0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

הרבי אמר שאני מעוכבת זיווג למה זה מגיע לי?

מאי בת 25 | כתבה את השאלה ב-29/11/20 בשעה 17:04

לאחרונה. כל יום שאני פותחת את הפייס/ אינסטגרם מופיע לי הצעות נישואין בפיד. אין לי מושג מה מנסים לרמוז לי למעלה. אבל אני את התשובה כבר קיבלתי שבוע שעבר. הייתי עם אמא אצל רב שהומלץ לה שפותח בספר. אמא פתחה עבורי בעמוד אקראי וביקשה לדעת מתי יגיע הזיווג שלי. " אני לא רואה בשנים הקרובות זיווג. הבת שלך מעוכבת חיתון וזיווג. להפך אני רואה המון סבל וקושי " אמא שאלה איך ניתן לתקן והרבי אמר אי אפשר, זה הגורל שלה. אחכ הוא אמר.. יש לה אחות קטנה, היא בזוגיות. נכון? אמא אישרה. והרבי הוסיף " היא תתחתן לפני המעוכבת.. המעוכבת אם תזכה להתחתן יהיה בשלב מאוחר בחיים אחרי שכולם סביבה ינשאו, תפילות לא יעזרו "
וכאן הסתיימה הפגישה. יש לציין שהרבי צדק. אחותי בת 19 אכן בזוגיות, אכן היה לה קל למצוא. כלומר אם אני חוויתי וחווה רק קושי, לה זה בא בקלות יתרה. היא לא כוסית אבל כן גבוה ממני, אני 1.55 היא 1.65. היא דומה ללירז צרכי קופי, למי שרוצה לדעת. ולי פשוט יש את כל הדברים שלא מושכים. אני גמדה 1.55 ( ובואו זה נמוכה טיל, וכן זה מציק לי וכן זה פוגע לי בדימוי העצמי גם שאני עם עקב..) , אני שחומה ולא אשכנזיה בהירה, אני מתולתלת וגברים לא אוהבים כי זה לא אופנתי, יש לי חזה לא קטן אבל לא גדול ( אבל בזה אני מאושרת ) מה עוד? אני לא משכילה. יש לי גורל רע. עברתי חרם 12 שנה וזה גרר לחוסר אינטראקציה חברתית, וכמו שאפשר לשים לב אני חסרת בטחון.
לא הייתי בהרבה דייטים בחיי אבל המון גברים ששמעו תגובה שלי נעלמו בלי לתת צאנס לדייט, מילא היה רק גובה אבל כל הדברים הלא מושכים קיבלתי בעסקת חבילה. אני כמו גוש חרא. מתוך 5 דייטים שכן הייתי הראשון אמר לי שאני ביישנית לו מדיי, אבל אני לא מאמינה לו עד היום אני בטוחה שאני מכוערת בשבילו, השני כל הדייט עקץ אותי על הגובה אמר לי תעלי על החומה שתהיי בגובה שלי, בפאב תפס לי תכסא ואמר שגמדים יכולים ליפול, שאל אם הפסקתי לצמוח מרגע שנולדתי ומלא עקיצות. השלישי חפר לי על התלתלים שלי, נגע בהם ולא הפסיק לחפור על ההחלקה של אחותו כמה מהמם, ובואו גם אני לא אוהבת גלח לגבר אלא תסרוקת שאתם עושים שחצי גלח והשאר ארוך לצד.. אבל אני לא יחליט למשהו מה לעשות. הרביעי היינו חודשיים ואז אחרי סקס ראשון החליט שהוא לא מסוגל לאהוב נשים. והחמישי פשוט קרא לי מכוערת בדייט. הוא גם הדגיש שהוא חייב להגיד לי שלבשתי מהמם יש לי סטייל. אני מריחה פגז אבל מכוערת...וללכת איתי זה לרדת ברמה. ולמה כי הוא לא ילך עם משהי מתולתלת... וכי שילוב של שחומה מתותלת ונמוכה רחוק מכוסית לבנה אשכנזיה גברת בנתחומי שהוא רגיל. וכן תתפלאו כמה בחורים אמרו לי שהם מעדיפים בהירות, שהגובה שלי ממש נמוך עבורם, ושהם פוסלים מתותלתלות כי זה לא אופנתי. אני לצערי לא רק שאין בי שום דבר יפה גם קיבלתי טריפל של דברים רעים. עכשיו לפני שתרשמו לי פה לעשות ספורט, אני לא שמנה ואני עושה ספורט פעמיים בשבוע, אל תרשמו לי גם לטפח עצמי כי אני בחורה מאוד מטופחת בלי קשר להיות גמדה כהה ומותלתלת. ללכת על עקבים? הולכת בדייטים. אבל זה לא עוזר רואים שאני גמדה. על תלתלים עוד בסדר אני לא רוצה לעשות החלקה כרגע כי למרות שאני אוהבת חלק אני גם אוהבת את התלתלים שלי וחשוב לי קודם כל להרגיש בנח אף גבר לא ישנה אותי. צבע חום מה לעשות זה הצבע שנולדתי.. שאני אומרת חום אני מתכוונת שאני לא אשכנזיה בהירה אלא מרוקאית כהה..גובה.. וואי זה נק תורפה שלי לא פחות משלגברים מפריע. עד שלא יהיה פתרון קוסמטי לגובה אני אמשיך לחיות בחוסר בטחון. זה משהו שאי אפשר להסביר. ובנוסף הגורל הרע שלי שמביא לי גברים שלא נמשכים.אלי ומספק לי מפח נפש
ביום חמישי בת דודה שלי בגילי היה לי מקווה לפני חתונה אמא שלי לקחה תופי שנגע בבת דודה ואמרה לי לאכול שזנ יביא לי מזל... אכלתי אבל זה קשקוש.
אגב אני לא לחוצת חתונה ממש לא רוצה להנשא בגיל 25 בטח לא עם קורונה אבל כן רוצה לראות עצמי בגיל 30 נשואה.. כדי שזה יקרה אני חייבת כבר למצוא..ולא בדייטים אני ממש לא מראה לחץ להפך אני ביישנית ושקטה..פשוט יש לי מזל רע ןאיך אמר הרבי אתחתן בגיל מאוחר מאוג או שלא אתחתן בכלל לפחות קיבלתח אישור רבני שאני עם גורל רע


מעניין אותי גברים עם הייתם הולכים עם טריפל כיעור של גמדה 1.55 מרוקאית שחומה ומותלתלת? גם אם לא אל תתביישו להגיד אפילו שאני נשמעת מכוערת.

שאלה לגברים. הייתם הולכים עם אחת כמוני

לא כי את נשמעת מכוערת
 
5
לא! גם מכוערת וגם טיפשה בכיינית
 
8
מבחינת מראה כן, מבחינת אופי לא
 
2
וואי ברור שכן. את נשמעת כן יפה. עדינה. וחמודה
 
71

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (28) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות