שאלה 264465
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

יצאתי עם מישהי והיא מסננת אותי, יכול להיות שהתקדמתי מהר מידי?

נדב בן 20 | כתב את השאלה ב-12/08/19 בשעה 15:44

היי שמי נדב והמקרה שלי הוא כזה: (קצת ארוך אבל מאוד אשמח ואעריך אם תקדישו דקה בשביל לעזור), אני עובד בתור מלצר במסעדה ולפני חצי שנה הגיעה מלצרית חדשה בגילי שעם הזמן ממש מצאה חן בעיני. בארבעה חודשים האחרונים אנחנו מדברים בווטצאפ לא יותר מדי אבל עדיין יחסית הרבה ואני מקבל ממנה בעבודה סימנים כאלה של חיבה, היא יוצרת איתי קשר עין כל פעם שאנחנו עוברים אחד ליד השני, צוחקת איתי וממני מלא, מחבקת אותי חיבוקים ארוכים כאלה ותמיד כשאני מחזיר אותה הביתה אחרי העבודה השיחות זורמות כאלה וכיף.

לפני כמה זמן החלטתי להזמין אותה לצאת לשתות משהו והיא הסכימה די בקלות, זו הייתה הפעם הראשונה שנפגשנו מחוץ לעבודה. יצאנו ובאמת היה די זורם ראו שהיא ממש נהנית, שתינו כמה בירות והיא הייתה נראית מושפעת קצת אבל לא שיכורה והשיחה זרמה מאוד גם מהצד שלה רק שמשום מה היא הייתה יחסית הרבה בטלפון ולא היססה לומר לי שהיא קבעה עם חברות שלה לעוד יציאה אחרי שאני אחזיר אותה הביתה.

אחרי משהו כמו שעתיים שישבנו ודיברנו חזרנו לאוטו כי היא הייתה כבר די לחוצה ללכת למועדון שהיא קבעה עם חברות שלה. יצרתי איתה קצת מגע והחמאתי לה בשביל ליצור אווירה רומנטית כזו ומתוך לחץ ומחשבה שלא תהיה לי עוד הזדמנות כזו איתה אמרתי לה שאני רוצה לנשק אותה. היא הגיבה לזה דווקא ממש סבבה ואמרה שהיא יצאה לפני שנה מקשר של 4 שנים ושהיא עוד מעט משתחררת מצה"ל ושהיא לא חושבת שזה כזה מתאים לה חבר עכשיו ושהיא לא רוצה לעשות משהו חסר משמעות ואחרי כמה דקות שדיברנו על זה הקפצתי אותה ליציאה עם חברות שלה והייתה אווירה די סבבה לא מביך או משהו כזה.

למחרת ניסיתי להתקשר אליה אבל היא לא ענתה לי (כנראה הייתה בעבודה) ולא חזרה אליי אז הבנתי שכנראה כדאי לי לחכות קצת ואחרי שבוע שלחתי לה בווטצאפ "מה קורה?" והיא לא ראתה את זה (אין ווי כחול) כבר שבוע! לפני כמה ימים הייתה לנו משמרת ראשונה ביחד בעבודה מאז המקרה ובשעה שעבדנו ביחד פשוט התעלמנו אחד מהשנייה ולא דיברנו אפילו מילה, אפילו לא שלום, חשבתי שזה יבוא ממנה כי יעני היא מסננת אותי והיא הלא בסדר פה אבל פשוט לא דיברנו מילה והיא הלכה מהמשמרת בלי לומר לי שלום.

מה זה אומר? איך אני אמור לפרש את היחס שלה? האם התקדמתי מהר מדי? יש מצב שהיא רואה אותי רק בתור ידיד מהעבודה? ואם כן איך אני אמור לשנות את התפיסה הזו שלה ולגרום לה לראות בי משהו מעבר? יש מצב שזה מוזר לה כי היא עוד מעט משתחררת ואני רק התגייסתי? ומה כדאי לי לעשות? כי מצד אחד אני לא מוכן לוותר עליה בכזו קלות כי כמו שאמרתי אני כן מרגיש שיש לה משהו כלפיי כי אחרת היא לא סתם הייתה מחבקת אותי וצוחקת איתי בעבודה ומצד שני אני לא מבין למה היחס הזה מצידה (מסננת כבר שבוע), יכול להיות שהיא כועסת או מובכת? ואם כן אז האם זה בגלל שהיא כן מרגישה משהו כלפיי אבל לא יודעת איך להגיב כי התקדמתי מהר מדי?

חשוב לציין שכשיצאנו זה הרגיש הרבה יותר מסתם יציאה היא גם נשענה עליי חיבקתי אותה ליטפתי אותה והיינו די קרובים פיזית בגלל זה קיבלתי את האומץ לנסות משהו.

נ.ב: יש מצב שהיא פשוט לא ראתה את ההודעה בוווצאפ ובגלל זה לא עונה? כי האמת שהיא הראתה לי את הווטצאפ שלה פעם אחת ובאמת יש שם איזה 100 שיחות שהיא פשוט לא קוראת. יש מצב שההודעה שלי פשוט "נבלעה" לה בטלפון בלי שהיא שמה לב ובגלל זה היא לא עונה? כי היא לא יודעת ששלחתי הודעה בכלל?

תודה על הסבלנות וסליחה על החפירה זה פשוט ממש חשוב לי, ממש אשמח לעצות!

עדכון מנדב, שואל השאלה 2019-08-13 17:58:23

קודם כל תודה לכל העוזרים אך עכשיו יש בעיה חדשה, עבדתי איתה שוב פעם אתמול, היא המשיכה להתעלם ממני עד שאמרתי לה שלום והיא אמרה לי גם אבל בצורה די קרה כזו, המשכנו להתעלם אחד מהשני כל המשמרת עד שהיא הלכה ובמקום להגיד לי שלום עם חיבוק ארוך כזה ומלא צומי כמו שהיינו רגילים תמיד, היא עברה על פני ופשוט זרקה לי "ביי" בצורה הכי קרה שיש כנראה שלא היה לה נעים לא להגיד לי שלום אחרי שאני אמרתי לה.

בכל מקרה רציתי להבין מה קורה אז אחרי שהיא אמרה לי ביי קראתי לה שנייה ושאלתי אותה אם היא כועסת עליי, היא אמרה לי שלא, שאלתי אותה אם היא בטוחה היא אמרה שכן ואז אמרתי לה שהיא פשוט מתעלמת ממני כל המשמרת, היא אמרה שככה פשוט היא מתמודדת עם מה שהיה ושזה יעבור לה ואין לי מה לדאוג, שאלתי אותה אם אנחנו בסדר והיא אמרה לי שכן וחיבקה אותי בצורה שנראתה די מאולצת כאילו היא עושה את זה מתוך נימוס ואמרה שהכל בסדר וברחה די מהר.

מה זה אומר? יש מצב שהיא סתם שיקרה ואמרה את זה מתוך נימוס? ואם כן אז האם היא כועסת או שהיא פשוט רוצה לשמור קצת מרחק כי התקדמתי מהר מדי? הייתם ממליצים לשמור ממנה מרחק ולחזור לדבר איתה רק בעוד תקופה מסוימת ומשם לפתח את הקשר לאט? כי אני פשוט מתגייס אז זה אומר שאני לא אראה אותה בעבודה לפחות בחודש חודשיים הקרובים כלומר הדרך היחידה שלי ליצור איתה קשר זה בווטצאפ ושם כמו שאמרתי היא מסננת כרגע. מה לעשות??
שמור עדכון

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (7) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות