0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

יש תקווה לקשר כזה? או שלהמשיך הלאה?

מני בן 26 | כתב את השאלה ב-11/11/23 בשעה 15:22

היי אני והאקסית מכירים יותר מ3 שנים, יש לי המון המון שאלות לשאול לגביה,
אנחנו פרודים כבר קרוב לחצי שנה. הסיבה שאנחנו נפרדנו היא מהצד שלה שאני לא דיברתי יפה מספר פעמים בגלל שהרגשתי שהיא מזלזלת בי והיא לא מבינה את זה.
אני בן 26 והיא בת 19, אני מסורתי והיא דתיה. תמיד אני האמנתי בדת ואלוקים אבל לא שומר שבת מתפלל שומר כשרות כן. היא לעומת זאת שומרת הכל כולל שבת.
עכשיו כמה דברים שאני כבר די מרים תידיים בגלל שהיא מאוד ילדותית והיא לא תמיד הייתה לי אמינה במהלך הקשר אלא רק בשנה האחרונה יותר.
כמה סיבות אחד היא שקרה לי במשך שנה שלימה על הגיל שלה במקום 18 היא הייתה בת 16, שנית בשנה השנייה שלנו בקשר היא שקרה לי לגבי התעסוקה שלה.
שקר שלישי נתפס זה שהיה לאחד הקרובים שלה יום הולדת במשפחה והיא אמרה שזה היה של אמא שלה וזה לא היה כי היא פחדה שאני יחשוב שהיא יותר חשובה ממני..
וגם השקר הראשון היא פחדה לאבד אותי.
עברנו הכל ביחד אם זה מריבות עליות וירידות לא שכבנו מעולם, אבל כל השאר כן עשינו יש לנו משיכה מאוד חזקה ככה זה נראה מהצד לפחות כי אני תמיד רציתי לשכב והיא לא כי היא פחדה מהריון ורצתה לחכות עם זה אז כיבדתי אותה במשך כל הזמן הזה. הריבים שלנו נגרמים בעיקר בווצאפ שאנחנו לא הבנו אחד תשני במציאות אני די בספק שאנחנו היינו רבים כמו שאנחנו רבים בווצאפ יוצאים אחד שתיים בשבוע, אני בעיקר נסעתי אליה כי המרחק בינינו יחסית רחוק אז שלא יהיה לה קשה פרגנתי נטו מהלב ממפרגון שאני אסע אליה בעיקר.
עכשיו הריב האחרון היה לפני הפרידה שאני רציתי שהיא תבוא אלי אחת ל למיקום מגורים שלי והיא דחתה את השעות שביקשתי שתבוא כדי שיהיה כמה שיותר זמן לנו
ואני הרגשתי זלזול מהצד שלה ולכן לא דיברתי יפה אני לא בא להצדיק את זה כי אני יודע שזה בחיים לא יקרה עוד גם אמרתי לה את זה אבל זה לא עזר לחזרה.
עכשיו אני ניסיתי שנחזור במשך4 חודשים היא אמרה לי לא ותוך כדי שהיא אמרה לי לא היא נתקעה בלי ארנק ושילמתי לה לערב עם חברות נטו מאהבה, ומצד שני גם ניסיתי להתחיל עם בחורות ולהמשיך הלאה אבל לא יכלתי באמת לעשות את זה כי היא עדיין עמוק בלב שלי ואני לא יכול לשחרר אותה כל כך ... אבל כרגע לא מדבר איתה.
עכשיו אני חושב שכל הקשר היה פשוט פייק אחד גדול מהצד שלה אמרתי לה את זה
ואז היא אמרה שלא אמרתי לה שתוכיחי לי שלא.
ועכשיו הכל עומד היא ראתה את ההודעה ולא עונה.
אני תמיד רציתי להכיר את המשפחה שלה ולהכיר לה את שלי וגם את החברים והכל כדי להתקדם באמת לחתונה והיא הראתה לי פעם אחת לאחותה. אשמח לדעת אם באמת הקשר הוא פייק אחד גדול.

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (8) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות