שאלה 91864
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

אפשר להפר חוזה שכירות אחרי חודש? או שנקנס?

נילי בת 23 | כתבה את השאלה ב-04/10/15 בשעה 16:14

אני ובן הזוג שלי נכנסנו ליחידת דיור בוילה בשכירות משיקולי קרבה למכללה שבה הוא לומד ואני הייתי אמורה ללמוד בה. אחרי שעשיתי חושבים החלטתי שהתואר באותה מכללה לא מתאים לי והחלפתי לתואר במיקום אחר - חצי שעה נסיעה מהעיר הנוכחית. התלבטתי הרבה אם להציע שנפר חוזה כי המיקום ממש לא נוח לי בתור סטודנטית.
בנוסף , זו יחידת דיור. אנחנו גרים שם ממש מעט והמשכיר מציק לנו (גם כי הוא מתקשר אלינו יותר מדי, גם כי הוא ומשפחתו צורחים בכל הבית כמעט כל ערב ואנחנו שומעים הכל וזה נוראי....) ויש לו דרישות מוזרות למדי... לא להחנות 2 חניות מול הבית למקרה והוא ירצה לעשות פרסה או משהו (אלה חניות במקביל, עירוניות לחלוטין שלא שייכות לשטח שלו) להודיע לו אם אנחנו מארחים אנשים... הוא כבר חקר אותי על הזבל שלנו (מסתבר שמישהו מפזר להם זבל מחוץ לשקית, לא אנחנו כמובן...) שאל על מכונית שחונה מול הבית שלו כמה ימים ולא זזה אם היא שלנו כי זה מפריע (לא שלנו, כמובן) והתקשר לאמר שיש לו רטיבות בתקרה בגלל המקלחת שלנו. אמרנו לו שהתקלחנו בבית רק 5 פעמים (חצי מהחודש היינו בכלל בבתי המשפחות בגלל החגים.) וזה לא הגיוני שזה בגללנו והוא אמר שזו בעיה שהיתה לו כמה וכמה פעמים בעבר.... הוא מעולם לא הזכיר את המקלחת ועניין הרטיבות ודליפת המים גם לא בחוזה. עכשיו, הוא נכנס אלינו ליחידה (כבר שלוש פעמים) כל פעם כדי לבדוק את המקלחת פעם עם אינסטלטור. אחרי שתוקנה הבעיה הוא התקשר שוב לאמר שהיא חזרה ושאל אם התקלחנו לאחרונה. (במקרה, אנחנו לא כי שוב נסענו לחג.) הוא שוב נכנס לדירה לחקור את המקלחת ואמר ששוב יביא אינסטלטור.
אני מרגישה בבית האח הגדול. מתחקרים אותי על כמה פעמים אני מתקלחת, אני שומעת כל פיפס בביתם והם שומעים כל פיפס ביחידה. יש יותר מדי חוקים ואני מתחילה לתהות אם באמת עזבתי את בית הוריי כי ההרגשה היא שיש לי אבא מטריד שמשכיר לי דירה. נוסף על כך, עניין הלימודים וזה שהמיקום כבר לא רלוונטי אלא מקשה על ההגעה ללימודים....

אני יודעת בעיקרון שאין פה בעיה חמורה ושעניין הלימודים לא אמור להזיז למשכיר שלנו ולכן אני שואלת, האם נוכל להפר חוזה ? האם ניקנס?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בית, שכנים ושותפים "

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות