0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

בעלי מכור לכדורגל, האם צריך לשלוח אותו למכון גמילה?

איילין (: בת 21 | כתבה את השאלה ב-01/04/15 בשעה 11:28

שלום... אני כבר אובדת עצות וזקוקה לעזרה.
בעלי מאוד אוהב כדורגל אך הוא עושה את זה במידה לא שפויה לפעמים, שמדאיגה אותי ואף גורמת לי לחשוב שהוא פשוט התמכר כמו שמתמכרים לסמים!
הבעיה אולי נשמעת בעיה קלה אך כל מי שמעורב וראה זאת בעיניים שלו הסכים שזו פשוט חציית גבול ויותר מאהבה תמימה לכדורגל..
חשוב לציין שבכל פעם כשיש משחק הוא יוצא מוקדם מהעבודה, לא משנה באיזה שעה, לעיתים אפילו לוקח חופש בגלל משחקים.
בכל פעם שיש משחק, בעלי עושה טקס. בתחילת הטקס הוא מפנה את כל הדברים שיש לנו על השולחן בסלון ושם על השולחן פיצוחים מכל סוג, קולה, לעיתים אפילו שתיה חריפה. לוקח לו בערך עשר דקות לערוך את כל השולחן בשביל הטקס המופלא שלו..
אמצע הטקס שלו זה להרחיק כל נפש חייה שמסתובבת בבית או חס וחלילה בסלון שלנו. מרגע שהיתה שריקה אסור לי ללכת לכיוון הסלון, אם חלילה צילצל לי הפלאפון ובעלי פספס מילה מהשדרנים שמדברים בטלויזיה הוא מתחיל לצעוק עליי בהיסטריה שזה עושה לו רעש. יש לציין שהוא גם מנתק את הטלפון של הבית שלנו בזמן משחק כדי שלא ישמע צלצול שיפריע לאוזנו של האדון..אני בעוצר, אסור לי להרעיש, גם לא במטבח- שמא זה יוציא אותו מריכוז. בקיצור כל איזור הסלון והמטבח הוא סגור ולא מתקרבים לכיוונו בכלל. מיותר לציין שאסור לפנות אליו באמצע משחק אף לא במילה. לפני כמה ימים נשבר שיא, ברגע שחברה שלי היתה אצלי והיה משחק מסויים בכדורגל.. אחרי שהוא סיים לערוך את השולחן הוא פשוט פתח לנו את הדלת של המרפסת ואמר לנו לא לצאת ולדבר בשקט, או שאל אם יהיה לנו יותר נוח בחדר ואני נורא התביישתי מחברה שלי ואפילו רציתי לבכות. זה יותר גרוע מגירוש יהודי ספרד מה שהוא עשה לי.
יש לציין שבזמן שאני בחדר כשהמשחק כבר מתחיל, אני לעיתים שומעת צעקות שאני בטוחה שאנשים שומעים אותם עד למטה. אם קורה משהו במשחק או שאני חושבת שהשחקן עושה גול בטלויזיה, אז בעלי מתחיל לצעוק "אני לא מאמיןןןןןןןן!!!!!! אני לא פשוט לא מאמין!!! לא ייאמן!!!!!!!" או שלעיתים הוא צועק גם כל מיני קללות למינהם בקולי קולות ואני לא יודעת לרגע האם אני בביתי או שמא במגרש כדורגל של ערסים? יש לציין שהוא מדבר עם עצמו במהלך המשחק וגם צורח וזה לא נגמר עד תום המשחק.
לאחרונה נהיה לו תחביב והוא קורא לשכן שלנו מהקומה השלישית אך השכן יותר מתורבת, לא צועק וכן מדבר באמצע המשחק. לאחרונה כבר לא כי בעלי העיר לו. אז למה ההתנהגות החולנית הזו של בעלי?

בעלי רואה כל משחק שיש בטלויזיה, אני לא מבינה גדולה בכדורגל אבל אני עקבתי אחריו יום אחד וראיתי שהוא עושה את כל הטקס הזה ורואה גם משחקים של קבוצות כמו רעננה, אשדוד וכל מיני קבוצות כאלה שהם אפילו לא טובות ואף אחד לא מדבר עליהם. הוא רואה משחק אפילו של מדינות אחרות ושאלתי אותו מלא פעמים מה יש לו עם מדינה אחרת? מה הוא גר בחו"ל? לא מספיק המשחקים שאני סובלת של המדינה שלנו עכשיו אני צריכה גם להיות מגורשת בגלל משחקים של מדינה אחרת? ולמדינה הזו מתווספת עוד מדינה, ועוד מדינה, וכמעט כל יום יש משחק!!! הוא מתנהג כאילו אבא שלו או אח שלו משחקים בטלוויזיה.

לאחרונה אמרתי לו שזה לא מוצא חן בעיניי ובעיניי הוא מכור ממש כמו סמים, ואם הוא לא יסכים ללכת לפסיכולוג או לטיפול אני רוצה שהוא ייצא מהבית.
הוא בתגובה התפוצץ מצחוק ואמר שאני מגזימה, הגמל כנראה לא רואה את הדבשת שלו.

מה עליי לעשות? לצלם אותו במצלמת וידאו כדי להראות לו איך הוא מתנהג כשיש כדורגל? להוציא לו את הטלוויזיה מהבית? להקציב לו שעות מסויימות שבהם יוכל לראות משחק, או לאיים עליו שילך לטיפול אם לא אני מתגרשת ממנו?

אשמח לעצות.

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (8) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות