0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

מרגישה גברית עקב עודף טסטוסטרון, איך להתמודד?

אנונימית בת 15 | כתבה את השאלה ב-11/06/19 בשעה 10:05

היי,
זה כבר הרבה זמן שאני לא מסוגלת להסתכל על עצמי, לא במראה לא במצלמה, כשאני יוצאת מהבית אני לא מסוגלת ללכת זקוף ואני מנסה להסתתר כמה שיותר בגלל הכתפיים הגדולות שלי ומבנה הגוף הרחב.
קראתי המון והמקום מפלט היחיד שלי הוא האינטרנט (אני לא מסוגלת לדבר על זה עם אף אחד אחר), עם הזמן הסקתי מסקנות לגבי המצב שלי וההגדרה שלו, מה שקיים אצלי זה עודף טסטוסטרון שנוצר מסיבות שונות, לעודף טסטוסטרון אצל נשים יש הרבה תופעות:
שיעור יתר (כתפיים חזה גב)
הופעת עור שומני
שיבושים במחזור
הגדלת מבת השריר
מבנה גוף זכרי
לי יש את כולם, אני כל כך כל כך מתביישת באיך שאני נראת ועל מה שנגזר עליי להיות, כשמסתכלים עליי מהצד לא רואים באמת את מה שאני מתארת, אני מסתתרת מאחורי חולצות גדולות פן וטיפולי פנים(שלא עוזרים בכלום) רק כשאני עומדת מול המראה אני מרגישה שאני נחנקת.
לעולם אני לא אלך עם ביקיני לים, בגלל הצלעות הגדולות שלי והשיעור יתר.
בשורה התחתונה אני לא יכולה לחיות ככה כשאני מתביישת מכל אחד ואני מנסה למצוא לזה פיתרון.
קראתי המון גם על הורמונים (נעזרתי גם במאמרים של טרנסים) כדי להבין כמה שיותר על הנושא, ראיתי שיש חוסמי טסטוסטרון ותוספי אסטרוגן אך לא ידעתי איך אני יכולה להשיג אותם בצורה חוקית.
לא מזמן קראתי על גלולות להריון ועל כך שיש טיפולים אמיתיים לבנות שסובלות מעודף טסטוסטרון.
כשראיתי שקיים איזשהו פיתרון אמיתי מאוד שמחתי כי עד עכשיו הכל היה נראה בלתי אפשרי (אולי לא הכל ישתנה אבל אני מוכנה לעשות המון בשביל שינוי קטן).
הבעיה שלי עכשיו היא איך אני פונה לרופא, איך אני מבקשת מאמא שלי? אמא שלי היא דיי פרימיטיבית ותחשוב שאני משוגעת, אני לא חושבת שהיא תסכים לי ללכת למקום כזה, השאלה שלי היא האם יש דרך לפנות לרופא בצורה שבא אני לא אצטרך להגיע עם אמא שלי? (לפחות לייעוץ). אני יודעת שזה נשמע כאילו אני מגזימה אבל זה לא משהו בלהט הרגע, אני סוחבת איתי את זה המון שנים וסובלת כל כך הרבה, מקנאת בחברות שלי שהולכות לים בביטחון ולובשות מה שהן רוצות. כשכל החברות שלי מפתחות גוף יפה של אישה אני מפתחת גוף של גבר (כתפיים גדולות עם צלעות גדולות שרירים בבטן ושיעור יתר) אני נשמעת כמו איזה מוטציה או מפלצת שאף אחד לא היה רוצה להתקרב אליה וככה אני גם מרגישה מבפנים. אבל כן, אני בן אדם, שמבין כמה חרא הולך להיות לו בחיים וכמה הוא שונה בצורה שמגעילה אנשים.
לכתוב פה זה אחד מהדברים האמיצים שעשיתי בחיי, המצב שלי רגיש מאוד, אני כל יום נכנסת למיטה ובוכה, המצב הזה מונע ממני להצליח בלימודים כי כל מה שאני עושה זה רק לחשוב על זה בלי ברירה.
בבקשה אל תתנו לתגובות רעות להופיע זה יכול לשבור אותי סופית. תודה מראש לעונים

איך להגיע לטיפול איזון הורמונים?

לדבר עם אמא שלי
 
14
להגיע לבד
 
2

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות