0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

אחרי שנפרדנו, חבר שלי ירד לאילת להיות עם בחורות, ועכשיו הוא רוצה לחזור, לזרום?

ספיר בת 18 | כתבה את השאלה ב-18/04/15 בשעה 23:22

היי, אני וחבר שלי בני 18 הוא רצה לרדת לאילת ויצא שהסכמתי אחרי כמה שכנועים, שבוע לפני שהוא היה אמור לרדת לאילת רבנו והחלטנו לפרק את החבילה.. רבנו ממש כל השבוע והחלטנו להפרד.. הוא נסע לאילת ראיתי בפייסבוק, ואני בערב יצאתי ליום הולדת של ידיד עם חברות במקום סגור.
אקצר את הסיפור, הוא התחרט על זה שהחלטנו להפרד וחמש שעות היה באילת והחליט לחזור אליי.. נסע חזרה מאילת למרכז שלח לי הודעות בלי סוף וכשחזר בערב בא מתחת לבינין שלי וראה אותי עם ידיד שיש לציין שהתנשקתי איתו אבל האקס לא ידע ולא ראה.
מפה לשם יום אחרי שלח לי זר פרחים לבית עם מכתב ולא הפסיק לשלוח הודעות ולהצטער. החלטנו להפגש בערב הוא הודיע לי שהוא רוצה לחזור הוא נסע לים הלכנו לשבת לדבר שם אמרתי לו שאני לא רוצה לא היה לי טוב בתקופה האחרונה והוא פשוט לא הפסיק לבכות לי בפנים ( דרך אגב אני לא מכירה אותו ככה!!) יומיים אחריי החלטתי שאתן הזדמנות, חזרנו , הוא היה אצלי.. בא לישון אצלי החליף תחתונים וראיתי שהוא ממש מגולח ובדרך כלל שהוא איתי הוא לא מתגלח.. אמרתי לו למה גילחת? הוא ענה, אני כל שבוע מוריד.. אמרתי לו לא נכון תגיד את האמת נכון תכננת לספק את עצמך עם בחורות באילת? הוא אמר נפרדנו מה... באותו רגע אמרתי לו ללכת. הייתי בעצבים ולא רציתי לשמוע ממנו לא נפרדנו אנחנו עד עכשיו בריב. הוא אומר באתי חזרתי עד אלייך מאילת ראיתי אותך עם גבר יושבת איתו מתחנן שתדברי איתי שולח לך זר פרחים איזה בן אדם יעשה את זה? אמרתי לו כל בן אדם שרוצה את מי שהוא אוהב בחזרה.. אבל מי שאוהב לא מחפש דברים מהצד גם שלא היינו יחד אתה אוהב? תשיג אל תעשה טעויות..
אני לא יודעת מה לעשות חברה אחת אומרת מה שהוא עשה זה מגעיל ודבר כזה פוגע באמון בו. וחברה שנייה אומרת זה בסדר נפרדתם, גם את התנשקת עם מישהו והוא בכלל לא יודע מזה אתם פיטים..
רציתי לשמוע את העצות שלכם מה לעשות להבליג? או שיש משהו אחר לעשות ? זה ממש מפריע לי שזה קרה!

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (7) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות