שאלה 241450
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

האם להשאר? מה הסיכויים שמשהו כזה יקרה שוב? אני קרועה בין שתי בחירות

אנונימית בת 21 | כתבה את השאלה ב-18/12/18 בשעה 20:20

שלום אסקפיפול,

אני לא מעוניינת בלספר עכשיו את כל מה שקרה בעצם עם חבר שלי.. אבל אנחנו בזוגיות שנה וקצת, וקרה דבר מאוד לא נעים שנמשך למשך של חצי שנה מתחילת הזוגיות שלנו ופסק, ועדיין "רודף" אותי, ומה שמצאתי לפני יומיים רק הקשה וחיבר בין הנקודות למסקנה שהייתה לי מתחילת הקשר "משהו פה לא בסדר".
בשביל שתבינו למה אני מתכוונת, אני אספר טיפה.
מתחילת הקשר לחבר שלי היתה ידידה והיה להם קשר בלתי רגיל ולא מתאים בכלל לקשר ידידותי ובלה בלה בלה וקיצר הוא בגד לי באמון (שיקר) המון פעמים בעקבות זה והוא ניתק איתה קשר כי נמאס לו לפגוע בי והוא מבין את הטעויות שלו וכל זה לפני חצי שנה.
לא אפרט יותר מדי למה אני מתכוונת כשאני אומרת "קשר בלתי רגיל" ו"לא מתאים בכלל לקשר ידידותי" כי זה לא עניין השאלה.
אבל בקצרה, היו לו איתה שיחות.. לא מתאימות. והוא מסכים איתי על זה שזאת הייתה טעות והוא גם היה נפגע אם זה היה הפוך והכל היה בצחוק ומעולם לא הייתה לזה כוונה מעבר.. אבל היי, זה עדיין פוגע. ולא מתאים.
בכל מקרה, היה איזה פעם אחת שהוא ממש כאילו בעט לנו ביחסים והחליט שהוא משקר לי יום שלם בשביל להוקיר לה יום קדושה לגברת הנפלאה שחולה לו על כל התחת והוא מעולם לא אמר לי על זה כלום, ומעולם לא סיפר לי שהיא מחכה שניפרד.
היו עוד מלא שקרים.. ולפני יומיים מצאתי משהו שהוא התחנן, ולא סתם התחנן, ממש בכה והבטיח שמעולם לא קרה, ואני למרות זאת גיליתי שכן, שהוא אהב אותה פעם, איזה חודשיים לפני הקשר שלנו, ולטענתו זה חיבוב של שבוע וחצי עד הפגישה הראשונה שלהם (מציינת שהם היו חברים אינטרנטיים).
עכשיו.. אולי זה נשמע לכם ילדותי ש"מה? מה הבעיה שהוא אהב אותה פעם?", אבל, אם הייתם יודעים איזה יחס של מלכה הוא הביא לה.. משהו כל כך שונה מהיחסים שלו לכל שאר ה800 ומשהו ידידות שהיו לו, שאני אפילו בעצמי קינאתי לפעמים שהוא לא נותן לי יחס כזה.
בכל מקרה, עכשיו כשאני יודעת שהוא אהב אותה, הכל מתחבר לי, כל הנקודות, כל מה שלא כתבתי בשאלה הזאת, ופשוט יוצר לי תמונה כל כך אמיתית מול העיניים ש- הוא בגד.
בטח נשמע לכם אבסורדי, אני יודעת, כי החסרתי כל כך הרבה פרטים.
אבל תאמינו לי, זה נשמע הגיוני אחרי הכל.
עכשיו.. אני נקרעת בין שתי בחירות.. לעזוב או לא..
אני יודעת שהוא לא בגד, אני מרגישה שלא, באמת, אני יודעת שהוא מדהים ומיוחד, ואנחנו מסכימים על הכל, מסתדרים מעולה, והיצורה הזאת, הטעות הקטנה הזאת שסיימה את דרכה לפני חצי שנה, פשוט הורסת לנו את הקשר כי אני חתיכת מט*מטמת שלא יודעת להרפות.
נפרדתי ממנו ברגע שגיליתי שהוא אהב אותה, כי הוא אמר לי בפירוש בשקר הקודם "אם אני אשקר לך עוד פעם אחת, מבחינתי שניפרד, מגיע לך מישהו טוב יותר", אבל באותו יום חזרתי אליו כי הוא בכה וביקש והצטער והתחנן שאאמין לו ששכח לחלוטין מזה, ואני.. לא מסוגלת לא לחזור אליו, כי אני אוהבת אותו.
אני חושבת מצד אחד, שאני לא אמצא בחיים בן אדם כמוהו, אני יודעת שלא, בחיים לא מצאתי בן אדם כזה (לא בקטע רק של דייטים, אלה כאילו אנשים שאני מכירה), וכל כך טוב לי איתו כי הוא מקדיש לי את העולם ומגן עלי מכל דבר ותמיד דוחף אותי לעשות דברים שאני מפחדת ובאים לטובתי ורק בזכותו אני מצליחה..
מצד שני, אני לא רוצה להשאר עם בן אדם כזה.. זה כל כך מוריד לי ממנו לחשוב שהוא שיקר לי כל כך הרבה פעמים, נשבר לי פשוט הלב.
ובו זמנית, אני גם מרגישה כאילו כל הזמן הזה הייתי אופציה שניה, ההנאה הקבועה, הניצול, והיא הייתה הדבר הטוב פעם בחודשיים כשהיו נפגשים, ושם כל הכיף האמיתי.
אני תוהה מה יש למצוא בי, ותראו מה כל הסיפור הזה גרם לי להרגיש.. כאילו אני כלום. כאילו מה מיוחד בי. מה מוצאים בי. ואני יודעת שבזוגיות אני ממש אבל ממש לא אמורה להרגיש ככה, ואם הגעתי למצב הזה סימן שמשהו פה ממש אבל ממש לא טוב.
אני כל כך רוצה להשאר איתו.. לתת לו את הצ'אנס ה200, פעם הבאה שישקר לי.. אני לא ארחם ואעיף אותו מהחיים שלי.
דיברתי איתו על זה שאני לא יודעת מה לבחור, והוא אמר שהוא מבין אותי לגמרי למה כדאי שאבחר באופציה של לעזוב אותו.
מה כדאי..?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (9) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות