שאלה 68426
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

הוא טס לנסיעת עסקים לשלושה חודשים בערך, מה לעשות?

טליה בת 25 | כתבה את השאלה ב-25/04/15 בשעה 12:20

אני בקשר עם גבר מקסים כבר 4 חודשים. הכל רץ יפה מבחינת הכל.. העיניין הוא שהוא אדם עסוק מאוד אבל תמיד מצאנו את הזמנים שלנו להיפגש וגם בזמני הלחץ.
יום ראשון הוא טס לנסיעת עסקים. התקופה שהוא ישהה שם לא ממש ידועה אבל הוא מניח ובתקווה שזה לא יעבור את השלושה חודשים ושישמור איתי על קשר. אתמול הגענו לשיחה מאוד משמעותית שאפילו אמר שהוא יהיה מוכן לשלוח לי כרטיס אליו באיזשהו שלב.. הופתעתי מאוד, אבל אני יודעת שאישית אני לא אקבל את זה מכל מיני סיבות. איכשהו זה גלש לשאלה אם אני אחכה לו, ועניתי לו בלב שלם שברור ואין סיבה שלא... והוא אמר לי כזה בפשטות "אם תכירי בתקופה הזאת מישהו נחמד יותר אני הכי אפרגן לך בעולם" אני לא אכנס לזה יותר מידי אבל יש משהו בדבריו ואין ספק שהעיניין הזה תוקף את כולו - כי שם זאת טבילת האש שלו ויכולה לשנות הרבה. אני מאוד הרגשתי את הכנות שלו והדאגה כלפיי ומעדיף לא לסגור לי שום פינה אבל גם מצד שני הוא לא רוצה שזה יקרה. אני הבהרתי לו שזה לא יקרה אם לא עשיתי את זה עד עכשיו.. בנוסף לזה הוא אמר שהוא באמת לא הכיר עוד בחורה כמוני שמבינה אותו ושם בשבילו, משהו שלא מובן מאליו מתקופה של רק 4 חודשים ושהוא מעריך את זה מאוד ושכיף לו לדעת.

השאלה - מה נכון לעשות? לשחרר את עצמי להזדמנויות אחרות ושאחרי שיחזור נראה מה יתפתח או להמשיך כרגיל ושהוא ידע שיש מי שתחכה לו? באמת, אני הכי לא רוצה לבחור באפשרות הראשונה ובאפשרות השנייה אני יודעת שהוא מאוד יעריך את זה ולי זה מרגיש לי נכון, אבל יחד עם זה נכנסתי למן חשש של מה יהיה אחרי הנסיעה ומה יתפתח.. מה עושים במצב כזה..?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות