שאלה 272342
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

ניסיתי את תכשירי הסרת שיער סינים ועכשיו שעירה ובעלי נגעל, מה לעשות?

אלנ בת 40 | כתבה את השאלה ב-06/11/19 בשעה 13:53

אתחיל בכך שלא הייתי שעירה במיוחד ,אבל חברה טובה החלה טיפול HRT , שזה טיפול בהורמונים, והיא פשוט חלקה , אחרי סקר שוק גיליתי שיש את אותו מוצר באתר אינטרנט אחר, רק שהמוצר מיוצר בסין , הזמנתי את כל הערכה ב1100$, ובחודש הראשון ראיתי הצלחה, עד רמה שגם שערות שלא חשבתי שייפלו נפלו , השפם שהייתי מסירה או מחמצנת נעלם , חודש של אושר, אפילו השיער למטה התחיל להיות דליל , ואז אחרי כמה ימים של התגרדות , השיער חזר בענק, בכל מקום , חזק יותר כהה יותר , עם קצב גדילה משופר מאד, אז התחלתי לעשות שעווה בפנים כל יומיים , וברגליים גילוח כל שלושה ימים , למטה אני הולכת אל קוסמטיקאית , אבל שלושה חודשים אחרי ,אני לא לובשת קצר בבית , או שמלות, השיא הוא שבעלי ואני הגענו למיטה והוא פשוט נגעל , כמות השיער שהייתה לי אחרי גילוח של לפני יום הייתה ממש מוגזמת ,מה אני עושה , מתוך ייאוש הפסקתי להתגלח למטה ועכשיו אלו ממש תלתלים שחורים , כמו שער ערווה , ניסיתי לעשות הכל מה עושים ?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (6) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בין הסדינים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות