שאלה 373466
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

סובל נפשית בצבא וחייב לצאת מהמערכת הזאת, מה להגיד לקבן כדי שיוציא אותי משם?

טוראי מסריח בן 19 | כתב את השאלה ב-06/10/23 בשעה 18:02

הגעתי למצב שאני כבר לא יכול לסבול את המערכת הזאת . אני כל יום בדיכאון מהתפקיד שקיבלתי, מהיחס הגרוע שהם נותנים לי הנפש שלי כבר גמורה אני נמצא בקורס 113 של נהג תובלה
בזמן שיש לי אמא עם מניה דיפרסיה ואבא עם מחלות דיכאון שאני ראיתי אותו 4 פעמיים ב4 שנים האחרונות
אני לא ישן בלילה אני נלחם מול אירגון שלם שלא שם עלי בכלל , הם באמת גורמים לי לרצות לפגוע בעצמי הודיעו לי שלוקחים לי את הפטור זקן וראיתי שחור אמרתי לו ״אחרי כל מה שאני מספר לכם שאני חרד והמצב הנפשי שלי שבוא לרסיסים אתם הולכים ועושים לי דבר כזה ?. אין בעיה , אמרתי למפקד שלי אני רוצה להתאבד להתאבד אני רוצה . המפקד אני עכשיו הולך לפגוע בעצמי ואני רוצה שתדע שאני עושה את זה רק בגללכם, בי המפקד אני עכשיו יודע מה אני צריך לעשות . מנתק לו בפנים .
אחרי שהוא מתקשר מליון פעם שאני מסנן ונכנס להתקף אני שולח לו תמונה של מה שעשיתי ליד שלי , אומר לי תטוס לביקור רופא למיון לפסיכיאטר. וכל זה אחרי שכבר הייתי במיון יום לפני על זה שדיווחתי למפקד שלי שאני לא מרגיש טוב נפשית, דיברתי עם פסיכיאטר הביא לי המלצה לשינוי תפקיד אחרי המקרה שאני מדבר עליו הלכתי למיון שוב לפסיכיאטר שזה כבר אחרי שחתכתי וורידים וכל זה קיבלתי חוות דעת נוספת שהוא כתב בחוות דעת הזאת ״ החייל שולל מחשבות אובדניות אבל עדיין יכול לפגוע בעצמו מסיבות אימפולסיביות או דמונסטרטיביות . הממ שלי אמרה לי אסור לי להגיע לבסיס עד שאני רואה קבן , אני אמור לראות קבן בקרוב . עכשיו מה אני אומר לו כדאי לצאת ? . יש לי את החוות דעת של הפסיכיאטר אישורים שלאמא שלי יש מניה דיפרסיה וגם אני אספר להם על כל המצב של אבא שלי . בקיצור , אני עובר שם סבל נפשי שלא מפסיק ניסיתי בדרך היפה אבל גם המ״פ וגם המגד שמו עלי זין החרדות מגיעות אלי גם לבית אני לא יכול להמשיך את החיים שלי ככה למשך 3 שנים החלטתי החלטה לצאת בבקשה לא לנות לשכנע ולהתמקד באיך אני עושה את זה . בקיצור מה אני אומר לקב״ן הזה כדי שיוציא אותי מהכלא הזה איך אני מדבר? איך אני מתנהג מה לעשות ?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (1) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מהבקו"ם... ועד מתי?!"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות