שאלה 267060
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

הוא גר בחו"ל, יש מה לקדם את הקשר הזה?

מתוסכלת בת 17 | כתבה את השאלה ב-06/09/19 בשעה 13:25

שלום אני בת 17 וחצי ראוי לציין כי אני בוגרת מאוד לגילי וגם הבחור שהכרתי חושב כך ומודה על כך.
נקרא לו דין- שם בדוי.
דין בן 26 גר בחול, איש עסקים מאוד מאוד מצליח שחיי סגנון חיים קלאסי ואוהב בחורות קלאסיות כך שאנחנו ממש בראש אחד של השנייה.
הכרנו לפני חודש, בפעם הראשונה הייתה כלכך כימיה נפשית ואינטלקטואלית שידענו בבירור שתיהיה עוד פגישה, פגישה שנייה הבנתי לא נכון וחשבתי שיש מסיבה במלון בו הוא מתארח אך לא הייתה כך שיצא שבפגישה השנייה היינו בסוויטה שלו, העברנו את הערב עם אוכל, דיבורים וצחוקים. הוא הסתכל עליי במבט מדהים כשאני צוחקת וכאילו היינו 2 האנשים היחידים בכדור הארץ הוא לא יזם כלום ולא נגע בי למרות שאני הייתי במצב רוח שובב וניסיתי לגרום לדברים להתקדם הוא התעלם בקלאסיות.
פגישה שלישית יצאנו לאכול ואז ברכב שמנו שירים בפול ווליום ושרנו רקדנו והיה לנו מדהים, אחר כך הלכנו להשקיף על הים וגם היינו צמודים אך בלי נשיקה בלי כלום, לפני זה דיברנו מעט והוא אמר שהוא צריך קודם קשר נפשי לפני שהוא מתחיל קשר פיזי ים בחורה (לא קשור אליי אלה דיבר בכלליות) הוא טס חזרה וגם לפני שהוא נסע הוא אמר שהוא חושב שאני פשוט מדהימה והוא לא הכיר בחורה כמוני והוא רוצה שוב להיפגש איתי וכו וכו הוא גם הציע לי לבוא איתו לחו"ל. הוא בחור מדהים ובחיים לא הרגשתי ככה עם מישהו, לעולם. למרות גילי הצעיר אני מכירה המון אנשים ולרוב גם בוגרים. אחריי שהוא חזר דיברנו שבועיים שלוש שלחתי לו תמונה שלי (תמימה לא משהו מיוחד) הוא אמר שהוא רוצה להיות שם איתי עכשיו ולתת לי נשיקה, חברה שלי אומרת שהוא לא יזם כי הוא ידע שהןא חוזר ולא רצה לפגוע בי אם הוא היה מתחיל קשר עם מגע והוא יודע שאני בתולה(אמנם בתולה טכנית אך יש לי המון ניסיון בדברים האחרים) . באחת השיחות הוא אמר שהוא רוצה לחזור ושניצור זיכרונות אני ממש מבולבלת האם זה רק למטרת מגע או האם יש מעבר? הוא נותן לי את התחושנ שאני הכי מיוחדת ומדהימה בעולם ואיתו אני מרגישה בסביבה בטוחה ואין מישהו שהייתי רוצה להיות לידו עכשיו מאשר הוא. הןא אמר שהוא רוצה לחזןר בשבילי אך גם אם נתחיל קשר רציני, אני בשנה האחרונה ללימודים והוא יבוא רק פעם בחודש- חודש וחצי, איך אפשר לנהל ככה מערכת יחסים בריאה? לפעמים לא יוצא לנו לדבר שבוע בגלל העומס שלו בעבודה אני גם הייתי שמחה אם הוא היה הראשון שלי כיוון שאני כלכך רוצה משהו כנה ואמיתי איתו ומרגישה כמובן בשלה. מה אתם חושבים שעליי לעשות? לקדם את הקשר? זה סתם יפגע בי? הייתי כמובן מעדיפה שהוא יגור פה ויהיה קרוב אליי אך זה לא אפשרי...

האם להמשיך לקדם את הקשר?

כן, מקסימום לא יצליח
 
3
לא, תשמרי גם את הפעם הראשונה למישהו שיהיה לצידך קרוב פיזית ו
 
1

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (1) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות