מתחם הייעוץ של לוינסקי
 
שאלה 252266
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

נהיה לי כוויות על איבר המין משימוש בורומאל, מה לעשות?

אלירן בן 31 | כתב את השאלה ב-20/04/19 בשעה 21:22

הופיעו לי קצת יבלות של קונדילומה באיבר המין
הלכתי לרופא עור הוא צרב אותן ונתן לי לשבועיים (פעמיים ביום) למרוח לק ורומאל
א. אני רק יומיים משתמש בזה וזה נראה רע. נהיה לי כתמים שחורים וכמו כוויות.
ב. אם זה היה חד משמעי זמני הכל בסדר. אבל מבדיקה שעשיתי
ראיתי שמאוד לא מומלץ להשתמש עם ורומאל על איבר המין ושזה לא מתאים

אז מה לעשות? להפסיק? להמשיך?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "Safe Sex"

חדשות במדור
אקראיות במדור

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות