0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

מה דעתכם על לעיסת גת, ועל הצמח עצמו?

מכזן בן 24 | כתב את השאלה ב-18/12/21 בשעה 12:45

בהרבה מדינות בעולם גם בעולם המערבי וגם בהרבה ארצות ערב הגת נחשב סם לא חוקי . בישראל הצמח חוקי לחלוטין , מי שגר ברחובות יודע עד כמה הצמח הזה פופולרי . אני אוהב ללעוס (לכזן) גת פעם בשבוע בסופשים עם חברים לנוח להירגע ולעלות לגבהים מאוד נעימים , כמו כל הסמים הממריצים עושים . ( קפה למשל לא נמצא בהגדרה של סם ממריץ כי הוא בסהכ מונע שינה אבל לא גורם לאופוריה )
פעם היו לי תקופות הייתי כמעט מכור לצמח , בעיקר בתקופת הקורונה בסגרים הקשים כשלא הייתה עבודה הייתי מוצא את עצמי לועס 2 3 פעמים בשבוע . וכל טקס לעיסה נמשך 3-8 שעות אצלנו בערך 4 5 .
עכשיו בארץ הגת נחשב צמח בלתי מזיק , זו דעת העם לפחות , אבל עדיין יש לי ספקות , כי אני בעבר השתמשתי גם בסמים ממריצים קשים כמו אמפטמין ,אקסטזי , מפדרון ,3-mmc ,חגיגת (אין בו קאתינון שנמצא בגת , כי החומר הזה מתפרק מאוד מהר , בחגיגת פעם פעם היה מתקאתינון שזה נגזרת כימית של קאתינון חזקה הרבה יותר , כמו אמפטמין ומתאמפטמין , כי הקאתינון הטבעי בגת הוא חומר כמעט זהה לאמפטמין שרושמים להפרעות קשב וריכוז , רק קצת יותר חלש ממנו . אבל כשלועסים כמויות גדולות למשך שעות ארוכות ההשפעה חזקה פי עשרות ויותר ממינונים טיפוליים של אמפטמין . וחלשה יותר משאר הממריצים החזקים שהזכרתי אבל כן מתקרבת אליהם אולי בחמישים אחוז . (אם הגת אדום מאוד ומאוד טרי )
אני יודע כל זה כי קראתי ממחקרים כי אני חושש שלטווח ארוך הגת יכול לפגוע בגוף ובמערכת העצבים בעיקר .
אחרי שעות של לעיסה של גת אדום חזק או חבשי מתחיל להיות גם רעד בידיים , הזעה , אופוריה חזקה , עצבנות וכמובן הדאון אחרי שההשפעה נגמרת שאי איפשר להירדם בלי קצת אלכוהול או כדור שינה .
כך שאני שם לב שההשפעה דומה לסמים ממריצים קשים , האם לדעתכם מהידע שיש לכם הגת הוא סם בטוח יחסית בלעיסה מתונה (רק בסופשים) .
ואשמח גם לתשובות של לועסים כבדים תקופות ארוכות (אם יש באתר הזה כמובן חחח) אם שמתם לב לתסמינים שליליים שהגת גרם לכם לטווח ארוך . תודה רב לכל העונים ,פשוט דואג לבריאות שלי .
עוד חיסרון בגת שכמו שאר הסמים הממריצים הוא גורם לעשן המון סיגריות , והאפקט הזה מורגש יותר מסמים ממריצים קשים יותר אפילו .

חשוב לציין שאני אמנם לועס גת ,אבל נמנע מאלכוהול ומריחואנה לחלוטין . (הם גם לא נותנים לי אופוריה כמו שהגת נותן)

ולסיום המיתוס לגבי החשק מיני המוגבר , אני מאשר אותו לחלוטין . לא בזמן הלעיסה אלא אחרי שמסיימים ללעוס שעות ארוכות החשק המיני גבוה בצורה פשוט יוצאת דופן . אם חשק מיני רגיל אחרי שלוש ימים ללא גמירה הוא 70 אחוז , אז אחרי 4 שעות לעיסת גת אדום החשק המיני הוא עולה ל 3000 אחוז. אפשר לגמור 8 פעמים עם הפסקה של 20 דקות בין כל פעם . אבל כן שמעתי שעל כל אחד זה משפיע קצת שונה, לכולם זה מעלה חשק מיני אבל ברמות שונות , אצלי זה מטורף

האם לדעתכם גת זה סם בטוח בשימוש מתון ?

כן
 
4
לא
 
5
בטוח יותר מאלכוהול או מריחואנה .
 
0

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה
כשזה מגיע לבריאות... העצות שלנו יכולות לעזור, אבל לא מחליפות ייעוץ רפואי

עצות הגולשים (1) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "שומרים על הגוף"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות