0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

לא מוצאת עבודה. איך להמשיך?

בדויה בת 20 | כתבה את השאלה ב-04/09/19 בשעה 18:30

אז היי לכולם.
חשבתי שאני ארשום שאלה באתר הזה ואולי אני אצליח למצוא עצות לגבי מה לעשות, אני אובדת עצות ואני אוכל לתפוס קצת כיוון.
השתחררתי בתחילת יולי מצה״ל, אחרי שהציעו לי להיות בקבע.
בחודש הראשון לאזרחות לא הצלחתי למצוא עבודה וניסיתי להתקשר למפקדת שלי לגבי קבע. היא אמרה שהיא תברר לי ועד היום לא שמעתי ממנה. ניסיתי להתקשר בכל יומיים-שלושה עד שהיא התעצבנה עליי והפסקתי.
מאז אני לא מצליחה למצוא עבודה ואני לא יודעת לאן להמשיך בחיים.
אני לא מנסה להתקבל למקומות עבודה כמו שירות לקוחות כי אני מכירה את עצמי ואני יודעת שאני לא אחזיק מעמד שם ואני אתפטר אחרי יום. עצוב לי להגיד את זה, אבל זה נכון. הייתי בסיפור הזה של המכירות וזה תחום שאני לא טובה בו, אני לא יכולה לשכנע אנשים ולדחוף להם הצעות.
הייתי סוג של פקידה בצבא בקרייה (למרות שלא הייתי מכינה קפה לאף אחד ותחומי האחריות שלי היו גבוהים מהתחומים של הפקידה הממוצעת) והוכחתי את עצמי כמאוד אחראית בכל מה שקשור לתפקיד הזה וזאת הסיבה שאני מנסה לחפש עבודה בתפקידי אדמיניסטרציה ולא הולך לי.
אני גרה בדרום ורוב המשרות הן במרכז. גם מתי שאני מגישה קורות חיים במרכז ובעיר שלי אני לא מקבלת תשובה מאף אחד.
יצא שהלכתי לריאיון עבודה אחד מאז שהשתחררתי בחברה שהייתה נראית לי ממש טובה ומנהלת משאבי אנוש אמרה לי שאני מתאימה מאוד (אפילו צילמה חוות דעת שקיבלתי מהקצינה שלי בצבא) אבל היא צריכה להתייעץ עם המנכ״ל כי יש עוד מישהי שהיא יותר מבוגרת ממני ולה יש יותר התחייבויות מאשר לי (לה יש דירה לשלם עלייה ואני יכולה להתפטר או לצאת לטיול של אחרי צבא). היא אמרה לי בסוף הריאיון שהיא תתקשר אליי והיא לא התקשרה. שלחתי לה הודעה מלפני כמה ימים ושאלתי אם המשרה נלקחה או לא ולא זכיתי לתשובה אפילו, אז אני משערת שזה כן.
בכנס משתחררים ראיתי שיש קורס סייבר והתעניינתי בזה (אני אוהבת מחשבים ויש לי אנגלית גבוה) אבל הקורס הזה עולה הרבה כסף ואני לא רוצה לבזבז עליו את כספי הפיקדון שלי ואין לי איך לממן אותו.
ניסיתי גם להגיש בקשות לחנויות ספרים (כי אני גם מתחברת לזה וזה נשמע לי מכירות קלות יחסית אם כבר אני מחפשת מכירות) וגם אין שום תשובה, ואני עומדת בכל הקריטריונים ושואלת למה? למה סתם מפרסמים?
אני אבודה ולא יודעת מה לעשות בכלל. אימא שלי מאוכזבת ממני ואני בטוחה שהיא חושבת שאני לוזרית, היא ואחותי לוחצות עליי ללכת למקום עבודה שלה אבל אני לא רוצה כי זה שירות לקוחות ואני לא טובה בזה, כמו שאמרתי. זה באמת לא פינוק, אני מסתכלת לטווח הארוך ואני לא רוצה להתפטר אחרי חודש במקרה המאוד טוב. אני לא אצא לטיול של אחרי צבא כי אין לי עם מי וגם אין לי כסף, זה לא היה בתכנונים שלי בכלל ואני לא מבינה למה זה צריך להיות כלול באם מקבלים מישהו משוחרר לעבודה או לא.
עולות לי דמעות כשאני כותבת את זה כי אני בסה״כ מנסה למצוא מקום פרנסה ולהתפרנס בכבוד לפי הכישורים שלי, למה לפרסם משרה ולא לעשות עם זה כלום?
לאימא שלי יש חבר מאילת שאני בטוחה שהיא רוצה ללכת לגור איתו והדבר היחידי שעומד בדרך שלה זאת אני, אז אפילו דירה וחשמל יכול להיות שלא יהיה לי ועדיין נותנים עדיפות למישהי רק בגלל שהיא יותר מבוגרת.
בבקשה תתנו לי עצות, אני חושבת שהקורות חיים שלי טובים, אין לי כל כך הרבה ניסיון אמנם אבל אני לומדת מהר ויש לי מוטיבציה להצליח.
תודה למי שקרא וסליחה אם זה ארוך.

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (8) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "עבודה וקריירה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות