0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

בת הזוג שלי רוצה להיות רופאה יותר מאשר אוהבת אותי. מה לעשות?

ButterFingers בן 27 | כתב את השאלה ב-31/12/18 בשעה 19:45

שלום רב,

טוב, את האמת - לא חשבתי שאני אי-פעם אכתוב שאלה באחד מן האתרים האלה. אך הנה אני... טוב, מה יש להפסיד?

אז ככה, לפני שלוש שנים טסתי לפינלנד והכרתי שם בחורה חמודה. נניח וקוראים לה לינה. הקשר שלי עם לינה התפתח באופן מהיר. העברתי איתה שבועיים בפינלנד ואז חזרתי לישראל - החלטתי שאני מוציא דרכון אירופאי (סבא וסבתא שלי נולדו איכנשהו באירופה ולכן ניתנה לי הזדמנות להנפיק ויזה). במשך חצי שנה היינו בקשר הדוק באמצעות המחשב, וברגע שקיבלתי את הדרכון שלי - טסתי לגור בפינלנד. שלושת החודשים הראשונים היו נהדרים. למרות שלא גרנו ביחד, לינה בילתה אצלי ואיתי זמן רב. חשוב לציין - לינה צעירה ממני ב- 4 שנים, ובגלל בעיה מסויימת היא דחתה את הלימודים שלה ולא התחילה את התואר הראשון עם סיום התיכון שלה כנהוג אצל האירופאים. כעבור 3 חודשים היא התחילה את הלימודים שלה ולא נשאר לה זמן בשבילי. אני חשבתי שאני אצליח לשכנע אותה לוותר על הלימודים שלה בכדי שנוכל להתחיל משהו משלנו. אני לא חשבתי שהיא באמת רוצה את הלימודים האלה (לימודי רפואה), אלא רק פנטזיה שנכנסה לה לראש מגיל צעיר. אמרתי לה שאני לא נשאר בפינלנד כי קר לי פה ואין לי מה לעשות - עזבתי את פינלנד. קיבלתי עבודה במדינה אחרת באירופה והרווחתי בתוך חצי שנה 30 אלף יורו נטו. אני ולינה שמרנו על קשר אם כי הרגשות ביננו היו מעורבים.... בקיץ באתי שוב לבקר אותה, היא היתה בחופשה, בילינו זמן מדהים ביחד והיא אמרה לי שהיא רוצה להיות בת הזוג שלי ושזה בסדר מבחינתה אם אני אהיה אם נשים אחרות ושהיא רק רוצה שאני אהיה מאושר... ושהיא צריכה לסיים את הלימודים שלה. אחרי שנגמרה חופשת הקיץ שלה שאלתי את עצמי "אוקיי, מה עכשיו?". עברתי לגור באמסטרדם ופתחתי שם עסק. העסקים הצילחו ובשנתיים האחרונות הרווחתי סכום גבוה מאוד של כסף אבל בעיית הזוגיות עדיין ישנה. אני ולינה כל הזמן בקשר, הצלחתי גם לבקר אותה לתקופה של שבוע ימים פעמיים במשך התקופה של השנתיים הבאות. אני תמיד מרגיש שקשה לה מאוד כשאני עוזב, ושהיא באמת אוהבת אותי, אבל יש לה איזה ג'וק בראש שהיא חייבת לסיים את הלימודים האלו ולהיות רופאה. ואני כמעט בטוח ב- 100% שזה רק האגו שלה. ואני אומר לה שהרווחתי הרבה כסף ושאני רק לעשות משהו איתה ביחד ולא חיי זוגיות על בסיס אינטרסים - אלא חברות אמיתית. מה לי ולרפואה? כמה זמן פנוי יש לרופאים? נאדה. אני מסביר לה שחסכתי מספיק כסף שאנחנו אפילו לא צריכים לעבוד יותר אלא רק לבלות את זמננו, לטייל, לצייר - מה שיתחשק לנו. אבל היא חייבת להיות רופאה.

הבעיות שנובעות מן הקשר הזה -
אני מרגיש שהיא רוצה להיות רופאה יותר ממה שהיא אוהבת אותי ורוצה לנהל זוגיות איתי. למרות שזה מבלבל, כי אני יודע שהיא שהיא באמת אוהבת אותי כשאנחנו נמצאים ביחד. ואני יודע שאף גבר אפילו לא קרוב לדגדג לה - אבל לא משנה כמה שהיא אוהבת או תאהב אותי - היא רוצה להיות רופאה. האגו שלה חשוב לה יותר מזוגיות. היא לא מסתירה את זה.
אני ממן את חייה בתקופה של השנתיים האחרונות. נכון, לא מדובר בהרבה כסף, בסביבות ה- 1000 דולר בחודש עבור השכר דירה ועוד כמה דברים, אבל אם היא לא רוצה זוגיות איתי אז מה הקטע לשלם עליה? הבעיה שאני אוהב אותה ועדיין רוצה להיות איתה מה שתוקע אותי בסוג של לימבו. מצד אחד אני מרגיש לא בנוח שיש לי כסף ולא לעזור לה, מצד שני - למה לעזור לה אם היא לא מתפשרת על חיים בזוגיות איתי? אציין גם שלא היה לי פרוטה כשאני ולינה רק הכרנו. היא ידעה שאין לי כסף וזה לא היה משנה לה. רק כשעזבתי את המגורים בארץ העניין הכספי התחיל להפריע לי והחלטתי שהגיע זמן להיות מסודר מבחינה פיננסית.
בעיה נוספת שעולה זה שלמרות שהיא מאפשרת לי לשכב עם נשים אחרות - שכבתי עם נשים אחרות - זה לא נותן לי סיפוק. אני לא אוהב סקס בלי רגשות אמיתיים. אבל אני גם לא מרגיש שאני מסוגל להתאהב בנשים בקלות - הרי הכרתי לא מעט נשים בשנתיים האחרונות ובאף אחד לא התאהבתי - אז נשאלת השאלה, האם אני לא פוגש אישה שאני יכול לאהוב כי אני עדיין בקשר עם לינה, או בגלל שבאמת קשה למצוא אישה טובה?

אם יש לכם משהו חכם שיכול לעזור לי עם המצב שאני נמצא בו, אני אשמח לשמוע את קולכם.

תודה רבה!

ButterFingers צירף תמונה לשאלתו:

מה אני צריך לעשות?

להיפרד מלינה
 
7
לחכות עד שלינה תסיים את הלימודים שלה
 
22
להיות עקשן ולשכנע אותה לעזוב את הלימודים שלה
 
1

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (4) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות