שאלה 249220
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

מה עוד אפשר לעשות מפה בנקודה כזו?

תומר בן 27 | כתב את השאלה ב-12/03/19 בשעה 21:46

לא לפרסם בפייסבוק...
נתחיל מהסוף אני לא מחפש רחמים ניסתי לעזור לעצמי אני בנקודה אולי הכי רעה בחיי כי פתאום "נפקחו" עייני אני אכתוב פה את מצבי ותחושותיי ואשמח לשמוע דעות.
-אני בן 27 וחצי ..שנים הייתי סגור סביב עם עצמי עם שגרה רגילה ספורט חברים פלייסטישן עבודה צבא לימודים וכול ענייני היום יום עד לפני שנתיים.
-הבנתי שחסרה לי זוגיות ניסתי לצאת עם קרוב ל50 נשים היה מצב שתי פעמים להיכנס לקשר אבל הן ברחו ממני בצדק.
-אני סטודנט כרגע בשיא הלימודים שנה שנייה קשה לי קצת כספית.
-לפני חצי שנה הגיחה לחיי בחורה כמו בחלום דרך מכר משותף יצאנו 5,6 פעמים אני התאהבתי בה אבל עשיתי כול טעות אפשרית ככה היא אמרה ובנוסף שהיא לקחה אחורה רדפתי אחריה כמו משוגע כי פעלתי מאמוציות שלא האמנתי שהבחורה שבאמת דמיינתי לי שאני רוצה הגיעה לחיי וברחה..שיגעתי אותה למרות שאני לא כזה ובחיים לא עשיתי כזה דבר ותכלס היא פרסה בפניי את כול הטעויות שלי..ואז בעטה לי בתחת.
-אוקי אז חלפו 4 חודשים בהתחלה הייתי בדיכאון כבד נעצרו לי החיים לאחר מכן הלכתי לקאוצר לשיחות לאחר מכן לשיחה עם איש מבוגר בוא נאמר שיש לו ניסיון חיים של 10 אנשים....הלכתי במשך חודשיים לטיפול פסיכולוגי וכדורי הרגעה..הלכתי לקבל ברכה מרב סתם בשביל הקטע...קראתי את הספר מיסטרי על הבדלים בין המינים נשים לגברים..רשמתי לי דף עם טעויות מה לא לעשות....
-ולמה אני רושם את כול זה?כי אני באמת סבבה והכי נורמטיבי שיש וגם נראה טוב יחסית לממוצע לא דוגמן אבל עזבו מראה...
-בחורות בורחות ממני כי אני לחוץ..טוענות שחסר בטחון אוהב לחיות בתחום השחור או לבן שהחיים הם אפור....ואין לי ניסיון זוגי וזה מורגש...זה כמו לבקש מאדם שלא עוסק בספורט לרוץ מרתון.....אני מכבד אותן מדי כי הן נשים...אני לא זורם ועוד מיליון דברים.
--ולמה הייאוש הגדול שלי כי הגעתי לגיל שכולם מסביב תפוסים ויש הרבה אנשים בודדים בגילי שמשלימים עם זה לי קשה הבחורה הזו הייתה משהו מיוחד אני לא אמצא עוד מישהי כזו...
-הבעיה שלמרות שעשיתי מאמץ של החיים שלי לשנות את התפיסה שלי או לשנות דימוי או התנהגות...התרחש אצלי שינוי של 10 אחוז אולי ומי מבטיח שבכלל אכיר עוד מישהי כזו ושאני לא אקרוס שוב...אולי אני הבחור הזו הרווק התמידי שלא מתאים לזוגיות תחשבו איזה לא נעים שיש לי היסטוריה של 50 בחורות שעם כולן לא הסתדרתי מה הן חושבות עלי...ומעבר לזה זה די מצדיק שיש לי בעיה...והכי גרוע השקעתי זמן וכסף ואת הנשמה שלי לעשות שינוי אבל אולי זה לא מספיק גם אם אעשה ספורט כול יום אגיע מסופר מבושם עם חולצה יפה זה שווה לתחת כי משהו אצלי במהות שלי דוחה נשים...אני לא משתמש בכול מיני אפליקציות ואתרים כי באמת האמנתי שהבחורה תופיע בחיי שיגיע הרגע אבל נשברה לי האמונה והרוח משהו אצלי לא תקין ואני לא יודע איך לסדר את זה...אני מניח שעוד שנה שנתיים כול אלו שיצאתי איתן יקבלו טבעת ורק לי נשאר לאכול את הלב על מסלול חיי..מה דעתכם?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות