0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

הרסתי לעצמי את הגוף בחו"ל

מיכל בת 21 | כתבה את השאלה ב-06/08/20 בשעה 14:34

שלום לאנשים שקוראים את השאלה הזאת. אני מקווה שכולם בסדר לאור המצב הכלכלי והבריאותי שקורה בעולם. אני יודעת שהתלונה שלי נשמעת שטחית אבל אני מרגישה כבר במצב נפשי מאוד נמוך עם עצמי שכבר אין לי איפה להוציא את התסכול הזה. אז כמו הכינוי אני בת 21, התמודדתי מלפני שנתיים עם הפרעת אכילה "קלה"ובעקבות זאת לא "שרדתי" במערכת הצבאית. שנה אחרי טיפול ושאמרו לי שאני החלמתי. זאת כמובן אחרי שעליתי במשקל והגעתי למצב יציב. חודש או חודשיים אחר כך אמרתי לעצמי שאני רוצה להתמקד במשהו שונה, אז החלטתי להתנסות במשהו חדש. עגלות. החוויה הייתה מאוד קשה ואינטנסיבית ובסופו של דבר אחרי 4 חודשים עליתי עלייה מאסיבית מאוד של 12 קילו ומצב של משקל עודף. התביישתי בעצמי. ניצלתי את הקורונה שנכנסה לארץ כהזדמנות להסתתר מאנשים. אמרתי לעצמי ברגע שאחזור לעצמי למשקל שהיציב שהייתי בו, אז אחזור לעבוד ולעשות דברים. אז הצבתי לעצמי יעד, להוריד הכל בתקופה של 3-4 גג 5 חודשים. הבנתי שההשמנה שלי נגרמה מאכילה רגשית. קיבלתי את זה בהבנה ובהכלה שזה מה שהיה. ניסיתי תקופה אימונים אישיים. למרות שאני אדם מאוד בכושר. אני לא באמת צריכה עזרה מאימונים אישיים אבל חשבתי שאולי אתחדש במשהו. בסוף קיבלתי תזונה שמאוד קשה לי. ואני עם עבר כזה שאני לא יכולה לספור קלוריות, הפסקתי לספור קלוריות וזה גם מה שעזר לי להחלים מההפרעות והמחשבות האובססיביות על אוכל. עברה חצי שנה. והיום שקלתי את עצמי שוב. גיליתי שעליתי יותר מהמשקל שהתחלתי איתו.וזה הביא אותי למצב מתסכל כלכך. לא הפסקתי לבכות, אני עדיין בוכה. אני יודעת שמשקל זה לא באמת קריטריון אבל בהרגשה שלי, הרגשתי קצת יותר קלילה ושיערתי לעצמי שלפחות ירדתי 5 קילוגרם. ומסתבר שרק עליתי. המשקל מאוד משפיע עליי, אני מקבלת הערות מידיד שאני לובשת רק פיג'מות. כי אני לובשת בגדים גדולים. אף בגד ישן לא עולה עליי. וההרגשה הזאת משפילה... איך זה הגיוני בכלל לעלות במשקל עם כל המאמץ הזה? אני 3 פעמים בשבוע עושה הליכה של 3 שעות לפחות. אני עושה אימוני משקל גוף בגינת כושר. אבל שום דבר לא זז. המצב הזה משתק אותי ברמה שלא בא לי לחשוב מה ללמוד, לא רוצה לעבוד למרות שאין לי כסף ולא בא לי שמישהו יראה אותי בכלל...תודה למי שקרא את התסכול שלי עד עכשיו, אשמח למענה כלשהוא.

עדכון ממיכל, שואלת השאלה 2020-08-06 16:11:34

היי כפי שאמרתי, *אני לא עושה רק הליכות* אני עושה אימוני משקל גוף מהתחום שנקרא קליסטניס... לפעמים אני מתאמנת כשאין לי כוח לצאת מהבית אימוני היט עם משקולות מהיוטיוב... וגם יוגה. אפשר להגיד שבממוצע אני מתאמנת 5 פעמים בשבוע..
ויש לי קושי מאוד ללכת על תפריט. אני מתמידה חצי יום וזורקת את התפריט לפח. לא מתוך כוונה של עצלנות.. אלא כי אין לי כוח לחשוב באובססיה על אוכל כמו בעבר...
שמור עדכון

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה
כשזה מגיע לבריאות... העצות שלנו יכולות לעזור, אבל לא מחליפות ייעוץ רפואי

עצות הגולשים (8) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "שומרים על הגוף"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות