שאלה 50442
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

נתק של שנה עם מי שהיתה החברה הכי טובה

טל בת 21 | כתבה את השאלה ב-29/11/14 בשעה 20:40

במהלך התיכון היתה לי חברת נפש, חברה אמיתית, כזו שלא מוצאים הרבה בחיים והיה בינינו חיבור מושלם, אך מורכב. את כל התיכון העברנו יחד, וגם אחרי התיכון כשכל אחת פנתה לשנת שירות אחרת איכשהו הצלחנו לשמור על קשר, למרות שהיא בנאדם שקשה לו עם שיחות טלפון ויעדיף תמיד פנים מול פנים.
אחרי שנת השירות הגיע צבא, וגם אז ליווינו זו את זו בקשיים, אך הקשר נהפך להיות הרבה פחות אינטנסיבי ממה שהיה, ולי תמיד היתה את ההרגשה שאני הרבה יותר מוכנה להשקיע בקשר ויוזמת, ולאט לאט הקשר היומיומי הלך והתרופף, למרות שתמיד כשיצא לנו להיפגש הרגשנו כאילו הזמן לא עבר ותמיד נוח וכיף יחד.

בשלב מסויים נהיה לה חבר מאוד רציני והיא בקושי יצרה איתי קשר- מה שהעצים את התחושה שרק אני היוזמת והמעוניינת בקשר, והיא אמרה לי כל הזמן שזה לא נכון אבל היא פשוט לא כמוני בקטע של קשרים- היא לא טוטאלית כמוני, וזה לא דחוף לה לדבר הרבה כי היא פשוט יודעת מהי מהות האהבה שלנו אחת את השנייה, אבל אני חשבתי שזה קשור בחבר שלה (שגר ממש לידי והיא אפילו לא טרחה לבקר אותי כשהיא באה לבקר אותו!) אז לפני כשנה העליתי בשיחה מאוד רצינית את העניין שאני מרגישה חוסר הדדיות בקשר.

והיא בתגובה מאוד נפגעה ממני והרגישה שאני כל הזמן מעמידה אותה במבחנים לראות כמה היא נותנת בקשר (מה שבדיעבד די נכון מבחינות מסויימות), והחליטה לנתק איתי קשר בעקבות דברים די מטופשים וקשים שאמרתי לה באותה השיחה. (בסגנון קנאה בזוגיות והרגשה שתמיד אני במקום שני כשהיא אצלי במקום הראשון וכו'..) יומיים לאחר מכן חגגתי יום הולדת עם חברים קרובים והיא לא הופיעה ולא ענתה לטלפונים..

אחרי חצי שנה שלחתי לה הודעה מאוד ארוכה שאני אוכלת את עצמי על השיחה ההיא ושהיא יקרה ללבי ואני מתגעגעת אליה וחושבת עליה ורואה עכשיו את הדברים אחרת. היא כתבה לי שהיא לא מעוניינת כרגע בשום קשר אליי ושהיא צריכה עוד זמן.
בימים האחרונים אני חולמת עליה הרבה, מנסחת לעצמי הודעות בראש לשלוח לה ובאופן כללי מתגעגעת אליה ונורא רוצה לשמוע מה שלומה ולצחוק איתה ולהעלות זכרונות ולהתנצל על כל השטויות שעשיתי..
אבל אני לא רוצה לקבל ממנה שוב סירוב! אני לא רוצה להיות נואשת לקשר כי קשר זה רצון הדדי ואם היא אמרה שהיא צריכה עוד זמן אז היא זו שצריכה ליצור את הקשר.
אבל בא לי פשוט להוריד את מסיכות האגו ולהגיד לה כמה שהיא חסרה לי..אני אפילו לא מצפה ליותר מדי אפילו סתם לשבת להתעדכן ולהתנצל בפניה..מה אתם חושבים?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (4) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "חברים ואנשים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות