מתחם הייעוץ של איגי
 
שאלה 258665
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

חייב להבין סופית - מה ההגדרה שלי?

אנונימי בן 25 | כתב את השאלה ב-05/07/19 בשעה 14:28

היי לכולם
קצת סיפור רקע על הגבר הזה.

עוד מזמן כשהייתי ילדון בגן, אני זוכר איך היינו מגלמים אני עם אחותי וחברים דמויות מסדרות שונות. ואני, למרות היותי זכר, הייתי נוטה ומעדיף לקחת על עצמי דמויות נקביות, והרגשתי שלם עם עצמי ואהבתי את זה, עד כדי כך שלפעמים הייתי נתקע בהן גם אחרי המשחק. הייתה תקופה שהורים שלנו היו קונים לאחותי סטים של בובות שונות נסיכות ובראץ וכאלה. ואני הייתי זוכר איך הייתי יושב עם אחותי יום שלם מצדי רק להלביש לסרק ומה לא לעשות עם הבובות האלה. הייתי צופה איתה בסדרות ואנימות שיותר נחשבות "של בנות" וכל זה. הייתי מאוהב בהן, תמיד רציתי להיות אחת מהדמויות הנקביות שם, הייתי יושב עם אחותי והיינו מציירים אותן עם עפרונות וטושים, ונהניתי מכל רגע. עדיין היו פעמים, אז כבר פחות נפוצות, שפשוט חיקיתי דמויות שכאלה. הייתה פעם אחת שהיה אירוע לילדים שחילקו שם שקיות ריחניות של הפאוור פאף גירלס. אני במיוחד ביקשתי מההורים שרצו שנלך לקראת סוף האירוע שאני רוצה להישאר קצת. הסתובבתי שם עד שהאירוע נגמר ורוב האנשים עזבו את המקום, ואז פשוט בלי שאלות באתי ולקחתי איזה 3 שקיות כאלה הביתה (חוץ מעוד אחת שהבאתי לאחותי) ולא הפסקתי להריח אותן במשך ימים שלמים עד שהן התייבשו. מאז גם תמיד נהניתי מריחות נשיים והרגשתי אליהם משיכה מיוחדת, מעבר להנאה הארומטית. ככל שהלכתי וגדלתי כבר פחות נמשכתי לשטויות האלה. הייתי מתעניין ועוסק דברים גבריים למדי כמו שכל ילד בגילי דאז עושה. כדורגל מכוניות גיימינג וכאלה.

בקיצור, מאז ועד היום עדיין הייתי נמשך לנשים ויותר לדברים נשיים, ובמקביל חי חיים גבריים רגילים לחלוטים. המשיכה המינית שלי תמיד הייתה כלפי נשים בלבד, ולמרות זאת תמיד היה בתוכי הרצון הזה להרגיש מה זה להיות בת בעצמי. במיוחד אחרי שהמשכתי להיחשף בטלוויזיה וברשת לעוד תכנים נשיים למיניהם, שבהמשך בהתבגרות כמובן נכנס גם הפורנו, שירי מיינסטרים ושאר ירקות. אבל את עצמי מאז ומעולם הגדרתי כגבר לכל דבר, כמו שנולדתי.

לפני בערך שנה היה לי חלום שמעולם לא ציפיתי שיהיה. זה מהחלומות האלה שאתה מרגיש מה שהולך בהם ויכול לשלוט בחלום (lucid dream או ווטאבר). הייתי בגוף של בחורה ויכולתי לראות את עצמי מהאוויר. היה לה גם שם יפה. המראה שלה, החיוך והכל, אני קמתי אחרי החלום והייתי שבוי באופוריה שלא הרגשתי בחיים שלי. ואז עלתה לי המחשבה בראש: בוא נא, אולי אני לעולם לא אהיה אישה באמת, כי תכלס נולדתי גבר ואני צריך להודות לאלוהים על מה שיש, אבל מה אם אוכל לאמץ לעצמי דמות נשית, שתהיה לי כמו מעין אישיות, זהות שניה שתספק אותי רגשית. כמובן לא עכשיו להתנהג ככה מול אנשים אחרים. זה מביך ובטח סתם יראה מוזר.

ומאז ועד היום, כשאני לבד עם עצמי, אני פשוט ככה בא ומדמיין את עצמי כולי כאותה בחורה מהחלום. אפילו מדמיין שהקול שלי והריח יותר כמו שלה. לתאר עכשיו פרט פרט זה כבר לא כזה רלוונטי, אבל מה אני אגיד, אני מבסוט מהחיים. באמת שאני נהנה מזה ולא מתחרט מרגע.

עכשיו בימים האחרונים, שמעתי בתקשורת ברשת שהגיע חודש הגאווה וכל זה, התחלתי קצת להתעניין בזה. צפיתי במצעד הגאווה ביום שישי ונדהמתי לראות כל כך הרבה אנשים שונים שם מבסוטים ונהנים מהחיים, עם מסרים של שלום קבלת השונה ואהבה. זה היה מרגש. עזוב איך שאנשים שם הופיעו / התלבשו וכל זה. המסרים תפסו אותי טוב, ואז נזכרתי במצב שלי, והופה, פתאום ירד לי האסימון. מה אם בעצם יש סיכוי שאני גם להט"ב אם אני מרגיש פעם גבר פעם בחורה? הרי תמיד היה לי הדחף הזה להרגיש בחורה בעצמי. אבל מצד שני אני תמיד קיבלתי את העובדה שאני גבר, נולדתי גבר ותמיד נמשכתי ונמשך לבנות בלבד. אז איך בכלל יתכן דבר כזה?? אני חייב להבין.

אז בקיצור לפני שטרחתי וכתבתי את כל החפירה הזאת, חפרתי לבד את יוטיוב וגוגל בניסיון למצוא תשובה, אבל באמת שלא מצאתי תשובה שגרמה לי להיות ב100% בטוח לאן אני יכול להיות שייך. הדבר הכי קרוב שמצאתי היה:
- גנדרקוויר
- גנדרפלואיד
- דוספיריט (two spirit)

אבל לכל אחד מהם יש משמעות קצת שונה שנכנסת לתחום הקוויריות לפי מה שהבנתי. מה המושג הנכון? עכשיו הקטע הוא שבכל המושגים האלה לא הצלחתי למצוא את כל המאפיינים האלה שלי מתהווים באותה הגדרה: זהות מגדרית גברית לכל דבר, נמשך לנשים בלבד ולשום דבר אחר (בקיצור הסטרייט המצוי), רק שמרגיש ברוחי רוב הזמן זכר אבל לפעמים מרשה לנקבה שבי לצאת החוצה. וכן, "פעם גבר פעם בחורה" לפי מה שהבנתי זה משהו שנופל בעיקר בגנדרפלואיד אבל אולי זה בדוספיריט או בכלל בקוויר שזה בעצם כולל את שלושתם??
בסופו של דבר השאלה שאני חייב להבין זה האם אני נחשב להט"ב, ואם כן מאיזה סוג במדויק, או שאני סתם בזבזתי את הזמן על כל החיפוש הזה ואני פשוט סטרייט מן המניין עם נטיות מוזרות?

ברצוני להבהיר שאני נפתח אליכם פה בשיא הכנות ובלב שלם. אם באתם סתם להגיד לי שאני מטריל או לא יודע מה, בבקשה תחסכו ממני את השטויות האלה. בבקשה קחו את העניין ברצינות. תודה על ההבנה וכמובן תודה רבה על כל מענה!

מה ההגדרה הנכונה שלי??

fluid ,2spirit או queer
 
5
סוג אחר של להט"ב (אשמח לפירוט)
 
3
straight
 
10

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מה שעובר עליי"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות