שאלה 87277
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

אמא שלי סובלת ממשבר גיל הארבעים והיא בדיכאון כל הזמן, מה לעשות?

בדוי בן 15 | כתב את השאלה ב-31/08/15 בשעה 21:20

אז הסיפור המגוחך הוא כזה.
להורים שלי הייתה מערכת יחסים לא טובה ובגלל זה הם התגרשו.
ההורים שלי היו פרודים במשך שנתיים ובכל השנתיים האלו אבא שלי לא שילם מזונות (אני יודע שטכנית הוא לא היה צריך אבל זה הילדים שלו) לפני חודש חודשיים היא תבעה אותו במזונות כי הוא לא שילם לפי החוזה, הסכום של המזונות גבוה מידי אבל אמא שלי התפשרה ל 2500 (וזה מתחת למינימום ל-2 ילדים). אבל בכל מקרה הוא לא שילם ויצא שאני עבדתי ופירנסתי את המשפחה במקומו. בשורה התחתונה המצב הכלכלי שלנו גרוע אנחנו מסתפרים פעם בחודשיים כי אין לנו כסף אמא שלי נראית ממש מוזנחת אין לנו בגדים בקיצור החיים הטובים.
*לפנות לביטוח לאומי למזונות זאת לא אופציה כי המשכורת של אמא שלי לא קבועה ויכול להיות שהיא תעבור את ההגבלה.
לפני שהם התגרשו הם ניסו לחזור אבל זה לא הצליח זה תמיד היה נגמר בזה שאמא שלי כעסה על אבא שלי שהוא לא מספר את זה להורים שלו ושהוא מסתיר אותנו וגם שהוא לא פשוט חוזר והוא סתם מבלבל את המוחץ אבא שלי לטענתו אמר שקודם צריך לבדוק וזה אם בכלל יש טעם אבל אתה אפילו לא התחלת לחיות איתנו שוב.
אחרי שהם התגרשו משום מה אבא שלי עדין היה בקשר עם אמא שלי אז פתאום הוא התחיל לבוא אלינו שישי שבת וזה והיה כיף אני מודה אבל לא הבנתי למה הוא בא שאלתי אותו הוא אמר שזה בשביל שהם יהיו ידידים גרושים, או לפחות ככה אני הבנתי. אז אמרתי לו שאם זה המצב אז שלא יבוא. גם זה קרה ביום חמישי והוא בדיוק עמד לצד רגע לפני הוא התקשר אליי אם זה כדאי ואז אמרתי לו לא כי אם אתה לא מתכוון לחזור אז שלא תשבור לאמא את הלב שוב ושיפסיק עם המשחקים.
ואז הכל הסתבך רגע אחד מגיל חמישים נהיה ילד קטן שלא יודע מה לעשות מסתבר שהוא שיקר לי והוא ניסה לחזור אבל אמרתי לו שלא יעשה את זה הצלחתי לשכנע את אמא שלי שהוא לא אוהב אותה הרסתי את סוף השבוע וכל זה נפל עליי רק בגלל שהוא בן חמישים שלוקח פקודות מבן 15. הם רבו כל כך הרבה ולפי דבריה הוא פגע בה כל כך הרבה אז חשבתי שהדרך הכי טובה לעזור לה זה להרחיק אותו. יום למחרת מצאתי את עצמי מתחנן שיבוא אלינו XD. זה לא פעם ראשונה שזה קורה שאני מתערב והכל מתפקשש איכשהו הם תמיד זורקים אותי ויוצא שאני הורס הכל ונשאר לבד.
מאז היא רק בוכה ומייללת: "למה הוא לא אוהב אותי למה?" אני כבר לא יכול לשמוע את הבכי המזויף הפתטי והעלוב הזה יותר ואני שומע אותו כל הזמן. אנחנו יושבים רואים טלוויזיה בהתחלה היא הייתה שמחה ופתאום באמצע התוכנית אני רואה אותה מתאפקת לא לבכות.
היא כל הזמן אומרת שהיא כבר זקנה (היא בת 47) ושאף אחד לא מסתכל עליה ושהיא תשאר לבד לכל החיים ואני לא רוצה שהיא תרגיש ככה ואני רוצה שתמצא משהו לא רוצה לשמוע אותה בוכה וכל דבר שאני אומר לא משפיע. כבר נמאס לי להיות המוח בבית הזה ולחפש כל מיני דרכים שיעזרו לנו בפן הכלכלי ובפן הנפשי של אמא שלי (ובמילא אף אחד לא מקשיב לי XD). בבקשה תעזרו לי אני אובד עצות היא עומדת להיכנס לדיכאון בכל רגע.
אני מאוד מצטער אם קצת חפרתי קצת פרקתי XD ובבקשה אל תרשמו לי תגובות של "אל תתערב זה בינם" אני לא יכול לעשות את זה מכמה סיבות:הראשונה והעיקרית היא שזה קצת לא אנושי בלשון המעטה לראות את אמא שלך בוכה כל היום ולהתעלם מזה להגיד זה בינם.
שניה השולית אני די בטוח שזה קצת ישפיע לי על הלימודים אם אני לא אתערב (ואני לא מתכוון שאני אדרדר מבחינה נפשית)

עדכון מבדוי, שואל השאלה 2015-09-01 22:56:43

עכשיו היא דורשת ממני לחפש אם יש אפשרות בגילי לתבוע את אבא שלי במזונות ובעוגמת נפש. לא ממש מתחשק לי לעשות את זה למרות הכל אבל היא מאיימת עליי שהיא תעיף אותי מהבית. אני משתגע
שמור עדכון

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (4) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות