0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

גבר מאכזב, לצד חברה מאכזבת, הכעס שלי לגיטימי?

מריאור בת 27 | כתבה את השאלה ב-08/09/19 בשעה 18:31

לאחרונה הכרתי גבר שענה על המון קריטריונים שחיפשתי.. יצאנו משהו כמו חודש, היו רק דייטים בודדיםה, התכתבויות בוואטסאפ ביום יום המראות התעניינות מצידו ולא מעבר. קלטתי שהבחור לא מספיק רציני ולא מספיק משקיע ושיחררתי.
חשוב לציין שהמיני קשר הזה איתו היה לאחר תקופה ארוכה שאני עם לב שבור, שזו כבר התקדמות יפה מצידי שבכלל הסכמתי לצאת עם גבר.
באותו לילה שהכרתי אותו , חברה שלי גם הייתה איתי. היא מגדירה אותנו כחברות טובות . לפני כ4 שנים יצאתי עם מישהו , הוא פגע בי וזה לא הסתדר ולאחר מכן היא יצאה איתו . לא דיברתי איתה כמה חודשים, אך בסופו של דבר סלחתי לה וחזרנו לדבר. לגבי הבחור האחרון שמקודם הסברתי עליו - החברה הזו מסתובבת עם החבר'ה שלו . והיא סיפרה לי לפני כמה ימים שהם החלו להתקרב ושהוא הסביר לה שאין לה מה להירתע ושביני לבינו לא היה כלום למעט כמה דייטים. זה נכון שלא היה ביננו שום דבר עמוק מידי, כפי שהסברתי מקודם... הבעיה היא בה, היא הציגה את זה בצורה כזו שהיא 'נאמנה' לי , הוא שאל אותה למה היא מרוחקת וסגורה (ככה היא רק אומרת) ומצד שני קלטתי שהוא מופיע באנשי הקשר שלה בנייד שלה, היא אמרה שהקפיץ אותה הביתה לאחר איזשהו מפגש חברתי ... יוצא שהיא סותרת את עצמה וכנראה משקרת כשאומרת שהיא 'מרוחקת'. כל כך נפגעתי.. אני מרגישה שכבר לאורך כמה שבועות נרקם בינהם משהו, מאחורי הגב שלי. אמנם הבנתי שהבחור לא היה רציני אבל הוא כן מצא חן בעיני.
חשוב לציין שמבחינה חיצונית ואישיותית החברה הזו ממש לא מאיימת עלי. זו כבר פעם שניה (הסברתי על מה שהיה גם לפני 4 שנים מקודם). שלחתי לה הודעה שבה אני מאוד חדה והיא כבר לא חברה יותר מבחינתי. יש לי חברות מקסימות ואותה מחקתי. לה אין הרבה חברות, כנראה בגלל איך שמתנהגת .
מה אתם חושבים? הכעס שלי לגיטימי? הייתי מאוד בבלבלות עם עצמי וקצת גם חסרת ביטחון ותהיתי איך הבחור ההוא לא ראה שאני יותר ראויה ממנה ויותר אמיתית.
אשמח לשמוע חוות דעת על הסיפור הזה.
תודה ♡

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות