מתחם הייעוץ של לוינסקי
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

דימום אחרי לקיחת פוסטינור, זה תופעות לוואי של הכדור?

Anon בת 17 | כתבה את השאלה ב-03/11/19 בשעה 20:06

שכבתי עם חבר שלי ונקרע הקונדום. שמנו לב לפני שהוא גמר אבל העדפתי בכל זאת לקחת פוסטינור בגלל שהייתי בערך ביום של הביוץ או ממש כמה ימים לפניו. חמישה ימים אחרי שלקחתי אותו התחיל לי דימום כמו של מחזור מבחינת הכמות עם כאבי מחזור די חזקים (כאבים בגב התחתון ובבטן התחתונה). והדימום המשיך כבר יומיים ועדיין לא הפסיק אבל הכאבים קצת נחלשו.
זה תופעות לוואי של הכדור? אם כן כמה זמן הדימום אמור להימשך? אני אמורה לקבל אחר כך מחזור רגיל?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (0) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "Safe Sex"

חדשות במדור
אקראיות במדור

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות