שאלה 272849
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

לא מוצא עבודה ולא מצליח להתייצב בשום מקום כבר תקופה, הבנק כבר מתחיל ללחוץ עליי

מיקי בן 26 | כתב את השאלה ב-11/11/19 בשעה 14:45

שלום,שמי מיקי (שם בדוי) ואני מרגיש שמסתכלים עליי אחרת ברגע ששואלים אותי על שירות צבאי ורישיון נהיגה.
רישיון נהיגה כרגע אין לי,כי מן הסתם,כי אין לי עבודה וכשאין עבודה אז אין הכנסה וכבר הבנק הבין את זה וקיבלתי שיחה מהם שאני חורג ב-2000 שקל מהמסגרת,ועוד 3000 שקל מינוס שזה 5000 בכללי. זה לא מינוס גדול,אני יכול לסגור אותו במשכורת השנייה עוד עם פלוס אבל זה הופך ללהיות הרבה ברגע שאין עבודה. הם איימו עליי שאם לא תיהיה הכנסה אז הם ייערבו עורך דין ויהיה לי "כתם" בכל הבנקים בארץ שזה אומר שלא ייתנו לי משכנתא והלוואות או דברים כאלו בעתיד. יש לי עד סוף השבוע הזה או להפקיד לפחות 2000 שקל כדי לא לחרוג,או להביא הסכם חתום ממעסיק שמוכיח שהתחלתי לעבוד ואז יגדילו לי את המסגרת כי אם זה לא ייקרה הם כבר ייתחילו בהליכים משפטיים. האפשרות השנייה נשמעת יותר סבירה אבל אני לא מוצא עבודה,אין לי ניסיון חוץ ממחסנים שגם שם כל חצי שנה-שנה פיטרו אותי.

אני הולך לראיונות עבודה,ואני מרגיש ששופטים אותי עוד לפני שמנסים אותי בכלל. אני רואה לפי השפת גוף של הבנאדם שמפריע לו שלא עשיתי צבא. הקטע של הרישיון אני עוד יכול להבין.
מה שאני לא עושה לאיזה אתר שאני לא נכנס אני מגיע לכח אדם,הם מפרסמים בכל מקום! זה אמיתי לגמרי! אני הולך לאול ג'ובס שולח ל-10 משרות פתאום עונה לי אותה אחת שטענה שדיברה איתי לפני שעה. מה מסתבר? בכל אתר יש כמה סוכנות שפשוט מספימות טור שלם ואני חושב שאני שולח לאנשים אחרים.
הם גם נמצאות בפייסבוק. אין לי בעיה איתן שהן מפרסמות כי זו חלק מהעבודה שלהן,הבעיה שלי היא שה ם לא רצינים,הרבה מהם. לא עונים לטלפונים,ראיון אחד לא הלך הם טוענים שאין להן משרות באזור שלי ואני רואה שחור על גבי לבן שהן ממשיכות לפרסם באזור שלי אבל למי אני אבוא בטענות? קרה לי לפחות 5 פעמים שהלכתי לראיונות בחודש הזה כשמראש כתוב במודעה שרישיון נהיגה זו לא דרישת סף,אבל המעסיק בראיון אומר לי משהו אחר ונפלתי בגלל זה בכיסאות.
אני מגיע לראיונות אחרים-מפריע לאיש שלא עשיתי צבא,הייתי ילד בן 18 עשיתי טעות. אני אצטרך לשלם על זה כל החיים? הרבה פשוט שופטים אותי,כח אדם לא מתואמים איתי אבל העולם לא פייר.
בעבר הייתי בדיכאון,בלי חברים,וזה השתנה. תאכלס אני בערך באותו המצב, עדיין אין לי חברים ויש לי 2 אחים שאני לא מדבר איתם אבל הדיכאון נעלם באותו הרגע שהבנתי שבין אם אהיה בדיכאון או לא..החיים ממשיכים. למה להיות עצוב? את המסגרת שלי אני עברתי בגלל שאני חודשים רק מגהץ באשראי וקונה טבק גלגול כי זה או זה או שאני אסתובב בלילה ואאסוף בדלים. אני לא מעשן כבד,אני מעשן 7-8 סיגריות ביום רע.
ביטלו לי 2 כרטיסים ונשאר אחד עם מסגרת של 1500..
כל מקום דוחה אותי בגלל שירות צבאי ורישיון נהיגה.
מה לעשות? מה להגיד לבנק? אמא שלי לא מוכנה לעזור כי היא טוענת שאין לה,אחים שלי הם לא אפשרות כי אנחנו לא בקשר טוב.
איך למצוא עבודה? אשמח לטיפים על איך למצוא עבודה. כל עבודה. מינימום אפילו,העיקר לסגור את החוב עם הבנק לחסוך ולעשות רישיון ולהפוך להיות נייד כדי שאוכל לפתוח עבורי דלתות.
תודה..

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (5) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מה שעובר עליי"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות