שאלה 93371
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

לא לוקחים אותי לעבודה כי אני מכוערת, מה לעשות?

דחויה בת 24 | כתבה את השאלה ב-15/10/15 בשעה 23:38

בבקשה תקראו ותעזרו לי, לפחות אתם אל תתעלמו...

נמאס לי... הביטחון העצמי שלי ירד למינוס מאה.
זו כבר תקופה ארוכה שאני נמצאת בחיפוש אחר עבודה שאינה ניקיון או עבודה במפעל (בה עבדתי שנה רצופה עד שאפסו כוחותיי והתפטרתי מלפני 4 חודשים) - הסביבה הזו מדכאת ואין בה שום אפשרויות קידום או היכרות עם בני גילי.

אני בחורה אינטליגנטית, רהוטה וחביבה מאוד - אין בי את החוצפה הזו ואינני צעקנית. מדוע נאלצתי לעבוד במפעל אתם שואלים? מחוסר ברירה. אף מעסיק לא אפשר לי לעבוד אצלו וזה בגין מראה החיצוני שלי. לא נולדתי יפה, תווי הפנים שלי א-סימטריים ואני פוזלת לעיתים. בבקשה אל תגידו שהכל בראש, כי זה ממש לא נכון... אני זוכרת טוב מאוד את הנידוי החברתי שחוויתי בתיכון ובצבא, אני זוכרת שאנשים היו מצחקקים עליי ולא ששו לשבת לידי בשולחן האוכל וזאת למרות הניסיונות שלי להתחבב עליהם. חוויתי גיהנום... ולצערי הוא נמשך גם היום. מיד כשהשתחררתי מהצבא התחלתי לחפש עבודה. 5 חודשים חיפשתי, שלחתי קורות חיים להרבה מקומות ורובם חזרו אליי וניהלו איתי שיחת טלפון וממש התלהבו ממני וביקשו שאבוא להיכרות, אבל כשהייתי מגיעה מיד הטון שלהם השתנה וזה לפני שהספקתי להציג את עצמי.

האם הייעוד שלי להיות מנקה או עובדת ייצור רק כי אף אחד לא מוכן לתת לי הזדמנות להפגין את היכולות שלי? אני 4 חודשים בלי עבודה... אפילו למוקד טלפוני (עבודה בה השירות נעשה רק דרך הטלפון ולא פנים מול פנים) לא רוצים לקחת אותי, כי מפריע להם שבצוות תעבוד מישהי, שלדאבונה הרב, נולדה מכוערת. גם ככה קשה לי לחיות עם העובדה שזה המאפיינים הפיזיים שלי... למה אנשים לא מבינים שזה לא תלוי בי ושלדאבוני אני לא יכולה לשנות את תווי הפנים שלי ואת מבנה העצמות שלי?

מה עושים?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (12) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "עבודה וקריירה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות