמך בי והיה לי רק טוב
אני הייתי מאוהבת בו לגמרי והייתי ממש פתוחה איתו לגבי הכל
היה רק דבר אחד שממש עצבן אותי, אקסית אובססיבית שהייתה לו, הם נפרדו לפני יותר מחצי שנה והיא עדיין ממשיכה לרדוף אחריו, כל הזמן הציקה לו ונדחפה לקשר שלנו בכוח, הסיטה אותו כל הזמן נגדי וגרמה לנו כל הזמן לריב, אפילו נפרדנו בגללה כבר כמה פעמים בגלל שהיא כל הזמן מסכסכת. בחודש האחרון שחזרנו הבטחנו לא לספר לאף אחד שחזרנו, סיפרנו רק לחברים קרובים ובאמת שהיה לנו כיף וחודש עף כמו טיל ועבר מושלם וכל כך נהנתי וכבר שכחתי מהכל עד שפתאום האקסית הזאת שוב פעם חזרה לתמונה
הבנתי שהיא הרגישה מאוד בודדה ודברים כאלה והרגישה שהיא צריכה לדבר עם מישהו, אז היא החליטה לפנות אל האקס שלי ולדבר איתו ולפרוק לו. הבעיה אצלה, שהיא כל הזמן חושבת שאם הוא הסכים לשבת ולהקשיב לה זה אומר שהוא חזר להיות בקטע שלה, וכשהם היו חודשיים ביחד היא רק גרמה לו לסבל עד שהוא לא יכל יותר ופשוט נפרד ממנה. מאז היא פיתחה אליו אובססיה ומרוב נואשות הציעה לו יזיזות (אגב, היא יותר גדולה ממני, עוד פחות מחודש וחצי היא בת 16) ואחרי שהוא זרם איתה הוא לא יכל יותר ופשוט הפסיק את זה, ואמר שהוא לא מסוגל לפגוע בה או להמשיך לנצל אותה ככה כי הוא שונא מערכות יחסים כאלה והוא לא אוהב לקיים יחסי מין בלי רגש. הוא בן אדם מקסים, כפי שאני מכירה אותו ברור שיש לו את הפאקים שלו ולא קל לנו לריב, אבל את האמת היא שהיו לנו ריבים שטותיים כאלה שאחרי כמה דקות היינו משלימים וצוחקים על זה וממשיכים הלאה ומתמזמזים.
בקיצור, אחרי שהיא פנתה אליו ''לדבר'' כביכול שזה היה בערך ב7 בערב, היא פשוט ישבה איזה 5 שעות וחפרה לו על אקסים שלה ועל זה שנוטשים אותה והוא בלית ברירה ומתוך רחמים הקשיב לה וניסה לעזור ולתמוך למרות שהוא לא כל כך מת עליה.
זה הגיע למצב שהם ישבו מתחת לבית שלו עד 2 בלילה וכשהם התכוונו לזוז כל אחד הביתה היא אמרה שיש לה לשירותים ושאלה אם היא יכולה לעלות אליו להתפנות וללכת, כמובן שהיא לא הלכה אחרי זה וגם התיישבה אצלו במרפסת לסיגריה והתחילה לבלבל לו בשכל על זה שאני קטינה מטומטמת ושהוא מבזבז את הזמן איתי במקום להיות עם מישהי שבאמת אוהבת אותו כביכול, גרמה לו לפקפק במערכת יחסים שלנו ולראות אותה מזווית שונה ומזוייפת לגמרי, היא פשוט הלכה ממש עד הסוף ואפילו הסיתה אותו להפרד ממני וכמובן שהוא לא עשה את זה, אבל מה שהיא אמרה הוריד לו ממני. היא טוענת שהוא אמר שהוא אוהב אותה והוא סיפר לי שהוא לא אמר דבר כזה מעולם. אז הם התנשקו בשביל לגלות אם עדיין יש להם רגשות אחד כלפי השני, וכשהיא ''הזרימה'' אותו לטענתו, היא הציעה לו להטיל מטבע (עץ\פלי) ואם יצא פלי אז הם ישכבו.
יצא כמה פעמים ברצף פלי והוא כל הזמן ניסה לדחות את זה ולהטיל שוב ושוב ושוב וכשהוא ראה שזה לא עוזר אז הם היו ממש לפני לשכב והוא פשוט עצר את זה.
אחר כך הוא סיפר לי שהוא בכה ורעד כל הלילה ופחד לספר לי את האמת, אז בגלל זה הוא גם סיפר לי שהם רק התנשקו 3 שניות והוא עצר את זה אחרי זה,
אבל חברה שלי גילתה את האמת מהאקסית וסיפרה לי את הסיפור המלא שהם כמעט שכבו ופשוט התחלתי לבכות ונפרדתי ממנו באותו הרגע
כתוצאה מכך הוא חרט את השם שלי על היד שלו עם מחט רותחת ואשכרה הוריד שכבה מהעור שלו והשאיר לעצמו צלקת עם הפאקינג שם שלי
ופשוט הייתי בשוק
הסכמתי להפגש איתו בשביל לשמוע מה יש לו לומר כי ימים שלמים הוא ניסה לשכנע אותי רק להפגש ולדבר על הכל למרות שלא הייתי כל כך בעד. נפגשנו, הוא קנה לי גלידה, ישבנו דיברנו, צחקנו כמו פעם, ממש שכחנו מכל הסיפור לרגע, ואז ישבנו לדבר ברצינות וראיתי דמעות עולות בעיניים שלו
הוא בכה לי שעות על גבי שעות והסביר לי ופשוט הסתכל לי בעיניים וסיפר לי את האמת (ואת האמת היא שאני מכירה אותו מספיק בשביל לדעת מתי הוא משקר ומתי הוא לא, לפי השפת גוף שלו והכל) הוא פשוט רעד ולא הוריד ממני את המבט לרגע והסתכל לי באמת בעיניים והסביר לי שהוא היה כל כך מבולבל והיא רק זיינה לו בשכל כל הערב וגרמה לו לא לרצות אותי, ואז כשהוא הבין שהוא עושה טעות הוא פשוט בעט אותה החוצה מהדירה ואמר לה שלום ולא להתראות, ולא ישן יומיים שלמים, ואת האמת היא ששמעתי בדיוק את אותו סיפור ממנה (כמובן שאיתה לא הסכמתי להפגש אבל חברות שלי סיפרו לי שהיא דיברה איתן) והוא גם הראה לי תצלומי מסך שהיא מודה שהיא עשתה הכל והיא מתחננת שהוא יחזור לדבר איתה והוא לא מסכים. בינתיים אנחנו לא ביחד, והוא הסתבך כי אמא שלו ראתה את החריטות העמוקות והתחילה לצרוח עליו ולהרביץ לו, הוא עבר לגור עם אבא שלו בינתיים, ואמא שלו לא רוצה לראות את הפרצוף שלי שוב בבית שלה, ככה הוא אמר לי...בלת ברירה... אני באמת לא יודעת מה לעשות.. אני כל כך אוהבת אותו וקשה לי שאנחנו לא ביחד ואני יודעת שהוא לא התכוון אבל אני לא יכולה לסלוח לו על זה..

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות