0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

פיתחתי שינאה לנשים, מה לעשות בנושא?

חסוי בן 23 | כתב את השאלה ב-19/01/19 בשעה 16:21

אהלן,קודם כל חשוב לי שאינני מכליל אני מדבר נטו על החוויה שלי ושאני רושם זאת על מנת לקבל הצעה לאיך להתמודד עם הבעיה כי כן חשוב לי להתמודד ומצטער אם אישה תפגע זאת לא המטרה.

בקיצור ככה.. חוויתי נשים, גם זוגיות, גם סטוצים גם דייטים לא חסר לי נסיון אף פעם לא הייתה לי בעיה מבחינת קשר עם נשים.

העניין הוא שתמיד חוויתי אכזבות מנשים, בין אם בגדו בי בזמן שהייתי בצבא, בין אם זה ריכולים מאחורי הגב, או אפילו רצון לנצל כספית.

סתם דוגמה... יש לי רכב לא זול נגיד ככה שקניתי מהכסף שלי וזה לא משנה איך (כסף נקי). נשים שהייתי נפגש איתן והיו רואות את הרכב היו נהיות אובסיסיות אלי (מעניין למה) ואז רק כדי להבין אם הבחורה רצינית הייתי אומר שהרכב לא שלי אלה של אחי ושאני נוסע על רכב ישן יותר, ואיכשהו האובססיביות נעלמה והודעת "שמע זה לא ילך בינינו" חזרה על עצמה.

או בכללי כל מני מקרים שאני כבר קולט שמה שהן מחפשות זה רק כסף וניצול, לא יצא לי להתקל בבחורה אחת שבאמת מחפשת משהו מעבר לכסף. וגם שהבאתי לזה צאנס נבגדתי, פעמיים.

גם נשים עם מעמד לא יסתכלו על גברים "פשוטים" כי חסר להם כסף ויש נשים שאומרות את זה אפילו מול כולם כמו אביבית בר זוהר וטוענות שכולן חושבות ככה פשוט מפחדות להגיד, גם יש לי ידידה טובה שטוענת שזה נכון שרוב הנשים מחפשות רק כסף. ואני רואה שזה נכון בגילאים המתקדמים יותר (25 ומעלה).

זה פשוט דוחה אותי ומגעיל אותי, יש לי כסף שעשיתי בעזרת עסק עצמאית בלי שום עזרה וגם אם בעתיד יהיה לי מליונים אני לא מעוניין לשתף אותו עם אישה שאיתי רק בגללו, זה פשוט דוחה אותי בשנה האחרונה באמת פתחתי שינאה אשכרה שינאה לנשים. אני לא נמשך לגברים אני סטרייט לגמרי אבל אני פשוט לא מסוגל להיות כבר עם אישה מעבר לסטוץ או קשר מיני. גם מהסיבה שנבגדתי פעמיים כשהבאתי לזה צאנס בזמן הצבא שהייתי בעזה והיא הלכה לשכב עם אחרים, וגם מהסיבה שכשאני אני מביא הזדמנת אני רואה איך הכסף משחק פה משחק חשוב.

כבר מגעיל אותי לראות את כל הילדות שמנת האלה באלי פשוט לקלל אותן לפעמים..

עכשיו ברור לי שיש שיגידו שלא כולן כאלה ושיש יוצאות מן הכלל וכו', אבל אני באמת לא מוצא, כל בחורה שאני יוצא ישר כסף מעניין אותה זה כבר בלתי נסבל. זה דוחה אותי, לכו תעבדו.

ניסיתי לצאת עם בחורות מהטינר, ממועדונים, מהעבודה, מהחדר כושר זה לא נשים מאותו אזור או סוג אני באמת חושב שלכולם אינטרס אחד והוא כסף.

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (17) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות