0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

לעבור לעבוד בחו״ל כדי להפסיק להיות מפונקת ועצלנית?

מבולבלת בת 19 | כתבה את השאלה ב-21/12/18 בשעה 13:18

מאז שהייתי קטנה היה לי הכל. לא באתי ממשפחה עשירה אבל תמיד הורים שלי קנו לי דברים גם בלי שביקשתי ואני אסירת תודה על כל מה שיש לי ובחיים לא ביקשתי מהם שום דבר מעבר למה שיש לנו (אני גם יודעת שהם עובדים קשה בשביל הכסף שלהם והם בוחרים לקנות לנו לפני שהם קונים לעצמם אז אין לי גם זכות להתלונן על שום דבר). אבל בחיים לא עשיתי באמת שום דבר בעצמי. עבדתי רק עבודה אחת חצי שנה לפני הגיוס שלי (וזהו. אני יודעת גרוע מאוד), אני לא יודעת לבשל שום דבר חוץ מחביתות וטוסטים, אני יודעת לנקות ולסדר את הבית ואת החדר אבל לפני שאני מספיקה תמיד אימא שלי עושה את הכל ולא יוצא לי, אני עושה תפקיד שהוא יומיות בקריה וחוזרת הביתה ולא עושה כלום חוץ מלהיות בטלפון.
אף פעם לא שמתי לב לכמה שאני מפונקת ועצלנית עד שזה התחיל לצוץ בהמון שיחות בין המשפחה והחברים שלי. זה התחיל משיחות חוזרות עם חברות שלי שהן מדברות על זה שהן כל הזמן מבשלות ואופות מלא מאכלים טעימים או כל הזמן מנקות את הבית או שהן יוצאות לבד לעשות קניות לבית או שיש להן עבודה בנוסף לתפקיד שלהן (גם יומיות) ואני מבינה שמשהו איתי לא בסדר כי אני היחידה שלא עושה שום דבר. וזה המשיך עם נוהל קבוע בארוחות משפחתיות לצחוק עליי שיש לי שאיפות מאוד גבוהות לאחרי השחרור בעניין של עבודה ומשפחה ואני אפילו לא יודעת להכין ספגטי כמו שצריך או לטפל בדג (שעדיין מתמשך כל ארוחה משפחתית). מאז התחלתי לקחת את זה לתשומת ליבי ולסדר את הבית כל יום או להכין לעצמי אוכל (לא טעים אבל משהו) כדי שהורים שלי יעבדו פחות כי אני לא רוצה להתפנק יותר מדי ולהיות עול עליהם כי הם גם ככה עובדים מאוד קשה, אבל כל הזמן חוזרות השיחות על הפינוק יתר שלי ואפילו משווים אותי לאחותי הקטנה שעוד שנה מתגייסת לתפקיד חשוב מאוד ויש לה שתי עבודות בנוסף לכיתה יב והיא מממנת לעצמה את כל שיעורי הנהיגה.
אני שונאת את זה בעצמי ממש ואני ממש רוצה לשנות את זה בעצמי ואמרתי שאני מוכנה לעשות הכל בשביל זה. חברה שלי אמרה לי שהדרך הכי טובה לצאת מהפינוק הוא לעבור למקום רחוק מהבית שלא תהיה לי ברירה אלא לעשות הכל בעצמי, אז חשבתי אחרי השחרור שלי (אוגוסט) לטוס לחו״ל לחצי שנה לפחות כדי לעבוד בעגלות, להשיג כסף בעצמי ולהפסיק להיות מפונקת. דיברתי על זה עם הורים שלי אבל חוץ מלהגיד לי שזה העציב אותם שאמרתי את זה הם לא אמרו שום דבר. אתם חושבים שיעזור לי לעבוד בחו״ל או שאין טעם?

לעבור לחו״ל בשביל להפסיק להתפנק?

כן זה יעזור לך
 
5
לא תישארי בארץ
 
13
אחר (בתגובות)
 
0

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מה שעובר עליי"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות