0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

נפרדנו והוא עובד איתי ביחד, איך להתמודד?

אנונימית בת 22 | כתבה את השאלה ב-17/07/19 בשעה 16:40

היי,ערב טוב.. אתחיל בלבקש לא לפרסם את
השאלה בפייסבוק ולא בשום מקום אחר.
אוקיי אז ככה, לפי מה שהבנתם כבר מהכותרת יצאתי חצי שנה עם מישהו שעובד איתי באותו החדר.
לפני הזוגיות היינו ידידים מאוד טובים,הוא עזר לי בהכל וממש היה החבר הכי טוב שלי שבכלל לא חשבתי עליו כאופציה לזוגיות ואז זה פשוט קרה.
נכנסנו לזוגיות והכל היה באמת מדהים בהתחלה,נכנסתי אליו הביתה,התחברתי למשפחה שלו,הוא דתי ואני חילונית אז גם התחזקתי בשבילו,אפילו שיניתי את הלבוש עבורו וכל מה שצריך בכדי שיהיה טוב ושיהיה את מלא הכבוד בקשר.
חשוב לציין שהוא אדם מאוד אדיש,היו לנו המון ריבים על זה שהוא לא מצליח להכיל אותי,שכשאנחנו רבים הוא פשוט נעלם ולא נלחם או מרים טלפון אפילו לדבר.
הוא מתמודד עם המון אגו למרות שהוא טוען שאין לו אפילו טיפה,יש לו גם קטע שהוא מאשים אותי בכל דבר. יוצאים מצבים בהם הוא טועה ואיכשהו אני היא זו שמתקשרת ובוכה לשינוי אפילו שאני היא זו שכועסת או פגועה כי אם אני לא אעשה זאת זה פשוט לא יגיע ממנו או שזה יגיע באיחור שבזמן הזה אני נפגעת ורואה אותו בעבודה בזמן שהסביבה עושה לנו דווקא ונכנסת לנו באמצע (בעיקר הבחורות שם) שרואות שאנחנו בריב הן פתאום מתחילות לצעוק ולצחוק איתו ולעשות רעש בכוונה.
הוא כנראה עלה על זה שאני היא זו שמתקשרת ומנסה לחזור וסולחת תמיד וזה היחס שלו כלפיי מזה תקופה. לפני שבועיים בערך דיברנו אחרי ריב מסויים והבן אדם עבר שינוי רציני לטובה,פתאום היה אכפת לו ממני כמו בהתחלה,חיזר,דאג,הצליח להכיל אותי ובאמת שהיה לנו מדהים! לא התווכחנו אפילו פעם אחת,דאגנו לדבר על הכל ובאמת שהכל היה מצוין ושמחתי שסוף סוף עלינו על דרך המלך.
לפני יומיים בערך התווכחנו על משהו שקשור למישהי בעבודה שעושה לי דווקא,לא דיברנו בקושי במשך יום העבודה וכשהגענו הביתה הוא דאג לשלוח לי הודעה והפך עליי שאני החזרתי לו ועשיתי לו דווקא עם מישהו בעבודה שהוא לא אוהב (נשוי עם ילד) מה שלא היה ולא נברא! והוא התחיל להגיד לי שמהיום גם הוא יעזור לבנות ויהיה נחמד ויחזיר לי במילים אחרות,למרות שאני מסבירה לו שלא הצעתי שום עזרה אישית כלפיי אותו בחור.
אתמול נפגשנו לדבר והוא שוב חזר על המילים האלה שהוא יחזיר לי ושגם הוא יעזור לבנות בעבודה שרוצות רק ברעתנו (יש כל מיני הוכחות שבעבר הן ניסו להפריד בנינו והוא מודע לזה) בגלל זה התרחקנו מהן ביחד.
בכל אופן הסברתי את עצמי והוא רק אמר שהוא לא מאמין לי למה שאני אומרת ושמבחינתו עשיתי לו דווקא ושאין סיכוי שאשכנע אותו אחרת.
מה שגרם לי פשוט לקום וללכת ואמרתי לו שאין לי מה להמשיך שיחה עם בן אדם שלא מאמין לי שלא עשיתי כלום בכוונה ובנוסף מאיים עליי שיחזיר לי על משהו שלא עשיתי בכלל.
אני הלכתי והוא הלך ופשוט הכל נשאר פתוח. התקשרתי אליו אחרי 20 דק וביקשתי שנדבר כי לא לעניין שנלך ככה והוא כרגיל מתנהג אליי באדישות ובחוסר יחס,אמר שקבע עם חברים לשחק בסוני ושהוא לא יכול לדבר איתי ושהוא יסיים יותר מאוחר ואחכה לו אם אני רוצה לדבר (אני מדברת על שעה 12 בלילה).
אמרתי לו שאני מצפה ממנו לדבר איתי עכשיו ולא לעלות לחברים באותו הזמן ובשנתיים הם ישחקו ביחד והוא דאג להגיד כמה זה לא יקרה וזה מה יש ו״אני פיניתי לך זמן לדבר,את דאגת ללכת״ כרגיל להאשים אותי ולפנות אליי כאלו שאני איזו כלבה שהוא פינה לי זמן.
התחלתי לבכות ואמרתי לו שאם השיחה הזו מתנתקת ככה ושוב הלילה שלי יעבור בצורה כזו שאני צריכה לבכות ולהרגיש שהם חשובים יותר ממני מבחינתי אין על מה לדבר יותר וזה נגמר.
הוא דאג להגיד שייגמר ואין בעיה.
בקיצור בכל הימים האלה הבן אדם רק מזלזל בי כנראה כי התרגל לזה שאני מאיימת שייגמר וחוזרת וסולחת פעם אחר פעם.
השיחה נותקה בלילה ומאתמול הוא לא ניסה להתקשר או ליצור איתי קשר למרות שסיכמנו כל כך הרבה שצריך לדבר על הכל ולא לישון בצורה כזו.
בכל אופן אני לא יודעת איך להתנהג,אני מחזיקה את עצמי לא להתקשר ולהיות עם אגו בדיוק כמוהו כי הוא משחק על זה שלי אין אגו ואני תמיד חוזרת.
והדבר הקשה ביותר הוא שהוא עובד איתי ביחד וכבר כתבתי שהבנות עושות לי דווקא בעבודה איתו ורק רואות שיש בנינו קצר הן מתחילות לגעת בו,לצחוק איתו למרות שהוא משתדל להמנע מזה.
ולי אישית זה מאוד מפריע,קשה לי להרגיש ככה,החוסר כבוד הזה כלפיי גם מצידן וגם לראות אותו כל יום שאנחנו עובדים ממש באותו החדר.
אני אשמח לתשובות על איך להתנהג גם מחוץ לעבודה מבלי להישבר ולהוכיח לו שאני כבר לא פה בכל יחס שהוא יתייחס אליי בו. וגם בעבודה עצמה,איך להפסיק להתרגש מכל דבר?
איך לתת לו להרגיש שהוא מפסיד אותי? שהוא לא יגיד כל מה שבא לו ואז הוא ירשום לי יום אחרי אני אוהב אותך והכל יהיה בסדר? איך לעמוד על שלי ולא לסלוח כל כך מהר?
תודה רבה מראש וסליחה על האורך!

לנסות ליצור איתו קשר או לחכות שהוא יזום ואראה כמה חשוב לו?

ליצור איתו קשר
 
0
לחכות לו
 
2
פשוט להמשיך הלאה בהבנה שהוא לא עבורי
 
24

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (6) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות