0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

אימא שלי נטשה אותי, לדעתכם היא תתחרט על זה?

א׳ בת 21 | כתבה את השאלה ב-07/10/19 בשעה 18:15

היי, חברים.
ההורים שלי גרושים ואנחנו לא בקשר עם האבא, יש לי אחות גדולה שגדולה ממני בשנה ו-10 חודשים, נניח נקרא לה שירן (שם בדוי).
אותה אני בטוחה שללא ספק אימא שלי הביאה מרצון, שנתיים אחרי החתונה, הכל טוב, ואילו איתי היא נכנסה להריון בטעות, וזה גם פער קצר מידי, יש לה בת בת שנה וכבר בא לה עוד בת? היא סיפרה לי שהיא רצתה לעשות הפלה אבל לא עשתה רק כי אימא שלה אמרה לה אסור אסור.
היא תמיד אמרה לי ״אוי סתם הכריחו אותי להוליד אותך בכלל, מספיקה לי רק בת אחת״.
תמיד בילדות התנהגה כאילו יש לה רק בת אחת
תמיד יצאה עם שירן לאכול במקדונלדס, לאכול פיצה, קנתה לה מליון בגדים ונעליים ועוד יקרים ואילו לי קנתה את הבגדים הכי זולים שיש וגם מאוד מעט בגדים, התלבשתי כל יום אותו דבר וילדים כבר צחקו עלי, לשירן היא הכינה ארוחות גורמה ואילו אותי האכילה רק פעם אחת ביום רק כדי שלא אמות מרעב, וגם זה משהו ממש בקטנה.
תמיד יצאה רק עם שירן לחופשות ומה לא, פשוט כל החיים התנהגה כאילו יש לה בת אחת, היא גם תמיד אמרה לי ״אני מתחרטת שהולדתי אותך, תעלמי כבר״.
תמיד רצתה שלא לראות אותי, ואילו את שירן?? רצתה לראות 24/7.
אפילו לא היה לי מקום בכלל בבית, תמיד נדדתי מהחדר של שירן, של אימשלי, הסלון, לא היה לי בכלל שום מקום בבית, שום פינה בבית.
כשהייתי קטנה ואמרתי שרע לי בבית היא אמרה ״אז תלכי לפנימיה״, ובשנים האחרונות של הבית ספר היא אמרה ״אז תסיימי בית ספר ותעופי מכאן״, כשסיימתי בית ספר אמרה ״יאללה סיימת בית ספר תעופי מכאן כבר״, (קיבלתי פטור מהצבא), איך שסיימתי בית ספר היא ואחותי (שגם היא לא אוהבת אותי) התחילו להתעלל בי יותר מידי ולעשות לי תמוות, כשאמרתי להן תפסיקו הן ענו: אז תעופי מכאן כבר.
בסוף עפתי מישם, הן כמעט הרגו אותי, ואיך שרק הלכתי הן ישר העיפו לי את המיטה המסכנה שהייתה שלי, את הארון המסכן וכמה דברים בודדים שעדיין לא לקחתי איתי, כדי שאני בשום פנים ואופן לא אעז לחזור.
מאוד קשה לי כלכלית ואין לי שום תמיכה, זה שאני עובדת מבטיח את זה שאני מסודרת? זה הופך אותי למליינית? אני כולה בת 21 והיה מלא תקופות שלא עבדתי כי לא מצאתי עבודה.
שירן עכשיו הלכה ללמוד רפואה ברומניה ואימא שלי מאוד התאבסה מי זה אבל היא חוזרת תמיד בחופשות ונמצאת כשליש מהשנה בבית, כל חודשיים מגיעה לחופשה של שבועיים ובקיץ מגיעה לחופשה של 3 חודשים, אימא שלי עושה הכל כדי ששירן אחרי הלימודים תרצה לחזור לגור איתה, בכל פעם כשהיא באה לחופשה אימא שלי מפנקת אותה ברמה לא נורמאלית כדי שאחרי הלימודים תרצה לחזור לגור איתה, מוציאה אותה לאכול כל יום במסעדה, מביאה לה מלא כסף (עשרות אלפים), היא שינתה לה את כל החדר ועשתה אותו כחדר שהיא מאוד תרצה לגור בו, מה אין לה בחדר? הביאה לה את ה28,000 שקל שלי שחסכה לי בחיסכון לכל ילד, כל יום הולדת דודה שלי הביאה לי 1,000 שקל ואילו עכשיו היא לוקחת תאלף שקל האלה ומביאה לאחותי, מזמינה לה פיצה הביתה כל יום ומה רק לא? היא גם אמרה לשירן שהיא יכולה להיות מובטלת ולא לעשות כלום והיא רק תעשה בשבילה הכל. אחותי מבסוטית רצח כל פעם כשהיא חוזרת הביתה לחופשה וגם כשהיא לא כאן אימא שלי והיא מדברות בפלאפון 24/7, ואמא שלי לא מפסיקה לשלוח לה כסף.
אימא שלי אפילו ביום ההולדת שלי לא כותבת לי כלום, עזבתי את הבית לפני שנתיים ומאז לא דיברתי עם אימשלי מילה אחת.
כשרק עזבתי גם את הבית עברתי תאונת דרכים ופינו אותי באמבולנס ועדיין לא שיניתי את הכתובת והמכתב של התשלום הגיע לאימא שלי לבית והיא פשוט כתבה ״הגיע לך מכתב ממדא עם חוב שצריך לשלם״, אפילו לא עניין אותה לשאול למה.
היא תמיד אמרה לי משפטים כמו ״יש לי רק בת אחת וזה מספיק לי״, ״חכי תראי איך אני אמרר לך תחיים״, ״אמן שיקחו אותך מכאן כבר״.
עכשיו אני חיה מהיד לפה כמו מסכנה ואילו אמא שלי ושירן חיות להן כמו פירנססות (אבא של אמא שלי עדיין עובד והוא מביא לה בכל חודש 5 אלף שקל, והיא בעצמה מרוויחה 9 אלף או יותר, בגלל זה כל הכסף שלה).
אני מאוד מקווה שאימא שלי תתחרט על זה שהיא החליטה לנטוש אותי, ושאחרי זה גם היא תסבול כמוני בזמן שאני אהיה הפרינססה והגלגל יתהפך.

מה אתם חושבים? היא תתחרט?

כן
 
18
לא
 
30

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (6) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "הורות ומשפחה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות