שאלה 259491
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

תוספי תזונה יכולים לעזור בשיפור שינה ומצב הרוח?

מבולבל בן 31 | כתב את השאלה ב-27/06/19 בשעה 09:15

שלום לכולם!
אשתדל לתמצת את הדברים, לשאול שאלות ולדון בשני הנושאים הבאים, ואשמח אם תענו על כל אחד מהשניים בנפרד:

1. אני רואה הרבה סרטוני השראה, במיוחד כאלו של NLP שמנסים למשוך אותך להירשם, אבל בתקצירים שלהם הם מדברים על דברים שאשכרה נראה כאילו הם לקחו את המחשבות והתחושות שלי ורשמו אותם בפוסט, למשל על תחושות דכדוך, חוסר כיוון בחיים, ללכת לעבודה בבאסה ולחזור לאותה שגרה, חוסר רצון לעשות דברים ועוד...
ואז, אני נורא מתחבר לכל הכתוב!! אבל תמיד כשמגיעים לאמירות כמו "צריך לקום ולעשות, להעיז" וכו' וכו', פה אני נתקע!!! ולמה? כי אז אני חושב על כסף, הכוונה, מה זה להעיז?? איך אפשר לקום ולעזוב את העבודה? ואם לא ילך? אני באמת מתחבר לכל מה שנאמר בסרטונים הללו, אבל כשזה מגיע ל"לקום ולהעיז" אין לי את היכולת להבין את זה. מישהו יכול להסביר לי איך? בהנחה שאני מנהל את החיים שלי כלכלית (ללא תמיכה ממשפחה). האם זה גזירת גורל? אם לא המשפחה שעוזרת אז הכל אבוד? שיטות להתקדם? מישהו?

2. אני חווה המון מצבי דכדוך קיצוניים (שבגללם איכשהו אני מגיע לחיפוש סרטוני השראה וכו'), ניסיתי פסיכולוג, אבל הגעתי למצב שאני כמעט בטוח שאני סובל מדיכאון לפרקים קצרים (שיכולים לבוא ולהימשך כמה ימים), וכל הסימפטומים של דיכאון מופיעים לי (שינה לא טובה, קם לפני השעון מעורר מוקדם בבוקר), חרדות כלליות, חוסר שקט וחוסר הצלחה בקבלת החלטות, גם הפשוטות שבהם... זה מתסכל אותי ולכן חשבתי לבדוק על בדיקת דם לבדיקת רמת הסרוטונין בדם (אולי יש חוסר ומשם המצבים הללו?), וחשבתי גם לקחת תוסף תזונה של סרוטונין שמשפר שינה ומצבי רוח ומשם גם מחשבות ופעולות מן הסתם, קוראים לתוסף "טריפטופן", האם מישהו ניסה? מכיר? ממליץ או לא ממליץ? רוצה להימנע מציפרלקס וכאלה.. הבנתי שיש להם המון תופעות לוואי. אשמח לעצות..

תודה מראש לכל העונים.

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מה שעובר עליי"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות