שאלה 255602
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

איך מזרזים את הטור לפסיכיאטר צבאי?

א בן 19 | כתב את השאלה ב-19/05/19 בשעה 22:07

התחלתי בתחילת החודש הזה להפגש עם קבן בגלל המון בעיות שיש לי כבר מהתחלת השירות ושהדרדרו עוד יותר כשהגעתי לבסיס חדש ( אני נמצא בו כבר 5 חודשים ומשנכנסתי אליו המצב שלי הנפשי הדרדר מאוד ונהיה קיצוני : אני כבר לא מדבר כמעט עם אנשים כולל משפחה ושאני בבית אני בחדר כל הזמן לא יוצא וכל סופ"ש שותה אלכוהול בכמויות מוגזמות כדי לנסות לשכוח מכל החרא שעובר עלי בבסיס )
. היו לי כמה פגישות עם הקבן שבהם סיפרתי לו על כל הבעיות שלי ובפגישה השלישית הוא אמר לי שיש לו כמה אפשרויות להציע לי : להשאר בבסיס הזה יומיות ולהמשיך להפגש איתו (אני כבר עכשיו עושה יומיות והפטרון הזה לא יעזור לי ) והפטרון השני הוא מפגש עם פסיכיאטר צבאי כדי שיתן המלצה להעברה לבסיס אחר עם יומיות ובלי להשאר לילות בכלל או להשתחרר לגמרי .

הקבן אמר שקבע לי טור לפסיכיאטר . (הפגישה האחרונה איתו הייתה לפני שבועיים ובנתיים מאז המצב שלי מדרדר עוד יותר ואני כבר מרגיש שאני לא יכול יותר אם זה :
( כל הזמן במחלקה שאני נמצא בא מרמים אותי ומשנים לי טורנויות בוקר ללילה מבלי להגיד לי כלום על זה לפני וככה נהיה מצב שאני תקוע בלי ציוד לישון ושאני אומר להם לא לעשות את הדברים האלה הם מתעלמים ממני /צוחקים עלי /מקללים אותי (וגם בזמן העבודה הייחס אלי מגעיל והחיילים האחרים מתייחסים אלי כאילו אני מפגר וצועקים עלי ומרכלים עלי . (בדר"כ 90% מהטורנויות במחלקה אני עושה כי הנגד שאחראי על חלוקת טורנויות שונא אותי ורב איתי הרבה (התלוננתי על המצב הרבה פעמים אצל קצינים והם לא עשו כלום !!!! ))

בגלל המצב הזה שנמשך עד עכשיו והקצינים הבטיחו לי שיטפלו בו ולא עשו אם זה כלום הדרדר לי המצב הנפשי ואם אני ימשיך להיות בו הוא יהיה עוד יותר גרוע . ובגלל זה אני רוצה לזרז את הטור לפסיכיאטר !!!כי אם אני לא יגיע אליו המצב ישאר ככה כל הזמן כי המפקדים לא רוצים לטפל בו .

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (1) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מהבקו"ם... ועד מתי?!"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות