0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

יש לי ילדה בת 26 שפוגעת בנו, מה לעשות?

אמא מיואשת בת 52 | כתבה את השאלה ב-07/11/18 בשעה 21:36

שלום לכולם, אני כבר מיואשת.
יש לי ילדה בת 26 ועוד שתי בנות, אחת בגיל 15 ואחת בגיל 21.
המשפחה שלנו חוותה אובדן לאחרונה, אימי היקרה נפטרה לפני כשבועיים. אני במצב רגיש וקשה לי להתמודד עם דברים כרגע, אבל הנושא הזה התחיל כבר מלפני שנים רבות, אני פשוט הגעתי למצב שאני לא מצליחה כרגע לשאת עוד עול ואני לא יודעת מה עושים.
יש לי ילדה בת 26 מאוד אלימה, היא מרביצה לאחיות השניות שלה , במיוחד לזו שבת 21 . היא שונאת אותה כבר שנים והיחסים בין שתיהן מזעזעים. אבל זה כבר נהיה אסון! היא מקללת אותה קללות גסות ביותר, מרביצה לה ותוקפת. מאיימת שהיא תהפוך אותה לנכה!!! היא אפילו אמרה לה מול הפנים שלי דברים כמו "אני מתפללת עלייך פולסא דינורא שתמותי כבר," "תתאבדי אף אחד כאן לא אוהב אותך!!" "הלוואי לא תקומי משינה!!" וכו' וכו' וכו'.
אני ובעלי מפחדים ממנה כבר. היא כן עושה עבודות בבית ונקיון ועוזרת לסדר. אני ובעלי מרחמים עליה, יש לה עבודה והיא מרוויחה כסף אבל אנחנו לא יודעים אם יהיה לה לאן ללכת. אבל זה כבר מצב שהיא עושה רע לכולנו בבית. במיוחד לילדה בת 21 שהיא פוגעת בה בקצב יום יומי ומתנקלת לה בלי להפסיק. והילדה בת 21 לא מפסיקה לבכות . היא הזמינה עליה משטרה אפילו בגלל המכות ובגלל שצעקנו עליה למה היא הזמינה משטרה על משפחה היא ביטלה את התלונה. אני לא יודעת כבר איך לטפל בה. היא אלימה ובוטה והיא גם חיה על חשבוננו ולא קונה לעצמה דבר. איך ניתן לטפל בה? היא חצופה וסוררת ומדברת גם אלינו לא יפה. אמרנו לה פעם שפשוט תלך ותשכיר דירה והיא צחקה לי בפנים ואמרה "אני אשב כאן עד מתי שבא לי על הראש שלכם!!" והיא לא מתנצלת ואמרה שהיא תמשיך לפגוע בילדות האחרות שלי באחיותיה. מה לעשות?? מה הפתרון הכי טוב? אני לא בטוחה שיהיה לה לאן ללכת לרחובות?? בכל זאת היא הילדה שלי גם . מה הפתרון? בבקשה עזרו לי אני גם ככה מיואשת כבר .

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (18) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "הורות ומשפחה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות