שאלה 330802
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

לחברה שלי יש גבר שמתעניין בה כבר זמן מה והיא לא מוכנה לחסום אותו

דלטפי בן 23 | כתב את השאלה ב-10/07/21 בשעה 18:43

אז ככה זה התחיל לפני כחצי שנה, לחברה שלי יש ידיד מסויים שהיא נהגה לדבר איתו במשך חצי שנה (אני אישית לא הייתי עף עליו.) יש לה ידידים אבל הידיד הזה ספציפית לא בא לי בטוב. לפני חודש הוא שלח לה שיש לו בית ריק ואם היא רוצה לקפוץ אליו, היא שאלה אותי מה הכוונה שלו כי היא רצתה להיות בטוחה שזה משהו אחר (היא תמימה מידי..) אמרתי לה הוא מנסה להשכיב אותך, תגידי לו שלא ותחסימי אותו.
היא אומרת לי שהיא לא רוצה לצאת רעה מכיוון שהוא ידיד שלה והיא מכירה אותו זמן רב אז היא לא רוצה לחסום אותו, היה לנו שם ריב גדול מאוד כי הבן אדם מנסה להשכיב אותה איפה אני לא בסדר פה למה שלא תחסום את אותו בן אדם. הוא מנסה לשכב איתה.
בקיצור הגענו להסכמה, שהיא פשוט לא תענה לו וגם לא תחסום אותו
אתמול היה לנו ריב רציני הפסקנו לדבר לכמה ימים דיברנו אחד עם השני אחרי זמן מה ובאמת הקשר שלנו התחזק יותר, ואז היא סיפרה לי שהוא שלח לה הודעה יומים לפני, התחיל לדבר איתה וכאלה הוא שאל אותה אם בא לה לצאת למסעדה איתו וכאלה, אמרתי לה לא בשום פנים ואופן לא תחסמי אותו עכשיו, ידעתי שהוא יחזור הם תמיד חוזרים בקשתי ממנה לחסום אותו שוב היה לנו ריב אמרתי לה שתביא לי את המספר שלו ושתחסום אותו היא נתנה לי את המספר שלו אמרתי לו שבחיים לא יתדבר איתה ולא יתייחס אליה בתור אובייקט מיני שלו, ושהיא שלי ואני אוהב אותה ואם עוד פעם אחת הוא מדבר אליה אני שובר לו את הפנים.
הוא פשוט חסם אותי אחרי דיון קצר איתו
אחרי זה חברה שלי נורא כעסה עלי ועוד על מה? על זה שאני ניסיתי להפגין את הנוכחות שלי? פעם קודמת נתתי לה את המושכות דבר לא עבד אז שאני עושה פה משהו ואני מצטער להגיד אבל אגרסיבי איך אני יוצא פה הרע? אחרי הכל אני זה שיהיה שם עד סוף ימי חייה לא הוא, אני זה שאיתה לא הוא. אז למה.. אסקינגפיפול בבקשה תגידו לי אם צדקתי או לא..

האם צדקתי בריב?

כן
 
77
לא
 
8
נמנע
 
1

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (13) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות