שאלה 268134
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

רוצה לחזור לעבודה הקודמת שלי כי אני מתוסכל בעבודה החדשה, עצות?

אנונימי בן 33 | כתב את השאלה ב-18/09/19 בשעה 17:14

הי, אני בן 33 מהנדס אלקטרוניקה. לאחרונה עזבתי (מרצוני) חברה שבה עבדתי 4 שנים. העבודה לא הייתה מאתגרת במיוחד אבל הייתה כיפית והיו לי שם חברים. מקום העבודה לא היה מתגמל ממש גם מבחינת תנאי שכר ותנאי העבודה, אני כן יכול לומר שמבחינת בטחון תעסוקתי יכולתי להישאר שם 10 שנים נוספות והיה מאין חממה נוחה עבורי. ביצעתי את עבודתי והמנהלים אהבו אותי.
לאחר פרק זמן של 4 שנים החלטתי שעלי להתקדם בחיים ולעבור חברה. לא כעסו עלי שעזבתי ובירכו אותי להצלחה ואמרו לי שתמיד אוכל לחזור במידה וארצה.

התקבלתי לחברה מאד מסודרת עם תנאים מעולים מבחינת יחסי עובד - משפחה. התקדמתי משמעותית מבחינת שכר. באמת שמבחינה הזו הכל מצוין.
העניין הוא שהתפקיד שקיבלו אותי (מהנדס מערכת)
הוא תפקיד שאף פעם לא עסקתי בו , זה תפקיד שמצריך יכולות ניהוליות (לא ניהלתי מעולם), רוב התפקיד מתבטא בדיונים משעממים, מסמכידה, טיסות לחורים בחו"ל, וכיום אני כבר שבועיים בחברה, לא מוצא עניין כל כך עם האנשים שבמשרד, חוץ מאחד או שניים.
יש שם טיפוסים שחצנים וגאוותניים.
הראש צוות שלי בכל לא מדבר איתי, לא עשו לי שום חפיפה, הכניסו אותי ביום הראשון לעבודה הראו לי את המשרד, את חדר האוכל , קישרו אותי לתקייה עם מליון קבצים ואמרו לי קח תלמד בינתיים.
וכבר אחרי שבוע מזמנים אותי לדיונים שבהם אני לא מבין מי נגד מי , מדברים בשפה שאני לא מבין אותה, אף אחד לא הכין אותי למצב הזה.

חשוב לי לציין שלא היה לי מושג שיגייסו אותי לתפקיד כזה ומה גם שמי שגייס אותי יודע שאין לי את הנסיון בתחום הזה, אדרבה אמרתי בראיונות במה כן יש לי ניסיון. ובכלל חשבתי שאני מועמד לתפקיד אחר.

אני מיום ליום חוזר יותר מתוסכל, לא ככה רציתי שיהיה, אני בטוח שהרבה היו רוצים את התפקיד הזה במקומי כי זה נחשב תפקיד יוקרתי, אבל אני מחפש את העבודה היותר טכנית (מעבדות, ניסויים) מאשר להתעסק בבירוקרטיה רוב הזמן.
אשמח לעצמכם מה אני צריך לעשות

מה עושים במצב הזה?

מנסים לחזור לעבודה הקודמת
 
4
להישאר ולהתמודד עם מה שיש
 
4
לחפש מקום חדש
 
7

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (1) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "עבודה וקריירה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות