0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

למה לכולם אכפת מחיי המין שלי?

Virgin Mary בת 20 | כתבה את השאלה ב-24/10/19 בשעה 21:35

אני בת 20 ובחיים לא שכבתי ואם להיות אמיתית זה גם לא מטריד אותי. זה כן משהו שמעניין אותי ואני רוצה אבל זה לא מטריד אותי ברמה שאני חייבת למצוא מישהו ולשכב איתו רק כדי לסמן וי. אני מעדיפה למצוא זוגיות ולהיות עם בחור שאני אוהבת ושמכבד אותי ורק אז לשכב איתו. אני בחבורה של שלושה זוגות ואני היחידה שרווקה ובתולה ושוב זה לא מפריע לי ואני גם אף פעם לא מרגישה בצד כשאני יוצאת איתם והם גם מאוד מכבדים אותי ולא שואלים אותי יותר מדי על חיי המין שלי כי הם יודעים מה התשובה שלי. הם כן מדברים איתי הרבה על זה גם כי זה נושא שכיף לי לדבר עליו וגם כי הם מספרים לי חוויות וסיפורים שלהם ודברים שהם נהנו ופחות נהנו לעשות וכל מיני כללים בטיחותיים ליום שאני אתחיל לעשות את זה ועל זה אני מעריכה אותם מאוד.

הבעיה היא בנוגע לכל שאר האנשים שאני מדברת איתם. כל הזמן שואלים אותי על זוגיות ומין. מה עם חבר? היית בזוגיות? שכבת אי פעם? מה את עדיין בתולה? למה? איך? מתי תעשי? תשיגי סטוץ וזהו את כ!0^ת את יכולה. בשמחת תורה ישבנו אצל דודה שלי ובת דודה שלי (בת 17) התחילה לדבר איתי בצד בשקט על הנושא כי חברות שלה שבגילה התחילו לעשות וכשהיא שאלה אותי אם שכבתי בכלל וכשאמרתי לה שלא היא פשוט צרחה מול כל המשפחה ״מה איך זה יכול להיות שאת בתולה את בת 20 אפילו אנשים בגילי כבר התחילו להז…!״. שוב פעם כל המשפחה שלי שואלת אותי על חיי המין שלי ואיך זה יכול להיות שאני בתולה ולמה אני לא הולכת למועדונים ומתעלקת על בחור ועושה איתו סטוץ וזו שיחה שגם סבתא וסבא שלי התערבו בה וגם דודים שלי ואבא שלי ואחים שלי הגדולים והקטנים והרגשתי פשוט מושפלת ורע. כאילו זה באמת דבר נורא שעוד לא שכבתי.

בלי קשר למשפחה שלי החלטתי שאני לא עונה לאנשים לשאלות על חיי המין שלי כי זה לא אמור להיות עניין של אף אחד חוץ מאנשים שאני באמת סומכת עליהם ומוכנה לדבר איתם על זה ובעבודה אחת מהבנות שעובדות איתי התחילה לדבר עם האחמשית על הלילה שהיה לה עם בן זוג שלה והן צירפו אותי לשיחה ושאלו אותי למה אני שקטה. כשעניתי להן שזה נושא שאני פחות מדברת עליו האחמשית אמרה ״מי שאומרת את זה או בתולה ומושפלת או מז… כל דבר שזז ואני לא מאמינה שאת מז… כל דבר שזז אז את בתולה נכון?״. עניתי לה שאני לא מוכנה לענות על זה ולא עבר שבוע וכבר אני שומעת את כל הבנות שעובדות איתי מתלחששות עליי שאני עוד לא עשיתי את זה ואיך זה אפשרי בגיל 20.

זה באמת כלכך נורא שעוד לא שכבתי? למה לאנשים כלכך אכפת? למה כולם רוצים כלכך להתעסק בחיי המין שלי ובדברים האינטימיים שאני עושה במיטה? איך להתחיל לענות כבר לאנשים האלו? אולי פשוט למצוא סטוץ ולא לחכות לגבר המתאים?

מה אני עושה עם זה?

מתעקשת לא לענות
 
8
לענות שאני בתולה כי זה בסדר
 
92
לשקר שאני לא בתולה כדי להשתיק אותם
 
4
פשוט למצוא סטוץ
 
6

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (14) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בין הסדינים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות